środa, 4 września 2013

Ewolucja kształtu - kwadrat - owal - migdał.

Najpierw bardzo długo były kwadraty (krótsze lub dłuższe):
21 lipca
Potem przejściowe zaokrąglenia:
chyba około 7 sierpnia (sprawdzę w domu)
Jeszcze bardziej okrągłe:
16 sierpnia
Potem owalne:
21 sierpnia

Jeszcze bardziej spiłowane boczki:

Potem drastyczniejsza zmiana:
na górze z odżywką Eveline 8w1 (22 sierpnia), na dole golaski (4 września)
No i teraz jest tak:

Jeszcze się przyzwyczajam do nowego i pracuję nad kształtem :)
A jaki Wy macie?

64 komentarze:

  1. Mam krzywe kwadraty :D Twoje migdałki są cudne :) pewnie niedługo również wrócę do migdałków kiedy tylko skończę te prace ogrodnicze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie miałam migdałków, czasami okrągłe, jak bardzo krótkie, ale tak to zawsze kwadraty
      trudno się przyzwyczaić :)

      Usuń
    2. Zaraz się przyzwyczaisz :)

      Usuń
    3. oby :D
      na razie nic z tego innego się nie da wyczarować :)

      Usuń
  2. Ja mam kształt bliżej nieokreślony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać:D

      Usuń
    2. nie przywiązujecie do tego wagi? :)

      Usuń
  3. migdalki dużo lepiej sie prezentują niż kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cieszę się, że zmiana na plus :)

      Usuń
  4. Mam kwadratu ale często tez zaokraglam na migdalkowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak długo musisz czekać, zeby z migdałków znów zrobić kwadraty?

      Usuń
  5. Migdałki wyglądają najbardziej naturalnie. Od zawsze nosiłam kwadraty, ale przestały mi się podobać, szczególnie na długich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej naturalnie dla mnie wyglądają owale, ale są takie nijakie przy tym :D
      chyba wolę zdecydowane kształty :)

      Usuń
  6. Bardzo długo nosiłam zaokrąglone paznokcie. Potem zaczęłam piłować na kwadraty, następnie zaczęłam tylko delikatnie zaokrąglac boki, bo takie bardzo kanciaste szybko mi się łamały. No i takie zostaną na dluzej, bo podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to znaleźć swój kształt :)

      Usuń
  7. Twoje paznokcie po tej zmianie wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się migdałki u Ciebie :) u siebie najbardziej lubię kwadraty

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię kwadraty, ale na moich kruchych paznokciach ich nie wyhoduję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przy kwadratach łatwo o ułamane różki :(
      łatwiej zapuścić zaokrąglone

      Usuń
  10. ja mam zaokrąglone kwadraty i uwielbiam ten kształt, przez większość życia miałam totalny miszmasz i nie wyglądało to zbyt ciekawie, w końcu jakiś rok temu zebrałam się w sobie i zatroszczyłam się o paznokcie i teraz jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super, że paznokcie odwdzięczyły się za dbanie pięknym wyglądem :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny kształt Malinko,choć ciuteńkę jeszcze bym spiłowała po bokach,ale znów bezpieczniej jest tak jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze obmyślam i próbuję :) nie chcę przedobrzyć :)

      Usuń
  12. kwadraty świetne:) i te lekko okrągłe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kiedyś wrócę do kwadratów,mam sentyment do tego kształtu :D

      Usuń
  13. pasują ci migdałki, ja mam kwadraty, podobają mi się migdałki ale przy mojej długości szkoda mi ruszać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się nie podobają takie długie paznokcie, więc skróciłabym o połowę...

