środa, 21 sierpnia 2013

Pistacjowe lody z cukrem - Golden Rose, Holiday, nr 73

Aby zatrzeć niemiłe wrażenia po poprzedniku - pistacjowy piasek od GR, Holiday, nr 74.
Inne lakiery z "dokładki" do piaskowej kolekcji pokazywałam TU!

Ten odcień najbardziej przypadł mi do gustu z zakupionych czterech.
Łatwa aplikacja, szybkie schnięcie, widoczne bardziej niż na zdjęciach: złoty shimmer i kolorowe heksy (zielone, niebieskie, pomarańczowe, chabrowe)
Teraz gdy mam nieco dłuższe paznokcie to lekko prześwitują końcówki, ale nie przeszkadza mi to przy tego rodzaju wykończeniu. Kryje słabiej niż te ciemniejsze z regularnej kolekcji, na zdjęciu 2 warstwy, można było dołożyć trzecią.

Nosiłam go trzy dni, na trzeci dzień miałam malutki odprysk na jednym paznokciu.
Śliczności *_*

z lampą pierścieniową
w świetle dziennym
w świetle dziennym
w słońcu
w słońcu
z lampą pierścieniową



101 komentarzy:

  1. przepiękny jest! ja mam róż z golden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj śliczny! chyba się w niego zaopatrzę jak będę następnym razem w GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam koniecznie obadać na żywo :)

      Usuń
  3. Piękny kolor, chociaż szkoda, że kryje słabiej od tych ciemniejszych odcieni. Jak dotąd nie miałam tego typu lakieru, ale może się skuszę na któryś kolor z serii.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę słabiej, ale to jednak pastelowy odcień :) prawidłowość jak przy klasycznych wykończeniach zachowana

      również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wygląda pięknie, ale w głębi duszy miałem nadzieję, że to będzie raczej mięta niż pistacja! Kolorek cudowny, ale nie do moich paznokci! Wielka szkoda : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam, nie uprzedzaj się :) może będzie ładnie

      Usuń
    2. Oddaj paznokcie! To przestanę narzekać : DD

      Usuń
    3. nie gadaj tak, bo zapeszysz i mi się połamią :P

      Usuń
  5. Dobrze wygląda. Może jednak sprawię sobie w końcu jakiś piasek?
    Jak u niego ze zmywaniem? Bo to mnie przeraża nieco..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie całkiem dobrze, jeśli chodzi o te z brokatem, jak ten (heksy), to po prostu mocniej nasączam zmywaczem i dłużej przytrzymuję wacik i większość schodzi, potem drugim wacikiem poprawiam

      na pewno nie jest tak źle jak przy glitterach typu Jolly Jewels lub topperach z essence

      Usuń
  6. na prawdę ślicznie wygląda! kolor super

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście pięknie prezentuje się na Twoich pazurkach ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie:) w buteleczce by mnie średnio zainteresował, ale na paznokciach wygląda faktycznie genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się bardzo spodobał już w buteleczce :)

      Usuń
  9. Genialny ! Pięknie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo! jestem mile zaskoczona :> piękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładny, a jak ze zmywanie go? Łatwo schodzi czy jak brokatowe lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywanie trwa trochę dłużej, ale dla mnie nie stanowi problemu

      jeśli ktoś ma kłopoty ze zmyciem, to zawsze można użyć metody z folią aluminiową (chociaż ja tego nie robię, po prostu dłużej trzymam i dociskam wacik zanim zmyję)

      Usuń
  12. nie wygląda źle, ale ja jakoś nie przepadam za takimi kolorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście w palecie jest masa innych :)

      Usuń
  13. W buteleczce wrażenia na mnie nie robił ale na Twoich paznokciach wygląda świetnie, aż kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam piaskowe lakiery od GR
    szkoda tylko, że to cholerstwo tak ciężko się zmywa

    OdpowiedzUsuń
  15. ja raczej nie przepadam za zielenią na pazurkach ale u Ciebie wygląda całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że mimo wszystko mogą być :)

      Usuń
  16. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, na pięknych paznokciach:) Ja swoje jak na razie regeneruję:) A kolor moim zdaniem po 2 warstwach bardzo ładny;)

    Polecam tez pistacjowe lody z Grycana:) - pychota:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)

      a te lody, zgadzam się, są pycha <3

      Usuń
  18. Zakochałam się w nim!
    Najpiękniejszy kolor jaki do tej pory widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. za piaskami nie przepadam ale kolor tego jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ma coś w sobie, nie wiem czy widziałam krem w tym odcieniu

      Usuń
  20. Świetny! :) Nie przepadam za zielonymi lakierami, ale ten chętnie wypróbowałabym :))

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiscie pistacje! ale napewno trudne do zmycia;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. kiedy ślub? :D
      pani w drogerii będzie robić za księdza ;)

      Usuń
  23. W buteleczce wygląda niepozornie i raczej skusiłabym sie na błękit, a nie na ten kolorek, ale na paznokciach po prostu zachwyca *.* biegnę na poszukiwania GR w mojej okolicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błękit też jest ładny, ale ten jakoś bardziej mnie chwycił :)

      Usuń
  24. do schrupania ;) muszę w końcu kupić sobie to cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kuuurcze!!!!!! Muszę go mieć! :D
    jest niesamowity!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Awwww, cudny jest! :) Może kiedyś się pokuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajny, podoba mi się :)
    Ale czekam na neonki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam, a tu lato się kończy, a ich nie widać:-P

      Usuń
  28. Ła cudnie wygląda :D Jak to robisz, że masz tak idealnie pomalowane paznokcie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to dla mnie duży komplement :-)
      Staram się zalewać lakierem skórek, a jeśli się zdarzy to czyszczę je zmywaczem we flamastrze.

      Usuń
  29. cudo! uwielbiam lody pistacjowe, więc coś dla mniee! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię :-) i solone pistacje

      Usuń
  30. Ja jestem zwolenniczką matowych piasków, ale ten ma bardzo ładny odcień i taki w macie bym przygarnęła;D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja właśnie zamówiłam sobie ten sam do tego pomarańcz i żółty :D pięknie się prezentuje :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzą

      Usuń
  32. Wolę piaski paese, bo nie są brokatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jest super, a gdzie można go kupic??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można go kupić na wyspach i stoiskach Golden Rose, w niektórych mniejszych drogeriach niesieciowych, ja moje piaski kupiłam w drogerii laboo: tu jest ich lista: http://drogerielaboo.pl/

      no i oczywiście u producenta: http://www.goldenrose.pl/

      Usuń
    2. dziękuje za odpowiedź

      Usuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obserwujemy, dziękuję za niezwykle kuszącą ofertę, ale nie skorzystam :P

      Usuń
  35. WOOO zakochałam się w tym kolorku jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę przyznać, że wyglądają na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam słabość do zieleni i wpisuję ten piasek na chciej listę


    Nominowałam Ciebie do LBA. Zapraszam do zabawy http://moje-pazurkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za nominację, ale ten tag jest raczej dla nowych blogów :) odpowiadałam na niego już dawno temu kilka razy

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...