piątek, 30 sierpnia 2013

Zmiany na głowie - radykalnie!

 Już jakiś czas rozważałam farbowanie na naturalny kolor, chciałam nawet wybrać się do fryzjera na profesjonalną usługę. Jakiś impuls (czyżby przecena farby?) kazał mi jednak wybrać Truskawkowy Pocałunek od L'Oreala (Casting). Żeby podbić kolor postanowiłam rozjaśnić włosy (pierwszy raz w życiu), użyłam rozjaśniacza Joanna 9%.
Po rozjaśnieniu wyszedł cudowny pomarańcz :D
Po właściwym farbowaniu wielowymiarowa czerwień.
Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam Eternity, która prosiła o włosowy post :)
Pewnie nie tego się spodziewała...

po rozjaśniaczu, zdj. z lampą
po rozjaśniaczu / po farbowaniu (zdj. w sztucznym świetle)
po pierwszym myciu, zdj. w świetle dziennym
zdj. w słońcu (a co to za paproszek? :D)

109 komentarzy:

  1. wow! wow! wow!
    ale ta pomarańczka też ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyglądałam w niej zbyt zdrowo :P

      Usuń
  2. O kurka! Mi się ten kolor po rozjaśnieniu podoba :D (mi by pasował :p). Docelowy kolor włosów tez super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      może skuś się na pomarańczę:D

      Usuń
  3. Wow, cudny kolor. Po rozjaśniaczu też wyszedł fajny i jestem pod wrażeniem, że tak ładnie i równo udało Ci się rozjaśnić włosy od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? nie wiedziałam nic o rozjaśnianiu poza tym, że niszczy włosy, można je spalić i często wychodzi sianko :P
      zrobiłam wszystko jak napisali na opakowaniu :)

      Usuń
  4. cudny kolor. Też kiedyś rozjaśniałam (u fryzjera) i też miałam pomarańczkę na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś miałam pomarańczkę, zupełnie niechcianą, a miał być chłodny ciemny blond
      to było moje pierwsze i ostatnie farbowanie u fryzjera :P
      tragedia!

      Usuń
  5. kolor swietny :D
    ale mial byc powrot do natruralnego ;d cos nie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. impuls
      i wszystkie plany wzięły w łeb :D

      Usuń
  6. Brawo, świetny kolor! :D A to nie jest kawałek paznokcia u kciuka a nie paproszek? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko , jaki cudny kolor :O Ten pomarańcz też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańczka to był tylko efekt pośredni :D
      dzięki :*

      Usuń
  8. Pomarańczka mi się nie podoba, ale w czerwieni się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, ze się podoba, pomarańczka nie była celem :D

      Usuń
  9. Ooo ja Cie :D ale zmiana ! Podoba mi się ;) sama zaczęłam eksperymentować z kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. neony są modne więc w sumie ten pomarańcz wpasowuje się w trendy;) ale jednak kolor docelowy wyszedł lepiej;) fajna zmiana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D ten pomarańczowy, to byłaby lekka przesada dla mnie, ale są odważniejsze osoby, które mogłyby sobie na to pozwolić :)

      Usuń
  11. wow super wiedzialam ze w koncu pofarbujesz sie na czerwien! ja dla odmiany teraz pociagne sie czernia zmieszana z czerwienia;D
    piekne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiedziałaś? :D
      Ty nieodmiennie kojarzysz mi się z czerwieniami i rudościami :)

      Usuń
    2. bo to tak do ciebie pasuje że szczerze mówiąc nie wyobrażam siebie ciebie w innym kolorze:P

      Usuń
  12. Kochana jak ci się udało tak ładnie rozjaśnić :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postępowałam zgodnie z instrukcją na opakowaniu :)
      wcześniej położyłam olej na suche włosy, bo były świeżo umyte, a powinny być "znoszone" dla ochrony skalpu i włosów

      Usuń
  13. o wow! :) ale dla odważnej kobitki, odważny kolor :) pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Podziwiam za odwagę ;) Pokaż się nam w całej okazałości :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedzialam, że jest farba o takiej nazwie:D Bardzo mi się kolorek podoba, kiedyś nawet podobne nosiłam. Obecnie zostaję przy czekoladzie też z serii casting;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazwy mają smakowite, używam Castoingów w różnych odcieniach już od kilku lat :)

      Usuń
  16. efekt bardzo fajny, a Twoje włosy prezentują się świetnie - nie widać, że tyle przeszły :D
    Nawet pomarańcz mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      mama trochę rozdwojonych końcówek, ale jeszcze sprzed rozjaśnienia :P
      trzeba się tym zająć :)

      Usuń
  17. piękny ten pomarańcz, mogłaś zostawić na jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czułabym się komfortowo w takim kolorze :)

      Usuń
  18. ale trafiłanm z życzeniem :D

    ten marchewkowy pomarańcz wygląda odlotowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakby był bardziej nasycony...coś jak Mango z L'Oreala :D

      Usuń
  19. kolor po rozjaśniaczu podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P
      wyglądałabym w nim chyba dziwacznie

      Usuń
  20. WOW! Super efekt :). Zdawaj relację, jak kolor trzyma się na głowie, czy nie schodzi przy myciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      u mnie ogólnie szybko spierają się farby, nawet te trwałe
      tutaj po rozjaśnianiu na pewno szybko zejdzie, zwłaszcza, ze użyłam farby na 24 mycia
      na razie po dwóch myciach jest już jaśniej

      napiszę za jakiś czas :)

