piątek, 9 sierpnia 2013

Wracam :)

Na wstępie witam nowych obserwatorów :) Bardzo się cieszę, że ktoś tu zagląda mimo tego, iż była dwutygodniowa posucha, jeśli chodzi o wstawianie postów. 
Dzięęęęęę - kuuuu- jeeeeee -myyyy!

Wróciłam znad morza. Było świetnie, mimo tego, że nie byłam na urlopie, a w pracy. W tym roku zaliczyłam dwa obozy językowe: jeden na Mazurach, drugi nad Morzem Baltyckim. A w sumie to mój trzeci wyjazd tego typu.

Mimo, że czasem było ciężko, to jest to świetne doświadczenie i jeśli lubicie pracę z dziećmi i młodzieżą, to zdecydowanie polecam zrobienie kursu na wychowawcę.

Tym razem trafiła się super zgrana ekipa, fajne dzieciaki i piękna pogoda. Czego chcieć więcej? :D


Oczywiście nie ma zdjęć na których jestem, bo większość robiłam ja.
A jak tam Wasz urlop/praca na wakacjach?

Jedyny minus to to, że strasznie, ale to strasznie spiekłam sobie plecy i paskudnie schodzi mi skóra: może coś polecicie (nie produkt do użycia bezpośrednio po słońcu, ale coś bardzo nawilżającego i łagodzącego).

22 komentarze:

  1. piękna Malina za sterem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wyglądasz w tych ramkach. Czerwony to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oprawki 3D do zwiedzania muzeum :D
      już kilka lat nie noszę okularów :)

      Usuń
  3. To dobrze, wyglądasz zabawnie:), choć czerwony to zdecydowanie Twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może poszukam sobie jakichś fajnych oprawek :)

      dzięki!

      Usuń
  4. ładnie ładnie:D a może kup w Twierdzy, w sklepie Ziaji krem 10% pantenolu? Powinien się dobrze sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze jak dzieciaczki fajne to świetna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu akurat była fajna młodzież :) 12+

      Usuń
  6. Myślałam o wyjeździe na taki kurs, ale nadal mam traumę po obozie zwyczajnym z zeszłego roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze, że wróciłam zadowolona :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę!:) ja w tym roku niestety koczuję w mieście.. no trudno..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie praca też na pewno miałabym wakacje w mieście. Może w przyszłym roku się uda jakiś fajny wyjazd?

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...