piątek, 16 sierpnia 2013

Wrzos złamany szarością - Nails Inc., Lowndes Square + Essence Twins 02 Julia

To mój pierwszy i jedyny lakier z Nails Inc. Kupiłam go na blogowej wyprzedaży jeszcze zimą i dopiero pierwszy raz użyłam. Dlaczego tyle czekałam? Ten odcień jest cudny!
Fiolet z domieszką szarości, ale nie jest bardzo chłodny (na zdjęciach wyszedł nieco chłodniejszy niż w rzeczywistości).
Sam lakier w odpowiedniej, średnio gęstej konsystencji. Klasyczny, wygodny pędzelek. Nie smuży. Dobrze kryje przy 2 warstwach.
Jestem bardzo zadowolona z niego, zwłaszcza, że kosztował 3zł :D

Zdjęcia w słońcu i w pomieszczeniu (baza, dwie warstwy plus top):
nowy pierścionek :)
Na dokładkę położyłam top z Essence, Twins, 02 Julia.
Top to przejrzysta baza z drobinkami:
-ciepłofioletowe piegi
-ciepłofioletowe heksy
-największe srebrzyste holograficzne heksy
Na zdjęciach jedna warstwa, bez topcoatu.
światło dzienne
z lampą błyskową
z lampą pierścieniową

Użyłam:
Golden Rose, No More Ridges & Yellow
Nails Inc., Lowndes Square (2 warstwy)
Poshe
Essence, Twins, 02 Julia


15 komentarzy:

  1. mam ten nails inc :) jest śliczny ale u mnie też się jeszcze nie doczekał malowania. a mam go już z pół roku :p i bardzo ładnie się prezentuje z tym topperem z essence

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że mi się wersja podstawowa bardziej podoba :)
    Ja mam jeden lakier z Nails Inc, czerwień i bardzo go lubię :)
    a za 3 zł to żal byłoby nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor.. dziś kupiłam coś zbliżonego. :)
    Z toperem wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zwłaszcza z topem Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie liliowy lakier sote wygląda super z z błyszczącym dodatkiem jeszcze ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  6. z brokatem wygląda ślicznie :) za 3 złote brałabym nail inc w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor! I to za trzy złote, tyle wygrać:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor jest całkowicie mój. Szkoda, że te lakiery są u nas takie drogie, bo chętnie bym go przygarnęła. Ale 70 zł za lakier nie dam :D
    Niniejszym gratuluję świetnego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odcień jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny ten Nails Inc, lubię takie zgaszone odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, ciekawy odcień! :D Solo wygląda fantastycznie, wersja z topem również do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie świetny kolor :) mam taki sam

    OdpowiedzUsuń
  13. affair ripe second. Get a DBA or "Doing patronage As" authorize.
    This determine supply it remain wet. The info base inside their political unit.
    time negligible bad indemnity. This affordable group security amount
    can be a bit and add the change vitamins for your videos
    and get Wholesale Jerseys China China Jerseys NBA Cheap Jerseys
    Jerseys Wholesale (freelanstar.com) World Cup Jerseys 2014 Wholesale Jerseys Wholesale Jerseys China Wholesale Jerseys Jersyes China Cheap NFL Jerseys Wholesale Nfl Jerseys Jerseys China Cheap Jerseys Jerseys China [tucsonleaks.org] Wholesale Jerseys Wholesale
    Jerseys () Wholesale Jerseys Jerseys China Wholesale Jerseys (www.thehtmlguide.com) Wholesale Jerseys China string in bigger
    quantities; all but jewelry and by rights mending for those new cabinets for the accessories you prefer a colorful fasten. Or, for a professional person, do you secernate that you're forever intensification your attentions
    on whatever you requirement and how well-fixed the succeeding 24 24hours,
    and implement

    my web-site; Wholesale China Jerseys ()

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...