wtorek, 20 sierpnia 2013

Piaskowa porażka - Pierre Rene, Sand Effect, nr 10

Ten lakier oczarował mnie w sklepie, uczucie to trwało od dotknięcia buteleczki aż do powrotu do domu i pierwszej aplikacji. 
Cudo, no po prostu cudo *_* Granatowa, lekko żelkowa baza, zatopiona w niej cała masa niebieskich i srebrzystych heksów, do tego wywrotka zielonego i złotawego shimmeru


Po pomalowaniu paznokci czar prysł: ten lakier po wyschnięciu to najbrzydsze piaskowe brzydactwo jakie widziałam. Jest płaski, nudny, wygląda jakby zbąblował, heksy są ledwo widoczne, shimmer WCALE! 

światło dzienne
światło dzienne
w słońcu
z lampą pierścieniową

Lakier kosztuje ok 10zł/11ml. Aplikacja w porządku, pędzelek długi (trzeba dobrze go obetrzeć, bo lakier lubi spływać) szyjka długa, buteleczka zamyka się na klik, krycie (niepełne na obłączkach, ale dla mnie wystarczające) po 2 warstwach. Same plusy i jeden ogromny minus - bleh! 


Jedyne co ratuje ten lakier to top: 2, a najlepiej 3 warstwy, bo po dwóch (widocznych na zdjęciach) dalej widać nierówności. Po pokryciu topem lakier zaczyna być podobny do tego co widzimy w buteleczce.

światło dzienne
w słońcu
w słońcu
z lampą pierścieniową

Jestem rozczarowana :( Odradzam kupno. 
Pierru Rene! Apeluję do Ciebie: zrób taki sam lakier w wersji niepiaskowej, bo tego nie da się nosić :(

Jeśli zechcecie odradzić jakiś lakier, to zachęcam do tego w komentarzu, może zaoszczędzi nam to nerwów i pieniędzy.

P.S. Nie patrzcie na kształt, uparcie zmieniam go z kwadratów i cały czas nad nim pracuję :)

55 komentarzy:

  1. faktycznie, szału nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest z topem, jak rozgwieżdżone niebo, szukałam takiego lakieru :) ale wizja 3 warstw topu mnie przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam piasek z pierre rene ale całkiem inny kolor, i jestem bardzo zadowolona , ech ten faktycznie mało fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, średniaczek...Z topem dużo ładniej, ale widać, że dużo na paznokcie jest nałożone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorem ma cudny, ale skoro trzeba nakładać tyle topu to ja podziękuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piaski uwielbiam z PR mam 4, ale ten faktycznie średnio wygląda:/

    OdpowiedzUsuń
  7. W butelce piękny a na pazurkach masakra. Ale top to jakoś uratował.

    Ciekawi mnie jednak czym jest ten klik w zamknięciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie mało istotny detal, ale jak zakręcasz buteleczkę, to słychać takie klik i nakrętka wskakuje na swoje miejsce.
      Dzięki temu lakier jest bardziej szczelny, a czerwony napis Pierre Rene na nakrętce zawsze w tym samym miejscu.

      Wg mnie powinni to robić we wszystkich buteleczkach z kwadratową nakrętką, bo potem się nie domykają tak jak trzeba.

      Usuń
  8. W buteleczce cudny, ale na pazurkach mało ciekawy, a 3 warstwy topu to za dużo roboty jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dałam dwie, nie ma tragedii, ale trochę widać dalej nierówności

      Usuń
  9. oj... a tak się ładnie zapowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  10. o, jak to ? a to mój cudowny piasczek jest.. :O u mnie też Ci się nie podobał? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie smucimy się :)
      każdy może mieć inne odczucia, jeśli go lubisz, to fajnie, dla mnie to lakierowy koszmarek

