piątek, 27 września 2013

Zapraszam na konkurs

Zapraszam serdecznie na konkurs na projekt opakowania Under Twenty Top Designers. Może ktoś się skusi, wiem, że niektóre z Was świetnie radzą sobie w projektach graficznych. Do wygrania atrakcyjne nagrody!

klikając przeniesiesz się na stronę konkursu

TOP DESIGNERS: Zostań projektantem opakowania UNDER TWENTY!
Ruszyła jesienna akcja UNDER TWENTY: konkurs TOP DESIGNERS: Zostań projektantem opakowania UNDER TWENTY!
Konkurs zachęca młodych ludzi do zebrania grupy swoich znajomych i wspólnego zaprojektowania opakowania dla kosmetyku UNDER TWENTY ANTI! ACNE 3w1 żel + peeling + maska. Produkt
z nagrodzonym designem będzie dostępny w sklepach w całej Polsce
na początku 2014 r., jako edycja limitowana. Każdy z członków zwycięskiej drużyny otrzyma również atrakcyjną nagrodę. Na laureatów zwycięskiego projektu czeka także sesja zdjęciowa w magazynie BRAVO.
Akcja potrwa od 24 września do 14 października. Sercem akcji jest fanpage marki na Facebooku.


4 komentarze:

  1. widziałam ten konkurs w jednej z gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi kosmetyki z tej serii tylko pogarszały stan skóry ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre zawierają alkohol, więc może to on był tego przyczyną

      mnie ogólnie służą całkiem dobrze :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...