środa, 11 września 2013

Promise? - Precision, Pinky Swear

Pinky Swear od Precision to przepiękna baza pod wszelkiego rodzaju wzorki i zdobienia (np. jako baza i jeden z lakierów do water marble, które ostatnio pokazywałam). Sam w sobie też przyciąga wzrok.
Jest jasny, ale nie wygląda jak korektor, bo to złamana biel z nutą różu. Dla mnie jest śliczny. Kojarzy mi się z Pure Porcelain od Orly, którego nie wiem czemu nigdy nie pokazywałam solo (TU! i TU! użyłam "porcelanki" jako lakieru do stemplowania). Nie jest to jednak dupe. Pinky Swear jest bardziej różowy od PP.

Pędzelek jest wąski, życzyłabym sobie żeby był nieco szerszy.
Lakier kryje całkiem nieźle po 2 warstwach, ale ja musiałam położyć 3, bo mam nierówną powierzchnię niektórych paznokci i było to widoczne przy tak jasnym odcieniu.
Cena to ok. 18 zł/16 ml (kupiłam go w Eurofashion w Wawie, Młoda, jeszcze raz dzięki za pomoc w zakupach, bez ciebie bym się zgubiła :D)

Na zdjęciach z jedną warstwą topu INM.
Wszystkie zdjęcia w świetle dziennym w różnych pomieszczeniach.



Do tego ta nazwa nie rozczula.


źródło: http://1000awesomethings.com
Lubicie takie odcienie?

88 komentarzy:

  1. na ogół nie lubię takich odcieni, ale ten przypomina mi troszkę orly pure porcelan, dla mnie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo skojarzenie, ale nie jest to zamiennik :)
      musiałam mieć oba :D

      Usuń
    2. na pewno różnią się odcieniem o pół tonu :P hiihi :))

      Usuń
    3. No i to jest świetny powód do zakupów :-D

      Usuń
    4. Ty już nie kuś, bo mi dwa razy nie trzeba mówić :P

      Usuń
    5. jak dobrym kuszę, to jestem rozgrzeszona ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zareagowałam identycznie, gdy go zobaczyłam :D

      Usuń
  3. taaaaaaak, też mam Pinky Swear <3 jest cudowny i też zawsze 3 warstwy kładę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny a Pure Porcelain Orly mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie na paznokciach wygląda fajnie, a ja jak pomaluję to wygląda jakbym miała paznokcie z plastiku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie przy niektórych odcieniach ;-)

      Usuń
  6. Śliczny jest ;) ale ja też musiałabym użyć 3 warstw dla wyrównania nierówności, a aż tyle malować bym nie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tym przypadku tyle warstw nie przeszkadza. Nawet nie wygląda :-)

      Usuń
  7. śliczny, bardzo lubię takie delikatne kolorki :)
    Ostatnio takim włąśnie, moim ulubionym jest Go Ginza od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moich paznokciach na pewno by się nie sprawdził, bo u mnie dobrze wyglądają tylko ciemne kolory ;p

    abc-kobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to dobrze się czuć w danym odcieniu

      Usuń
  9. Jakie ładne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jasne odcienie na paznokciach! Piękny! Od kiedy mam Insta-Dri nie straszne mi nawet 3 warstwy : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Teraz wysychanie to nie problem:-)

      Usuń
  11. Kolor jest przepiękny i pięknie pomalowałaś paznokcie - a takimi kolorami jest trudniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ma dla mnie trochę za wąski pedzelek i łatwo nie było :-D

      Usuń
  12. prezentuje się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zdanie na jego temat już znasz :D Przypomnę tylko, że "Łii" jest na prawdę piękny, połączony z Twoimi paznokciami duet idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor naprawdę ładny, ale nigdy nie używałam tego rodzaju bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oszalałam na punkcie tego koloru <3
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się ten kolor podoba ;) szukałam ostatnio czegoś podobnego, ale zawsze kolor był albo za różowy albo za biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odwołuję opinię o powrocie do kwadratów, pięknie Ci w tym kształcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny :) nie wiem czemu ale skojarzył mi sie z tymi bialymi lndrynkami co to każdy zostawiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie. Chociaż ja lubiłam te białe też. Ale lubię wszystko co słodkie :-D

      Usuń
  19. Przepiękny odcień, nawet trzy warstwy dla niego bym przeżyła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie odcienie. Piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor. Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mna zbyt dużo takich odcieni, ale ten mnie zauroczył

      Usuń
  22. Wygląda naprawdę przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny, a ostatnio jakoś w szczególności podobają mi się takie jasne odcienie, nude i w tych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny :) Mnie się kojarzy z kolei z Fiji Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny :-) ale Fiji wygląda bardziej różowo. Mniej rozdzielony :-)

      Usuń
  25. piękny kolorek :)
    lubię takie kolory na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie odcienie.. sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek idealny, a u mnie takiego jeszcze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny kolor i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny :) Zrobiłabym jeszcze malutkie zdobienie stempelkiem i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, ale aż go szkoda zakrywać :D

      Usuń
  30. Oj Młoda to dobry dzieciak :) Cieszę się, ze mogłaś ją poznać ( i wzajemnie).
    A lakier to zdecydowanie "masthef" wg mnie lepszy od porcelanki, która ma kredowa konsystencję i ciężko się nią maluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no była przekochana :D

      mnie się porcelanką trochę lepiej malowało, pewnie dlatego, że dłużej jej używam :)

      Usuń
  31. super kolorek;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bardzo lubię takie mleczne odcienie, a ten konkretnie przypomina mi mój ostatnio ulubiony Essie, Fiji :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...