sobota, 17 sierpnia 2013

Grzybki i mech - makijaż taupe, z zielonym akcentem

Prosty dzienny makijaż z użyciem jednego cienia na górnej powiece - Oriflame, pojedyńczy cień w odcieniu Metal Taupe. Niby nie jest wyjątkowy, ale jego odcień i lekko metaliczne wykończenie sprawia, ze bardzo często po niego sięgam. Akcent kolorystyczny na dolnej powiece.
Do tego grafitowa, lekko roztarta kreska i neutralne usta.

Użyłam:
Podkład: Under 20, Anti Acne, 02
Puder sypki: Innisfree, No-Sebum Mineral Powder
Bronzer: Rimmel
Róż: Catrice, Revoltaire LE
Korektor: Bell (z Biedronki)
Cienie: Oriflame, Taupe; Inglot, cielisty mat; Sleek Darks, ciemna zieleń; Sleek Brights, groszkowa zieleń
Biała Kredka: Avon, Color Trend
Tusz: Lovely, Pump Up
Paletka do brwi: Essence, Wild Craft LE
Pomadka: Essence, Stay Matte, Soft Nude

34 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż, a kiedy pokażesz swoje fale? Bardzo ładnie proszęęę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczyłaś mnie falami :)
      bardzo długo już nie stylizowałam włosów, podcinam najdłuższą warstwę tylko i nie wiem czy uda się z nich teraz coś wycisnąć, ale spróbuję specjalnie dla Ciebie

      to bardzo miłe, dziękuję :*

      Usuń
    2. Będzie to dla mnie zaszczyt :D
      Pamiętam je doskonale, piękne były, bardzo ładnie w nich wyglądałaś :)
      W prostych również, jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie :D

      Usuń
  2. piękny makijaż! mam zielone oczy, więc z przyjemnością wypróbuję jak będzie wyglądać na moich oczach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym zobaczyła, co z tego wyszło :)

      Usuń
  3. super wykonany makijaż :) bardzo ładnie podkreśla Twoje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, delikatny, a jednak zdecydowany.

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatny ale ladny pomimo ze zazwyczaj staram sie malowac 2 cieniami na gornej powiece ciemneijszy z zewnatrz to ku mojemu zaskoczeniu ten makiajz przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest taki, że w załamaniu wydaje się ciemniejszy, a na uwypuklaniach jaśniejszy, także drugi cień niepotrzebny :)

      Usuń
  6. pięknie wygląda, delikatnie i dojrzale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taki efekt :) Delikatnie, a zarazem ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Malinko,tylko poproszę następnym razem o uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz :) ten cień Ori bardzo fajny, przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam kupić jeśli będzie w promocji :)

      Usuń
  11. masz prześliczne włoski:) makijaż fajny, delikatny, odpowiedni na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włoski dziękują :) ale te jaśniejsze przy skalpie aż błagają o farbowanie

      Usuń
  12. ślicznie wyglądasz :)
    tylko więcej uśmiechu proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam stres tego dnia, wszystko się na twarzy odbiło :D

      Usuń
  13. makijaż bardzo świeży, ale ja zwróciłam uwagę na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ty jesteś ładna, ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba, makijaż subtelny i podkreślający urodę, cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż bardzo ładny,pasuje do Twojej twarzyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie zaintrygował lakier na Twoich paznokciach, zdradzisz co to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach jest Nails INC Lowndes Square i top z Essence
      pokazywałam je tutaj:
      http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2013/08/wrzos-zamany-szaroscia-nails-inc.html

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...