środa, 11 września 2013

Pawie oko na konkurs Golden Rose

Wczoraj w nocy o północy, a właściwie kilka chwilomomentów przed (jakoś tak sprężam się przy dedlajnie, też tak macie?), wymalowałam moją wersję pawiego oka na konkurs Golden Rose na fb.
Oczywiście ja, ułomek jeśli chodzi o fejsbuka, nie wiedziałam jak mam wstawić to zdjęcie na tablicy (dla mnie tablica to takie ciemnozielone ono, co się po onym kredą pisze, ot stara szkoła, ach ta dzisiejsza młodzież i za moich czasów...). Chyba z 10 minut szukałam odpowiedzi jak to się robi i gdzie ja mam u licha kliknąć. Na szczęście udało mi się nie kliknąć u licha, tylko w odpowiednim miejscu. Ale adrenalinka była :D
Oczywiście było tyle świetnych prac, że gdzie mnie niegodnej do ludzi, ale postanowiłam się mobilizować, rozwijać i jednak wstawić.

Oko wyszło w sumie trochę mało pawie, a bardziej morskie, do tego odcień mojej cery to jakaś pomyłka na tych zdjęciach... ale malowało się przyjemnie. W końcu powyciągałam niemal nietykane perłowe cienie gdzieś z zakamarków bajzlu :)


Wszystkie prace (także te zwycięskie) możecie zobaczyć TU!

37 komentarzy:

  1. aaaa genialny! i bardzo ładnie Ci w nim *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. no przepraszam bardzo, jak oglądałam pracę, to Twoja jest naprawdę warta uwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż! :) dobrze, że próbujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:-*
      Trzeba zwalczać lenia :-D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, że mam mówisz:-)
      Tylko warsztat trzeba doskonalić, bo na razie brak mi doświadczenia

      Usuń
  5. Piękny makijaż, zazdroszczę umiejętności!
    Ślicznota z Ciebie<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Tobie zazdroszczę umiejętności:-)

      Usuń
  6. przepiękny i naprawdę Ci w nim super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie Ci wyszedł ten makijaz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawą urodę, śliczności :) Ładnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem że mam dziwną twarz:-D
      Dzięki:-)

      Usuń
  9. Śliczny makijaż, życzę Ci powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki były zanim wstawilam makijaż na bloga. Ale dziękuję za pozytywne wibracje :-D

      Usuń
  10. Lubię Twoje makijaże, ten również należy do udanych. Sama się tego wszystkiego uczyłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama, ale słuchałam rad innych. Zaczynałam od wstawiania makijaży na wizaz.pl i próbowałam coś poprawiać :-)
      Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz. Aż chce się malować :-*

      Usuń
    2. Podziwiam. Jaki ten internet pomocny jest ;) . Dzięki temu można oglądać postępy takich osób jak Ty :) . Bardzo fajnie, lubię Twoje zestawienia kolorystyczne. :) . Tak w ogóle, mówiłam wcześniej, że masz bardzo ładny kolor. No to jest fakt, ale w w pełnej okazałości jeszcze lepiej wygląda. :)

      Usuń
  11. Bardzo przyjemny makijaz kochana, miło cię widzieć, nie wiem czemu tu nie zaglądałam :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...