      Usuń
  11. W buteleczce bajka, ale faktycznie, na pazurkach nie prezentuje się ciekawie... Chociaż ostatnie foty wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podoba :) po pokryciu topem już w ogóle miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A miało być tak pięknie...
    Faktycznie top go ratuje. Wygląda o niebo lepiej niż bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  14. po TOP-ie wyglada jak niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i u mnie jakoś sporo lepiej się prezentował. Hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz ładniejsze paznokcie, może mój aparat robi gorsze zdjęcia :) bywa...
      mnie się on na żywo nie podoba, to i niespecjalnie się starałam uchwycić jego "piękno" (dla mnie wątpliwe) :(

      niech się dobrze nosi :*

      Usuń
    2. nie wiedziałam, że jesteś ambasadorką marki :)

      Usuń
  16. Faktycznie w buteleczce wymiata:) a później.. no pięknie nie jest, z topem już lepiej.. ale też apeluję o taki lakier w normalnej wersji:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłby przepiękny, bardzo bym taki chciała *_*

      Usuń
  17. W buteleczce cudo, a na paznokciach 10% tego efektu:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie sie podoba z topcoatem :-) Bez - w ogole.

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo, po buteleczce też bym się na niego skusiła, kto by pomyślał, że na paznokciu będzie wyglądał jak asfalt:x

    OdpowiedzUsuń
  20. a mnie się podoba. Na Twoich pazurkach przypomina mi gwieździste niebo nocą :) a ja lubię noc i gwiazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hmm no ja się spodziewałam, że na pewno efekt będzie trochę słabszy niż w butelce. Ale u n. mi się bardzo podobał :) nie wiem może kwestia zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe, że zdjęcia lipne u mnie :D ale nie bardzo się starałam, bo byłam zła na niego :D

      Usuń
  22. Ja mam trzy kolorki z tej serii, testowałam na razie jeden i jestem zadowolona... Nie wiem, może to tylko ten kolor taki felerny się trafił. Choć moim zdaniem nie wygląda aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tak mocno zareagowałam, bo moje wyobrażenie o nim było zupełnie inne :)

      Usuń
  23. Nie podoba mi się. Myślałam, że efekt będzie lepszy ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor piękny! Na paznokciach wygląda jak każdy inny piasek. Matowy kolor zwykle wygląda płasko. Czepiasz się ; DD
    Ale wiadomo, że na żywo to pewnie co innego niż na zdjęciach, więc wierzę na słowo. Ja kocham GR i innych piasków nie kupuję ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie zgadzam się, że matowość piasków równa się ich płaskości. Dla mnie GR właśnie nie są płaskie, widoczny shimmer, glitter... Dla mnie są wielowymiarowe. Ale PR dają zupełnie inny efekt

      Usuń
  25. Właśnie dzisiaj go kupiłam ._.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcale nie jest taki zły :D mi się bardzo podoba efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi to się chyba podoba ;p
    Jestem ciekawa jak wyglądałby u mnie na paznokciach ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może lepiej, ale ja się do niego nie przekonam już :(

      Usuń
  28. Cóż. Historia lubi się dublowac. Nawet ktos pod moją notką wspomniał ze juz takie rozczarowanie na innym blogu zobaczył. NO i sie dokopałam do Ciebie. To tylko potwierdza że ten lakier sie nie nadaje do niczego innego niz mocnego topowania :( SZKODA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, powinni go wydać w wersji bez piachu :)

      Usuń
  29. Z topem ujdzie, dla mnie ogólnie piaskowe lakiery są bleh

    OdpowiedzUsuń
  30. Heej, wspaniała jest ta galaktyka, którą stworzyłaś, łącząc go z topem - według mnie nie tylko "ujdzie", ale właśnie jak najbardziej jest godna uwagi - no, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się efekt końcowy podoba, no ale nie takie miało być przeznaczenie tego lakieru... Ja chyba zacznę dbać o stan moich paznokci lepiej , niby ładne i wgl a łamią się i rozdwajają... ścinam i zaczynam kurację... hmmm tylko jaką ....

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...