wtorek, 3 września 2013

Pod gwiazdami - Morgan Taylor, Under the Stars

Morgan Taylor, Under the Stars
Kupiłam dwa cuda tej firmy w Eurofashion w Warszawie.
Jeśli macie dostęp do tych lakierów, to polecam przyjrzenie się im z bliska, bo niektóre zachwycają!

Lakier to lekko żelkowa, granatowa baza z mnóstwem średniej wielkości srebrnego brokatu i większymi holograficznymi heksami. Przepięknie migocze na wszystkie kolory tęczy i odbija światło.
Kryje po 2 warstwach.
Pędzelek lekko spłaszczony, dla mnie wygodny.
Cena: 24,90/15ml
Wymaga przykrycia topem, bo "gaśnie" po wyschnięciu i jest nieco chropowaty, na zdjęciach jedna warstwa topu INM, ale można położyć dwie dla lepszego wyrównania.
Do zmywania polecam metodę z folią aluminiową :)

zdj. z lampą pierścieniową
zdj. w świetle dziennym
zdj. w słońcu
zdj. w słońcu
zdj. w świetle dziennym
zdj. z lampą błyskową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową

29 komentarzy:

  1. ostatnio zrobiłam galaxy makeup, jak pięknie pasowałyby właśnie do tego makijażu takie paznokcie, mmm :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski, już pisałam, że urosły Ci pazurki i ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny <3 Kojarzy mi się tak zimowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Istny kosmos, bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No normalnie niebo pełne gwiazd! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo, ale galaktyczno - odlotowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny;)! robi ogromne wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy. mam top z podobnym efektem z NYC - bardzo efektowny )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taki efekt na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...