sobota, 10 sierpnia 2013

Trwały na upały - Eyeliner Bell z Biedronki

Niedawno kupiłam dwa eyelinery z firmy Bell w Biedronce. Kosztowały grosze, coś koło 6-7 zł. Firma kolejny raz zaskakuje mnie niską ceną przy świetnej jakości kosmetyków.
Są świetne, bardzo polecam: niezwykle trwałe (przetrwały nawet wieczorny jogging).
Kolory są bardzo intensywne, linery świetnie napigmentowane. Mają wygodny, elastyczny, zaostrzony aplikator. Dostępne w trzech odcieniach: niebieski, turkusowy i czarny, na czarny się nie załapałam niestety, ale pewnie kupię z oferty stałej.

Jedynym minusem jest to, że trzeba mocniej napracować się przy demakijażu. Micel z Biedronki sobie radzi, a z Lirene nie domywa i pozostaje niebieska poświata na skórze.
Na dolnej powiece na niebieskiej kresce turkusowy cień z Inglota.







Jak to się dzieje, że im bardziej byle jak zwiążę włosy tym lepiej to wygląda, a jak się bardzo staram, to nic z tego nie wychodzi? :)
Użyłam:
Mariza Mineralny Podkład Pudrowy
Bronzer Essence
Bell, Korektor pod oczy Perfect Cover
Essence, Cień Me & My IceCream 
Biała kredka Avon Color Trand
Cienie Inglot
Eyeliner Bell
Paletka do brwi Essence Wild Craft
Tusz L'Oreal False Lash Wings
Bell błyszczyk Milky Shake 08

P.S. Picasa zaczęła mi automatycznie poprawiać zdjęcia, włącznie z wygładzeniem skóry :o Dlaczego ja się pytam?! Czy już nie mogę mieć porów, blizn i przebarwień, czy nie wolno mi się świecić, skoro tak w rzeczywistości jest?
Musiałam się naszukać, gdzie to wyłączyć... do czego to zmierza?! Nie jestem przeciwnikiem lekkiego poprawiania kontrastu, ostrości, czy jasności zdjęcia, ale to już przesada. Niedługo może zrobią zakaz wstawiania niewyretuszowanych zdjęć :o

40 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Co do włosów, również tak mam. Kiedy zwiąże tak oo po domu wyglądają ładnie, a jak gdzieś wychodzę to kilka razy poprawiam co nic nie daje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor eyelinera świetny, nie wiem czemu się nie skusiłam. Kreska wręcz idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny jest kiepski. Trzeba się nieźle namachać żeby kreska nie miała prześwitów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to dziwne, bo te kolorowe są bardzo nasycone :o
      czasem trzeba gdzieniegdzie poprawić, ale pigmentacja jest świetna

      to może sobie daruję... poczytam jeszcze opinie, dzięki za cynk :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor tego eyelinera :) Muszę następnym razem się skusić jak jeszcze będą w Biedronce ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem, czy te z oferty stałej Bell są też takie dobre

      Usuń
  5. Kolor jest bardzo ładny, ale ja u siebie takich nie lubię, muszę poszukać innych odcieni skoro takie dobre:)
    Z tym retuszem faktycznie jaja.. ale niedługo dojdzie do tego, że bez makijażu z chałupy nie będzie można wyjść:/ bo Cię zamkną.. nie mówiąc już o niewyretuszowanych zdjęciach jak piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, zmierza to w niebezpiecznym wg mnie kierunku,
      a potem się dziwić, że dziewczyny mają kompleksy, że nie są idealne

      Usuń
    2. tu masz rację.. jeszcze starsze dziweczyny potrafią odróżnić jedno od drugiego.. ale takie małolaty? nie wspominając już, że mam 2 małe córki.. strach się bać cóż to nie długo będzie nazywane prawdziwym pięknem...

      Usuń
  6. Śliczna ta kreseczka :) Ładnie podbija kolor twoich oczu
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet mie wiedziałam, ze Bell ma kolorow linery, a mam na nie ostatnio jazdę, kupiłam kilka w Naturze za ok 5 zł, fajne kolory tylko tak dziwnie zasychaja na powiece, czuć jak liner ciagnie, nie wiem jak to wytłumaczyc ;) Co do włosów to ja też tak mam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o co Ci chodzi, ale ja tego nie czuję w tym przypadku :)

      Usuń
  8. Ślicznie wygląda u Ciebie. Ja swój dzisiaj wyrzuciłam, bo niczym nie byłam go w stanie domyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łeeee, szkoda go :( ale chodzić z niebieskimi śladami też nie sposób :*

      Usuń
  9. och, ja jestem zwolenniczką kolorowych kresek na powiece :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie podkreślone oko :)
    sama prawie codziennie noszę podobne kreski :) najczęściej odcienie niebieskie: kobalty i turkusy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tak samo z fryzurami ;P Czasem w sklepie w przymierzalni wiąże na szybko na chwile włosy w kok i wychodzi idealny a jak robię taki sam przed wyjściem to setki podejść :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki tych eyelinerow

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna Tyyy! :)
    chyba zaczynam żałować że nie kupiłam tego eyelinera! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam sobie jeden i jestem z niego zadowolona ale ma jeden minus, strasznie kreska się odbija. Tobie też się tak robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się nie odbija
      nakładając zdejmuję część produktu (wycieram o dłoń), żeby nie było nadmiaru, wtedy muszę trochę dłużej aplikować, ale nie odbija się

      możesz też spróbować chwilę odczekać nie podnosząc wzroku aż kosmetyk lekko przeschnie :)

      Usuń
  15. Super kreska, gdybym ja tak umiała prosto się malować.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze wyjdzie, ale wtedy tego nie upubliczniam :D cały czas ćwiczę :)

      Usuń
  16. Podoba mi się makijaż,świetny ten kolor eyelinera:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...