wtorek, 24 września 2013

W oczekiwaniu...

Blogu, wybacz, że Cię opuściłam na dni blisko 10.
Wiedz, że pamiętam o Twym istnieniu i nie rozpaczaj, och nie...
Jak kochasz, to poczekasz :)

A tak całkiem serio, zostałam wsiorbnięta przez jamochłona zwanego pracą. Na razie jestem na etapie bycia trawioną. 
Niestety nie ma żadnych danych na temat tego, czy jamochłon raczy mnie zwrócić, bądź wydalić.

Gdybym jednak padła z wyczerpania, to proszę wyprawić jakąś miłą i wesołą stypę.
Zalecam serwowanie czekolady w ilościach niedoprzejedzennych i folkową muzykę.
Zaproście wszystkich :D

A tymczasem oczekuję na różne chińskie różności za grosze:
$0.00
Wszystkie zdjęcia pochodzą z buincoins.com
Macie coś z tej strony? Polecacie? A może wręcz przeciwnie?

35 komentarzy:

  1. daj znac jak sie sprawily :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dwa tygodnie pewnie poczekam na przesyłkę :)

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc to ja pierwszy raz o tej stronie słyszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę :D
      jeszcze do Ciebie Chińczyki nie dotarły? :)

      Usuń
  3. Z tej strony jeszcze nic nie mam, choć ją znam. Mam już 2 pędzle Joursna, mogą być za tą cenę ale nie porywają. Ciekawa jestem jak się spiszą pędzelki dom blendowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oczekuję nie wiadomo czego za tę cenę, zobaczymy :)

      Usuń
  4. Kupiłam identyczne Brushes Guards na eBay i nadają się jedynie do przechowywania pędzli, do niczego więcej. Ciekawe, może Ty będziesz bardziej zadowolona. Za to do suszenia i nie tylko pędzli mam pewne cudo i na pewno powiększę zasoby. Niebawem pokażę na blogu :D

    Dumałam, czy chcę skusić się na odpowiedniki RT, ale finalnie te pędzle mnie nie porwały.

    Strona ciekawa, ale ja teraz unikam zakupów ze Stanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no do przechowywania mam zamiar ich używać właśnie :)

      chętnie zobaczę jak suszysz, bo aj zwyczajnie na płasko :D

      Usuń
  5. Ja już tyle na ebayu wydałam, że aż się boję:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo skromnie tutaj, bo nie mam już czego wydawać w tym miesiącu, ale to zbiorowe zamówienie dla kilku osób było, więc jakże się mogłam nie skusić :)

      co kupiłaś? ;)

      Usuń
  6. Mam 2 pędzle z tych podróbek RT i sprawdzają się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No popatrz, strony nie znam, ale już ją przeglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam powyższy pędzel do konturowania i jest on aktualnie moim ulubionym. Świetnie wyciąga i dopasowuje się do zagłębienia pod kością policzkową, jednocześnie ładnie wtapiając bronzer w resztę makijażu. Myślę, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię. Właśnie takiego pedzla jajka mibrakowało :-)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tych pędzelków do zdobienia paznokci, kiedyś miałam chyba dość podobny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej ich jestem ciekawa :)

      Usuń
    2. Mam od jakiegoś czasu nietykane farbki akrylowe. Pora zacząć ich używać :-)

      Usuń
  10. Nie mam nic z tej strony, ale pierwszy pędzel, jawi się interesująco:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało mi się kilka z tej serii, ale głos rozsądku wziął górę.

      Usuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pochwal się jak tylko dojdą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nic, ale ciekawi mnie pędzelek podróbka Real Techniques i 217 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jajko już macałam u koleżanki :)
      a pędzelki do blendowania to jedna wielka niewiadoma jak na razie :D

      Usuń
  14. też chętnie bym coś zamówiła, ale jakoś nigdy nie mogę ogarnąć jak za to zapłacić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprościej chyba przez paypala, jak coś to chętnie pomogę w zamówieniu :)

      Usuń
  15. przymierzam się do zakupów na ebay i zebrać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też się zdarza robić takie "chińskie" zakupy, ale za pomocą eBay :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...