      Usuń
  14. Moje paznokcie najlepiej wyglądają spiłowane na kwadrat:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się migdały, ale przy małym dziecku trochę się obawiam:D noszę kwadraty, ale delikatnie zaokrąglone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zaokrąglone są najbezpieczniejsze :)
      ostre kwadraty chyba mogą większą krzywdę zrobić niż migdałki

      Usuń
  16. U siebie najbardziej lubię opiłowane na prosto, odrobinę zaokrąglam brzegi żeby się nie haczyły ;) Bardzo ładny ten różowy lakier z Avon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazywałam go w osobnym poście
      ASAP Pink :)

      Usuń
  17. a jakim pilnikiem piłujesz paznokcie? ja się na tym w ogóle nie znam, rosną jak chcą, rozdwajają się i mam wrażenie że piłowanie je dodatkowo niszczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piłuję zawsze albo takim zwykłym papierowym dwustronnym pilniczkiem lub pilnikiem szklanym (teraz mam Ewa Schmidt z Rossmanna, dla mnie jest dobry)

      piłowanie nie zniszczy paznokci, moim zdaniem lepiej piłować niż obcinać

      są osoby, które piłują w obie strony i im to służy
      ja piłuję zawsze od brzegu paznokcia ku środkowi, czyli od prawej do środka i od lewej do środka

      jeśli paznokcie się rozdwajają to polecam piłowanie jak najkrócej i odżywianie od zewnątrz (odżywki w formie lakieru, wcieranie oleju) i od wewnątrz (suplementacja)

      Usuń
    2. dziękuję Ci bardzo :) właśnie od jakiegoś czasu łykam suplementy, ale do sensownego wyglądu paznokciom jeszcze wiele brakuje, a Ty masz bardzo ładne :)

      Usuń
    3. miałam bardzo długo paskudne ogryzki, przez wiele lat obgryzałam
      na pewno wszystko da się poprawić odpowiednią pielęgnacją :) wiem na swoim przykładzie, a było naprawdę tragicznie kiedyś, aż żałuję, że nie mam zdjęć, żeby pokazać

      powodzenia!

      Usuń
  18. aaaaaaaaaa jak genialnie wyglądają *,*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też staram się zmienić kształt moich paznokci na bardziej migdałowy, ale cięzko mi to idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też ciężko, ciągle bym poprawiała :D

      Usuń
  20. W tej chwili moje paznokcie są spiłowane na owal. Wydaje mi się, że w takiej formie wyglądają zdecydowanie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś tez innych kształtów? :)

      Usuń
  21. Ja chyba nigdy nie zrezygnuję z kwadratów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma przymusu :D
      chociaż ja kiedyś też tak mówiłam ;)

      Usuń
  22. Ładniutki kolorek na ostatnich zdjęciach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :)
      jeszcze go pokażę na pewno :)

      Usuń
  23. Masz takie smukłe paznokcie, że w każdym kształcie wyglądają ładnie...
    Moje to jakieś łopaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie tym zaskoczyłaś, bo zawsze narzekam, że są szerokie :)
      może zdjęcia przekłamują

      Usuń
    2. Neee... Pokazałabym Ci szerokie, ale moje nie zasługują na obfocenie :P
      Masz smukłe i bardzo ładne :)

      Usuń
    3. to miło, że takie wrażenie sprawiają :)

      za to kciuki mam szersze niż dłuższe :D

      Usuń
  24. Twoim paznokciom pasuje każdy kształt.. Ja tez od zawsze nosilam spiłowane na kwadratowo, a ostatnio coś mnie pokusiło i spiłowałam bardziej na migdał. Początkowo nie mogłam sie przyzwyczaić, ale z czasem idzie przywyknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i u mnie tak będzie :)

      Usuń
  25. każdy kolor jest wręcz przepiękny:) a paznokcie masz śliczne, ja niestety muszę robić tipsy, bo naturalne pazury wyglądają strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz, nie musisz :)
      ja jestem całkowicie za naturalnymi paznokciami

      a miałam kiedyś obrzydliwe, bo wiele lat obgryzałam do krwi, także wiem jak paskudne mogą być i że wszystko da się zmienić na lepsze przy odrobinie wysiłku

      Usuń
  26. jakbys miała dłuzsze to by jeszcze leoiej wygladały;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed opiłowaniem na migdałki musiałam skrócić, bo jeden mi się nadłamał
      też bym chciała, żeby były trochę dłuższe, ale nie bardzo mocno :)

      Usuń
  27. 1 i 2 najbardziej mi sie podobały :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...