sobota, 31 sierpnia 2013

31 sierpnia - Dzień Bloga

Kochany Blogu! 
W dniu Twojego święta życzę Ci wszystkiego co najlepsze!
Obyś zawsze przynosił wiele radości Piszącym tu i wiele pożytku oraz rozrywki Czytającym.
Obyś mimo częstego braku czasu nie został zapomniany i porzucony.
Obyś dobrze czuł się w gronie Tobie podobnych.
Obyś pomógł choć jednej osobie w dokonaniu właściwego kosmetycznego wyboru.
Obyś nie porzucał wielkich marzeń o tym, że ktoś poczyta Cię przed zaśnięciem i pomyśli, że jesteś atrakcyjny.
Tego życzę Tobie ja, pokorna sługa :D
 
A czego Wy życzycie swoim blogom? 


Uwielbiam Kota Simona :D

12 komentarzy:

  1. Lepiej bym tych życzeń nie ujęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twojemu też życzę wszystkiego naj :)

      Usuń
  2. Tobie też wszystkiego dobrego i powodzenia :) Widziałaś już moje mini rozdanie, jeśli nie zapraszam tutaj i jednocześnie proszę o pomoc w pewnym konkursie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale na przyszłość proszę mi się tu nie reklamować :D

      Usuń
  3. Świetne życzenia:D może i nie będę oryginalna życząc mojemu podobnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do życzeń dla Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swojemu życzę przede wszystkim systematyczności :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...