środa, 14 sierpnia 2013

Szaleństwo koloru

Ostatnia z moich propozycji konkursowych.
Popuściłam wodze fantazji... nie jest to może twarzowy makijaż, ale świetnie się bawiłam wykonując go :)
Do wyboru 3 wersje ust: zrezygnowałam tutaj z ust nude, które pewnie najlepiej by pasowały. Jak szaleć to szaleć :D
Użyłam głównie matowych cieni z palet Sleek (CC, Brights) oraz pojedyńczych matów z MIYO.


P.S. Ten post (mam nadzieję) dodał się automatycznie, jestem na wyjeździe. Pozdrawiam serdecznie :)

33 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się makijaż który stworzyłaś
    widać dokładnie kolory
    podczas malowania siebie zawsze mam straszny problem z tym aby zachować wyraźny kontrast pomiędzy kolorami
    u mnie wszystko się wymizia i jest szaro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)
      jak chcę uzyskać intensywne kontrasty, to nakładam cienie metodą pac-pac, jak najmniej rozcierając, potem dokładam cienia jeśli potrzebuję większej wyrazistości i również wklepuję, a rozcieram tylko delikatnie granice i przejścia między kolorami
      pomaga tez użycie bazy pod cienie, podbija barwy

      powodzenia!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. uwagi techniczne zawsze chętnie przyjmuję :) dzięki!

      Usuń
  3. Szalony makijaż, ale bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, szalejesz ostatnio :D
    Ale mocne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się pokazać coś innego niż zwykle, ale i tak się nie udało niczego wygrać :P

      Usuń
  5. Robi wrażenie :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż! podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zbliżeniu wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrazeniem !!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...