      Usuń
  21. Kolor rewelacyjny, ale powiedz: zniszczyły Ci się mocno włosy po tej farbie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      nie widzę więcej zniszczeń niż było przed farbowaniem
      rozjaśniacz kładłam na włosy pokryte olejem, co mogło zniwelować nieco skutki rozjaśniania

      włosy na razie nie wyglądają gorzej niż przedtem

      Usuń
    2. Fryzjerka, fryzjerką, ale żeby farbę nakładać na naolejowane włosy to powiem, że nie wiedziałam! :D Dzięki za info i mam nadzieję, że długo będziesz cieszyć się takim soczystym kolorem na włosach. ;)

      Usuń
    3. ja nakładałam rozjaśniacz na naolejowane włosy
      potem zmyłam i umyłam szamponem wg instrukcji
      wysuszyłam tylko po to, żeby ocenić ich stan (i zrobić zdjęcie)
      potem zmoczyłam i nałożyłam Castinga normalnie (nakłada się go na wilgotne włosy) :)

      ale jest wiele osób, które nakładają farby drogeryjne na olej i im to służy, polecam poszperać na wizażu

      Usuń
  22. Kiedyś farbowałam włosy na identyczny kolor:) Bardzo miło wspominam tamte czasy. Swoją drogą uzyskałaś ciekawy pomarańczowy odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny kolor i włosy pięknie się błyszczą! Chyba chodzi o typ włosa, bo u Ciebie włosy wyglądają super, a moje po Lorealu to byłą pożoga i mrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, moje włosy raczej się lubią z Castingami :)
      dzięki :*

      Usuń
  24. Wow, jestem zdziwiona że po rozjaśnianiu wyszło tak równo :O Mi zazwyczaj wychodziły kolorowe placki, tu jaśniej tam ciemniej :D Ten czerwony jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe włosy były wielokrotnie farbowane, wyszły trochę pasemka różnego koloru, przy głowie nieco bardziej blond (na odroście :))

      Usuń
  25. Wow kolor wyszedł fantastyczny aż mnie podkusiłaś tą farbą :D a już czas na malowanko moich włosów. Interesujący post, a włosy masz prześliczne. Pozdrawiam WS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      czekam na relację z farbownaia :D

      Usuń
  26. okurde. prawdziwa Malina :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor końcowy przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaopatrz się w piankę koloryzującą w odcieniu czerwieni, bo będzie Ci się ostro kolor wymywać. Ale wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę :)
      ale na razie chcę zobaczyć co się będzie działo, a potem może zmienię odcień, dlatego na razie z pianką się wstrzymam

      Usuń
  29. rudy był fajowy! : )
    czerwonych głow teraz bardzo duzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy gdzie, u mnie w mieście nie widuję zbyt często takich odcieni :)

      Usuń
  30. Wyglądają świetnie i nadal bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko końcówki wołają o podcięcie :D

      Usuń
  31. Uwielbiam rudości (im bardziej marchewkowe tym lepsze) więc bardziej niż efekt końcowy podoba mi się pośredni :D

    Super Malinka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ten pośredni i tak jakiegoś rudziaka by trzeba było położyć :) bo nie wyglądał dobrze wg mnie :D

      Usuń
  32. Ale kolor! I nawet Ci się włoski nie zniszczyły po rozjaśniaczu :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajna zmiana i pozytywna :) tez bym takie chciala :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Zmiana faktycznie radykalna! Jednak jak najbardziej na plus :) I gratuluję odwagi do takiego koloru ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny, piękny, piękny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny kolor. Mam podobny kolor włosów, co Ty przed farbowaniem, chciałabym się zrobić na rudzielca,aczkolwiek obawiam się strasznie zniszczonych włosów pomimo rocznej,świadomej pielęgnacji. Chociaż mówili,że po farbowaniu też będą strasznie zniszczone, rok farbuję i szczerze nie widzę pogorszenia stanu włosów. Jak jest w przypadku rozjaśniacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to nie widzę większych zniszczeń po rozjaśnieniu, włosy są miękkie i gładkie, ale pewnie ewentualne zniszczenia wyjdą po jakimś czasie
      mam trochę rozdwojonych końcówek jeszcze sprzed rozjaśniania

      przed rozjaśnieniem nałożyłam olej (alterra z avocado i granatem), co mogło mieć wpływ na poziom zniszczeń

      niestety z włosami to trudno określić, każde mogą zareagować inaczej... zawsze jest ryzyko

      Usuń
    2. Wiadomo, że każdy włos jest inny, ale bardzo długo powstrzymuję się od tego, żeby zafarbować włosy na rudo. Jednak po Twojej wypowiedzi, zaryzykuję :) . Może aż tak źle,to nie będzie.. :) Także dziękuję za odpowiedź, czekamy na zdjęcie w pełnej okazałości :D

      Usuń
    3. mam nadzieję, że będziesz zadowolona z nowego koloru :)
      raz się żyje!

      koniecznie daj znać co wyszło :*

      Usuń
    4. Dam, dam :)
      Nawet będę mogła przesłać zdjęcia, jeśli będziesz chciała :P

      Usuń
    5. byłoby super! jestem, bardzo ciekawa :)

      Usuń
  37. Czerwień bardziej mi się podoba, i wydaje mi się że korzystniej Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwi mnie, że kolor po rozjaśniaczu tak się spodobał niektórym, w ogóle nie miałam takiego zamiaru :D

      dziękuję, zaraz wstawię zdjęcia całościowe :)

      Usuń
  38. Cudownie jest. A na żywo jeszcze lepiej :)
    Morganek na pazurkach ;) śliczności

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana odważna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo odważna, albo szurnięta :D
      jak kto woli :)

      Usuń
  40. O mamo! Mam bzika na punkcie rudości, czerwieni, miedzi, rdzy :D suuuuper kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy to było :D ale też lubiłam ten kolor :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...