niedziela, 13 października 2013

Manhattan, Lotus Effect, 71S - Piegusek

Manhattan, Lotus Effect, 71S - 13,99 (w promocji 11,99)/11ml
Dlaczego, u licha, one nie mają nazw?! grrrrr :P

Spośród nowości lakierowych Manhattan to ten urzekł mnie najbardziej, chociaż nie powiem, że nie weszłabym chętnie w posiadanie reszty kolekcji.

71S to pastelowa, mocno rozbielona zieleń nie wpadająca w miętę. Buteleczka napakowana jest po brzegi różnokolorowymi brokatowymi piegami, które łatwo i równomiernie rozprowadzają się po płytce. Do krycia potrzebne są dwie warstwy. Druga warstwa przykrywając pierwszą pokrywa mleczną mgłą warstwę poniżej, jednak brokat spod spodu nadal jest widoczny. Nie jest jednak mocno błyszczący na paznokciach (zdecydowanie mniej niż w butelce, co mnie akurat odpowiada).

Przykrycie lakieru topem w celu wyrównania lekko chropowatej powierzchni powoduje "zgaszanie" drobin, przez co uzyskujemy subtelniejszy efekt.
Trwałość normalna. Ma dość długi, lekko spłaszczony pędzelek.

Wybaczcie koślawość paznokci, były jeszcze przed piłowaniem :) 

w słońcu (palec wskazujący i środkowy bez topu, serdeczny i mały z topem)
w cieniu
w mocnym słońcu
w świetle dziennym (chłodne światło)
zbliżenie na paznokciu

55 komentarzy:

  1. Szukałam go u mnie w rossmannie ostatnio ale nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż pójdę jutro zobaczyć czy są u mnie jeszcze

      Usuń
  2. o mamo mamo! i co? teraz ja muszę lecieć do rossmanna! niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ;) jutro pójdę je zobaczyć. o ile będą, ale liczę że tak ;)

      Usuń
  3. O kurcze jaki ładny jutro będę w Rossmanni to zobaczę czy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie lakiery,a niestety nie posiadam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ładnie w sumie, ale dla mnie dziwny. Chyba jeszcze tak nie ewaluowałam lakierowo =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystko dla wszystkich :)
      nic na siłę!

      Usuń
  6. a ja u siebie w Rossanie takich nie widziałam :(
    ale muszę się przyjżeć lepiej tym półeczkom, bo jest świetny *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne, u mnie stoją i zdaje się, nie ma na nie zbyt dużego popytu :P

      Usuń
  7. Lemaxy roznosza marmurkowa moc na inne marki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpię, żeby manhattan wzorował się na lemaxach, to w sumie inne wykończenie, bo brokaciki są błyszczące i kolorowe :D ale kto wie :)

      Usuń
  8. bardzo lubię lakiery manhattan ale tej ślicznotki jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba mój jedyny manhattan :) którym warto się przyjrzeć?

      Usuń
  9. bardzo przyjemny kolorek :)
    jak się go zmywa? podejrzewam, że ze względu na brokat niezbyt dobrze, jednak gdy kolor jest ładny to nawet to mi nie przeszkadza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to brokat (ale lepiej niż np brokatowe toppery - mocno nasączam zmywacz, trzymam dłużej płatek i zmywa się :)),

      w razie problemów polecam metodę na folię aluminiową :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny, nawet nie wiedziałam o ich istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ^Też nie wiedziałam o ich istnieniu, a efekt naprawdę jest ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że jest tylko jeden odcień, inne mają też inne wykończenie

      Usuń
  12. nie wiedziałam, że Manhattan ma takie cuda- muszę dziś koniecznie przejść się do rossmanna, może została chociaż jedna sztuka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też nie wiedziałam, aż Dziewczyny z pazurkowego pokazały <3
      kusicielki :)

      Usuń
  13. Ciekawy efekt, taki marmurek tylko wielokolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny :) Ale sama takimi nie lubię malować - zmywanie tego to horror dla paznokci :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metoda foliowa i nic nie jest straszne :)

      Usuń
  15. czekałam aż je wypuszczą.. poszłam i stwierdziłam, że za drogi:P żałuję, ale mam taką sterte , że nad tymi za ponad 10zł myśle;)
    Lakier jest PIĘKNY!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze trzymać uzależnienia w ryzach, ale ja tego nie umiem :D

      Usuń
    2. a coś Ty.. ja i z ryzach.. kupiłam 2 piaski z Wibo, bo taniej.. ( akurat:P) następnym razem pewnie wyjdę z tym:P

      Usuń
  16. Jak dla mnie efekt jest o wiele lepszy niż marmurki lemax'a :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie rozumiem, dlaczego Manhattan nie nazywa swoich kosmetyków. Łatwiej i przyjemniej by się je kupowało, używało i polecało (albo i nie polecało). No wyobraźmy sobie sytuację, że chcę komuś polecić pomadkę i muszę uczyć się przedtem na pamięć liter i numerów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie powinni o tym pomyśleć :-)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...