poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Sunset - metaliczny makijaż w złocie, miedzi i pomarańczu.

Ostatnie promienie letniego słońca. Roziskrzone i rozedrgane.
Makijaż w nietypowym dla mnie wykończeniu, bo w 80% makijaży sięgam po maty: tutaj cienie perłowe i metaliczne z paletki Sleek, Sunset. Kreska czarnym Sleekiem na mokro (płyn do soczewek).
Usta nude.


Użyłam:
Podkład: Under 20, Anti Acne, 02
Korektor: Avon, Luxe
Puder w kamieniu: Rimmel
Bronzer: Rimmel
Róż: Catrice, Revoltaire LE

Rozświetlacz: Essence, Twilight Breaking Dawn LE
Korektor pod oczy: Bell (z Biedronki)
Cienie: Sleek Sunset, Inglot (cielisty mat)

 Biała Kredka: Avon, Color Trend
Tusz: Lovely, Pump Up
Paletka do brwi: Essence, Wild Craft LE
Pomadka: Essence, Wild Craft LE, 02 Rosewood Hood

42 komentarze:

  1. pierwsze zdjęcie i to spojrzenie super! makijaż bardzo ładny, faktycznie taki sunset wyszedł :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za cieniami perłowymi jednak w tym makijażu świetnie się komponują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też unikam perły, to był takie eksperyment :D

      Usuń
  3. Ładnie Ci w nim :))) Ślicznoto Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* to i tak nie do ludzi, ale dziękuję :)

      Usuń
  4. rewelacyjnie Ci to wyszło, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jejku jak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sunset to jedna z moich ulubionych palet sleek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie z nią jakoś zawsze nie po drodze ;)
      za dużo błysku

      Usuń
  7. Ładny makijaż;) będzie pasował do jesiennych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      co do stylizacji, nie jestem w tym zbyt mocna :D

      Usuń
  8. Coraz lepiej Ci to wychodzi, pięknie! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      popełniam jeszcze masę błędów, ale ważne, żeby czerpać z tego radość :)

      Usuń
  9. hmhmhm jak Egipcjanka wyglądasz z tym złotym makjażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się te kreseczki przy kąciku

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta biała kreska, bardzo spojrzenie rozjaśnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba i cudnie podkreśla Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Malinko - masz przepiękne usta i robisz cudowne makijaże, zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...