niedziela, 25 sierpnia 2013

Spotkanie zamojskich Blogerek

W czwartek odbył się pierwszy zlot czarow... blogerek ;), na którym byłam.
Spotkanie odbyło się miłej atmosferze na zamojskim Rynku Wielkim, o którego pięknie zawsze słyszę od przyjezdnych, a które nie zawsze zauważam.


Początkowo byłam nieco spięta, ale szybko znalazłam wspólny język z nowo poznanymi dziewczynami:
http://swiatpelenlumpeksow.pinger.pl/ - Paulina 
http://anettalikes.pinger.pl/ - Anetta
http://kruszynkaa.pinger.pl/ - Agata
http://hermanitas.pinger.pl/ - Emilia i Dominika (siostry :))
http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/ - Maliniarskie to to tamto, co w tle majaczy
http://kosmetycznealterego.blogspot.com/ - Paulina (jedyna osoba, którą poznałam jeszcze przed powstaniem bloga)
http://www.belleoleum.com/ - Ola
http://kosmetycz-niepowaznie.blogspot.com/ - Agata

Na początku zostałyśmy z(a)identyfikowane identyfikatorem przypink-i/- ą.


Wspólnie wybrałyśmy lokal:

Maliniarska udaje, że myśli lub próbuje niepostrzeżenie podłubać w nosie...Niestety - nie udało się, dziewczyny nawet przez moment nie osłabiły czujności :D
A potem już były rozmowy o wszystkim i o niczym, jak to w babskim gronie :)
Organizatorki spotkania: Anetta i Paulina świetnie się spisały w swej roli. Dziękuję za użyczenie naszych grupowych zdjęć :*

Jak widać zasoby bajzlu również zostały zasilone dzięki Dziewczynom.
Do domu wróciły ze mną:


Soraya
Soraya
Joanna
Drogeria Cytrynowa
Lagenko
Paese
biżuteria od: sylluART, Colofrul Atmosphere, Uncaged
Butik
Inwazja Koloru
śliczny kominek od Anetki :)
ręcznie pleciony kwiatek od Pauliny Babci, dziękuję!

Nie znam się na modzie i zupełnie nie wiem, jak Wam się udaje pofarbować samemu jakiś ciuch, jeśli ktoś to robił może i pokazywał na blogu, to chętnie zobaczę :) poproszę o link w komentarzu!

Opakowania tej linii Soraya mnie rozbroiły, no i mam w końcu cielistą kredkę do linii wodnej, ciekawa jestem, czy się sprawdzi.

Dziękuję Uczestniczkom za zaproszenie, mile spędzony czas.
Mam nadzieję, że to nie nasze ostatnie spotkanie w tym gronie, bo kto zrozumie kobietę lepiej niż inna kobieta :)

54 komentarze:

  1. I miałyście przypinki! Ja też chcę : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria z Sorayi faktycznie ma świetne opakowania, ale mnie bardzo rozczarowała (przynajmniej balsam do ciała)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko żele pod prysznic, czekoladowy pięknie pachnie, a ten cytrynowy trochę mniej pięknie :P ale na sobie jeszcze nie próbowałam :)

      czemu balsam nie spełnił oczekiwań?

      Usuń
  3. Widzę że świetna impreza była szkoda że ja się nie załapałam. Fajny pomysł z tą przypinką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem będzie coś na większą skalę :)
      Chętnie Cię poznam :*

      Usuń
  4. Bardzo fajne prezenty, cieszę się, że spotkanie się udalo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malinko, super było Cię poznać :D I oczywiście podyskutować o wspólnym zawodzie ;) Mam nadzieję, że na kolejnym spotkaniu znów się widzimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również było bardzo miło :D (również ponarzekać ;))

      Usuń
  6. Fajnie, że spotkanie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super zdjęcia, widać przyjazną atmosferę :) Przypinki strasznie śmieszne ale fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne spotkanie w miłym, kameralnym gronie :)
    i zawsze do momentu spotkania nie zdaję sobie sprawy z tego, że w zasadzie w mojej okolicy jest aż tyle osób o wspólnej pasji - mam nadzieję, że kiedyś uda mi się Was poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plusem tego, że kameralnie, jest to, że z każdym udało się porozmawiać i wszyscy się widzieli za stołem :D

      ja również chętnie Cię poznam :)

      Usuń
  9. o szkoda, że nic nie wiedziałam:) Kredka Paese u mnie sprawdza się dosyć dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może następnym razem się poznamy :*
      idę zobaczyć czy o niej pisałaś :)

      Usuń
  10. Fajnie Wam tam było :) Szkoda, że mnie ominęła ta przyjemność uczestniczenia w spotkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że mnie ominęło spotkanie na którym byłaś :)
      może uda się kiedyś spotkać :*

      Usuń
  11. czekam na recenzje tego kremu bb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj polskie BB kremy są dla mnie zbyt mało kryjące, ale nie będę się uprzedzać...
      a Ty jakich używałaś, jesteś zadowolona z jakiegoś? :)

      Usuń
  12. Gratuluje udanego spotkania!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne rzeczy wróciły z Tobą do domu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były jeszcze pianki od drogerii cytrynowej, ale zjadłam po drodze :D

      Usuń
  14. wszystkie pięknie wyglądałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna fotorelacja, przydatne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie spotkania to fajna sprawa, tylko mi zawsze czas tak szybko upływa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siedziałyśmy ponad 4 godziny :) ale to prawda, szybko zleciało

      Usuń
  17. Widzę spotkanie bardzo udane i miłe upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widze ze dostałaś kosmetyki z mojej ulubionej serii So pretty ! firmy Soraya !
    Ja jestem szczęśliwa posiadaczka morelowego kremu matujacego i balsamu malinowego z tej serii i z obu kosmetyków jestem bardzo zadowolona !
    Morelowy krem matujący ma bardzo lekka formule - jest idealny w trakcie wakacji, pod makijaż. Krem pięknie pachnie bardzo fajnie sie rozprowadza i szybko wchłania. Naprawdę skutecznie matuje skore- polecam krem radzi sobie nawet z problemowa , przetłuszczająca się skora.
    Balsam do ciała tez niesamowity - bardzo wydajny, przepiękny zapach i efekt nawilżenia naprawdę widoczny! POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balsamu niestety nie mam, ale ten krem wydaje się być odpowiedni dla mnie :) mam duże problemy ze świeceniem się skóry

      dziękuję bardzo za opinię :)

      Usuń
  19. Niewielkie grono, miło popatrzeć, że zebrały się osoby, które przyjechały się spotkać z koleżankami po fachu, a nie tylko po to, by zebrać gifty. W sumie miałam do Was blisko, szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że jesteś z okolicy:-) może poznamy się kiedyś na podobnym spotkaniu

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, ale prosiłam o nie zostawianie linków do blogów

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo nasz Zamość :D nie wiedziałam, że jest spotkanie w naszych okolicach :)) widać, że się świetnie bawiłyście :D

    składam wniosek o włosowy post! :) dawno nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też późno się dowiedziałam :)

      proszę bardzo, na specjalne życzenie :D

      Usuń
  23. bardzo udane spotkanie widze :) dobrze, ze w malym gronie, to moglyscie swobodnie pogadac :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też z Zamościa ale wtedy byłam w Rzeszowie :D Następnym razem musi ktoś mnie powiadomić!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, nominowałam Cię do LBA
    http://pazurkomaniactwo.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-liebster-blog-award.html
    Zapraszam do dalszej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale liebster award jest dla stosunkowo nowych blogów, odpowiadałam już na tego taga 3 razy :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...