niedziela, 1 września 2013

Pocałunek w główkę - L'Oreal, Casting Creme Gloss, 460 Strawberry Kiss, Truskawkowy Pocałunek

Prosiłyście w komentarzach pod postem, gdzie pokazywałam efekty po farbowaniu KLIK!, o zdjęcie całościowe. Miałam z tym niemały kłopot, bo na każdym zdjęciu włosy wyglądają inaczej.
Po dwóch myciach kolor trochę się spłukał, pod prysznicem leje się woda zabarwiona na czerrwono. Podejrzewam, że za każdym myciem tak będzie. Do odciskania nadmiaru wody używam starego bawełnianego T-shirtu. Zresztą od jakichś dwóch lat, w myśl zasad CG (Dziewczyny z Zakręconego Forum z portalu na W. -  :*) nie używam ręcznika frotte do tej czynności.

Kolor teraz podoba mi się bardziej. Czasem wygląda bardzo ciemno, a czasem aż razi, zależy od oświetlenia :)
Raczej trwałości się po tej farbie nie spodziewam:
1. ogólnie z moich włosów większość farb szybko się spłukuje
2. nie jest to trwała farba, tylko na 24 mycia
3. położyłam ją na rozjaśnione włosy
4. czerwienie ogólnie szybko tracą na intensywności

Obecnie używam odżywki dołączonej do farby (L'Oreal, Casting, 460 Strawberry Kiss, Truskawkowy Pocałunek).

Przepraszam za rozczochraj, ale włosy chodziły sobie dwa dni w koczku.
Wczoraj koleżanki powiedziały, że mi pasuje ten kolor :)
w świetle dziennym
w świetle dziennym
pogląd na końcówki, jest sporo rozdwojeń jeszcze sprzed farbowania, trzeba podciąć
przy głowie bardziej malinowy odcień, przy końcach bardziej czerwony
w lazience, chłodne światło

67 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:D! śliczny!:)

      Usuń
    2. Piękny kolorek :) Jak udało sie go Pani uwiecznić na zdjęciach? Mam podobny, tylko na fotkach wychodzi ciemny , lub zupełnie czarny:( Pani jest naprawde śliczny :)

      Usuń
  2. W tych delikatnych falach i kolorze wyglądasz jak Arielka :D Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję :) to dla mnie bardzo miły komplement :D
      ale Arielka była taka śliczna :P

      Usuń
    2. A Ty niby nie jesteś? :D
      Jesteś piękną kobietą ze świetnymi włosami i paznokciami, proszę zanotować ;)

      Usuń
    3. zanotuję i powieszę nad łóżkiem :D
      kochana jesteś :*

      Usuń
    4. Dobry pomysł z tym powieszeniem nad łóżkiem, wtedy już nie zapomnisz ;)
      Do usług :D

      Usuń
  3. Kolor świetny, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor świetny, jednak ja Cię bardziej widzę w miedzy niż takiej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się trochę wypłucze, to pewnie pójdę w rudości :)

      Usuń
    2. Koniecznie cyknij i wtedy fotki :)

      Usuń
  5. ale ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnie wyglądasz w tych włosach :) też kiedyś taki kolor miałam i też rozjaśniałam włosy, niestety te kolory szybko się wypłukują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a jak radziłaś sobie z odrostami? też rozjaśniałaś?

      Usuń
  7. Podoba mi się ten kolor i faktycznie Ci pasuje.
    Ten rozczochaj ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę wstyd pokazywać, ale jak umyję znowu (co mnie jutro czeka) to może z koloru już nic nie zostanie :D

      buziaki :*

      Usuń
  8. Podoba mi się ten kolor i bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ genialny kolor, prawdziwe cudo wśród drogeryjnych odcieni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze podobał mi się taki kolor, ale mam bardzo ciemne brwi i oczy, więc nie wyglądałabym w nim korzystnie. Zazdroszczę i podziwiam :D Pięknie Ci w nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie bardzo wiem, co zrobić z brwiami
      pewnie zostaną brązowe :)

      dziękuję :)

      Usuń
  11. cudowny kolor! :) bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolor! Pewnie że Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście bardzo Ci pasuje ten kolor. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko jak pięknie! czerwone włoski niesamowicie ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor, ciekawa jestem jak będzie z jego trwałością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama wiesz co nieco o trwałości intensywnych kolorów :)
      tutaj szału nie będzie z trwałością, bo już to widać :P

      Usuń
  16. Faktycznie, na każdym zdjęciu nieco inaczej, ale to chyba dobrze :) Kolor nie jest nudny i płaski. Kiedyś też bawiłam się w czerwienie i znam ten ból, przy każdym myciu mój kolor ucieka, ucieka, ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek ładny ale przyznam szczerze, że ja Ciebie bardziej w rudym widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę o rudym następnym razem :) polecasz jakąś farbę?

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba.. i włosy i Ty w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faaajne :) Jako nastolatka nosiłam włosy czerwone jak Wiśniewski (pomarańczowe, fioletowe, różowe i zielone też) - trochę tęsknie za tamtymi czasami, więc takie kolorowe posty przeglądam z rozczuleniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ja dopiero teraz przeżywam bunt młodzieńczy :D

      Usuń
  20. takie kolory mi sie przelazly już, sama dawno temu taki miałam. : )
    ale Tobie w nim bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie ;) zwłaszcza w chłodnym świetle ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uuuuuuuuuuuuuuu kocica !! super Ci !! mi się marzą nieco dłuższe włosy właśnie aby nosić te kocki , ale jak na złość rosnąć nie chca zbytnio ehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to kocki :D koczki? loczki? ^_^

      rosną rosną, widziałam u Ciebie :)

      Usuń
  23. Na 1 zdjęciu wygląda bajecznie <3 Kocham takie kolory, ale na moich włosach strasznie ciężko takie uzyskać bez zniszczenia włosów :( No i szkoda też, że tak szybko się wypłukują.. No ale taki ich urok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, aż widać jak ucieka kolor :P

      Usuń
  24. Ja uwielbiam siebie w blondzie ale rozjaśniacz strasznie niszczy włosy i wypadają :( Czy jest jakiś ratunek żeby mieć blond na głowie i w miare zdrowe włosy? Jakieś oleje maski czy inne cuda ? :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...