sobota, 28 września 2013

Cukiereczki

Kawiorowe mani długo za mną chodziło, długo też nie mogłam się zabrać za zrobienie go.
Wiem, że wielu osobom się to nie spodoba, podobnie jak lakiery pękające lub manicure welurowe.
Dla mnie efekt jest z pewnością ciekawy, ale też kuleczki poszerzają wizualnie moje już i tak dość szerokie paznokcie.

Kuleczki zaczęły odpadać już na drugi dzień z brzegów paznokci, ale na reszcie trzymały się dobrze, lepiej niż się spodziewałam. Niestety lubię skubać i po około dobie nie zostało nic :D


Do zdobienia użyłam granatowego lakieru z zestawu do manicure kawiorowego i różnokolorowego kawioru od Promoto.

74 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie i to dosłownie, kojarzy mi się z posypką do ciast :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spotkałam się już z tym skojarzeniem, łasuchy z nas wychodzą :D

      Usuń
  2. Mnie się ten efekt podoba, ale trwałość niestety jest tragiczna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wolnego brzegu bardzo szybko odpadły mi te kuleczki,ale na płytce (przyrośniętej części) trzymały się dobrze... może jak ktoś ma ładniejszą płytkę to efekt byłby bardziej długotrwały

      dla mnie to takie mani na jeden wieczór :)

      Usuń
  3. posypka jak do lodów :D
    mnia mniam :D
    szkoda, że taki nietrwały ten mani, bo bardzo efektowny.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kulki, extra wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się kojarzą z cukiereczkami, fajna sprawa na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  6. pychotka wyglądają te pazurki jamiii :D no ale faktycznie trwałość tych kuleczek nie jest dobra mi też odpadały na drugi dzień, a nawet już tego samego dnia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taka już chyba ich specyfika, trzeba by leżeć i pachnieć, żeby nie odpadały :P

      Usuń
  7. Świetnie to wygląda. Myślę, że to mani doskonały na jakieś wyjście, bo też lubię skubać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, skubanie to paskudna przypadłośc, zwłaszcza jeśli chodzi o cerę :x

      Usuń
  8. Faktycznie nieco optycznie poszerzyły Twoją płytkę ;) Też kupiłam kawior i mam pewien pomysł na zdobienie z nim ;) A ogólnie mi się podoba Twoje zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie bym je szybko zeskubała;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, szkoda tylko, ze z trwałością jest tak do kitu.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie zależy od tego, co się robi :)

      Usuń
  11. Uroczy mani :D. Ja lubię kawiorek, za sam wygląd i efekt jaki daje, a taki kolorowy to już w ogóle! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się kawior średnio podoba, ewentualnie jednokolorowy np. na dwóch paznokciach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie kawior to taki lakierowy wybryk, ale fajnie się nosiło :D

      Usuń
  13. ciekawe to wygląda ;D ale chyba mnie by to drażniło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mamy coś wspólnego, nie mogłam przestać dłubać przy nich :D

      Usuń
  14. Prezentuje się ciekawie tylko szkoda że trwałość marna :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. no to akurat nie jest mój autorski pomysł :D ale dzięki :)

      Usuń
  16. ale kolory trzeba przyznać że są świetne tych kuleczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdzie nie mogę znaleźć kolorowego kawioru, wszędzie u mnie jednokolorowe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te są z allegro, ale akurat nie widzę takiego na aukcji...
      czasem te w gotowych zestawach też są kolorowe

      powodzenia w szukaniu :*

      Usuń
  18. Co za efekt! Faktycznie cukierkowo, aż mnie naszła ochota na słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie i ciekawie wygląda taki kawiorowy manicure, ale ja podobnie jak Ty lubię obskubywać potem takie rzeczy z paznokci, więc u mnie taki rodzaj zdobień nie ma racji bytu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądałam dzisiaj kawior Ciate, ale jednak to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie to wygląda, ale dobrze wiem po eksperymentowaniu z solą na paznokciach, że okropnie denerwuje to ciągłe wypadanie drobinek wszelkiego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba uważać, żeby nie zjeść przypadkiem :D

      Usuń
  22. Słodkie! Naszła mnie ochota na kawiorowy mani:D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie wyglądają paznokcie w takiej odsłonie :)
    Iście cukierkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwie cukierkowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajrzyj w wolnej chwili i daj znać co z Mikołajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nieładnie tak spam rozsyłać :P

      Usuń
    2. To nie był spam, myślałam że skoro lubisz kawior to weźmiesz udział w rozdaniu, nie wklejałam też żadnego linku ani nic.... przepraszam

      Usuń
    3. w porządku, pewnie nie chciałaś źle, ale jestem na takie "zapraszanie" uczulona
      :*

      Usuń
  27. Piękne<3, szkoda tylko, że takie nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety trwałość to nie jest cecha takiego mani :x

      Usuń
  28. Ale fajnie wyglądają, tylko szkoda, że są tak nietrwałe,,,no ale coś za coś : )

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...