niedziela, 18 sierpnia 2013

L.A. Colors, Color Craze, Metalic Green - zielone lusterko

Wykończenie typu foil najlepiej wygląda na nieskazitelnie gładkich paznokciach. Niestety moje takie nie są, a lakiery tego typu zawsze bezlitośnie uwidaczniają wszelkie nierówności (np. pozostałość po wycinaniu skórek w postaci wgłębienia na środkowym paznokciu).
Wcześniej pokazywałam jego różowego brata, ten odcień to chłodna zieleń z dużą domieszką srebrzystości (w końcu to foil). W słońcu aż razi.

Lakier ten służy mi zazwyczaj jako lakier do stemplowania Konadem lub jako lakier podkładowy pod wzorki. Solo niekoniecznie dobrze się prezentuje, chociaż wykończenie ma dość ciekawe.
Pędzelek klasyczny, do krycia dwie warstwy, szybko schnie, ale też szybko się wyciera. Zabezpieczenie go topem "gasi" połysk.

Kosztował 1,99/11ml (na allegro) także wiele od niego nie wymagam :)

L.A. Colors, Color Craze, Metalic Green (2 warstwy)

z lampą pierścieniową
w słońcu
w słońcu


 


29 komentarzy:

  1. coś pięknego, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt zniewalający, szkoda że się ściera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej jest powód żeby zmienić mani :D

      Usuń
  3. Moje sreberko choć innej firmy, szybko odpryskuje po moczeniu w wodzie, a jeżeli się nie moczymy długo, to się ściera, pokazuje też wszystkie niedoskonałości. Ale lubię go, efekty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity ;) Lubię takie błyszczące odcienie, ale moim zdaniem lepiej prezentują się w okolicach świąt i Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię folie więc ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach wygląda magicznie :) Niestety, też nie mogę pochwalić się idealnie równymi paznokciami, mój największy problem to rozdwajanie, nie umiem temu zapobiec :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piłować na krotko i odżywiać od wewnątrz i od zewnątrz, oby wróciły do siebie :*

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy kolor:) kojarzy mi się z plażą i morzem:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :) na paznokciach nie wygląda jak zielony.

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłabym z nim to samo co Ty.. :) solo raczej nie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest niesamowity!!! podoba mi się i to bardzo. Stopniowo przekonuję się do srebra w wersji całopaznokciowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. ten lakier jest bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że świetnie nadawałby się jako wykończenie do czarno-srebrnego frencha. Takie połączenie zawsze wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny,metaliczny,ślicznie się mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, paznokcie są w trakcie transformacji z kwadratów na owale :)

      Usuń
  15. Mam ten lakier (i jeszcze kilka o tym wykończeniu z LA Colors) i bardzo go lubię, bo jest bezproblemowy, jeśli chodzi o malowanie.
    W kwestii technicznej - pojemność to 15 ml, a nie 11 ml :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Dziękuję za zwrócenie uwagi :-*

      Usuń
  16. świetny lakier,i super masz paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się solo bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...