piątek, 12 lipca 2013

Rozdanie Biovax Latte: mleko kojarzy mi się z...

ZAMKNIĘTE!!!

Ostatnio recenzowałam serię Naturalne Oleje Biovax. Czas na obiecane rozdanie.
Dzisiaj dzięki uprzejmości firmy IMR advertising by PR możecie wygrać zestaw do włosów Biovax Latte.
W skład zestawu wchodzą:

Aby wziąć udział w rozdaniu MUSISZ:

  • być publicznym obserwatorem bloga (1 pkt)

  • zgłosić się do rozdania pod tym postem używając wzoru i dokończyć zdanie "Mleko kojarzy mi się z..." (Proszę się nie rozpisywać, nie tworzyć poematów. Ma to być Wasze pierwsze skojarzenie. Odpowiedź w jednym zdaniu. :))

Dodatkowo MOŻESZ (nie jest to warunkiem wzięcia udziału w konkursie, ale będzie mile widziane):

  • dodać bloga do blogrolla (+2 pkt)

  • napisać notkę (+2 pkt), dodać baner (+2 pkt) rozdania na swoim blogu wraz z linkiem do tego posta

Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Adres e-mail:
Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z
Blogroll: TAK/NIE (link)
Notka: TAK/NIE (link)
Baner: TAK/NIE (link) 

 

Regulamin:
1. Konkurs organizowany jest na serwisie bajzelkosmetyczny.blogspot.com.
2. Organizatorem konkursu jest autorka bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com - Maliniarka.
3. Sponsorem nagrody jest IMR advertising by PR.
4. Czas trwania konkursu: 12.07-18.07.2013 (23:59).
5. Udział w konkursie mogą brać osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców/opiekunów.  Osoby, których blogi stworzone są wyłącznie w celu brania udziału w rozdaniach nie będą brane pod uwagę w konkursie.
6. Warunki uczestnictwa w konkursie:
-bycie publicznym obserwatorem bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com.
-zgłoszenie się do rozdania w komentarzu pod postem konkursowym używając wzoru i dokończenie zdania "Mleko kojarzy mi się z..."
7. Dodatkowo można (będzie to brane pod uwagę przy wahaniu się co do wyboru zwycięzcy):
-dodać blog do blogrolla
-umieścić informację dotyczącą konkursu na blogu (w postaci notki i lub/baneru konkursowego wraz z linkiem do postu konkursowego)
8. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Zgłoszenia niekompletne nie będą brały udziału w konkursie.
Nagrodą jest zestaw dwóch produktów Biovax: szampon+maseczka z serii Latte.
9. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni po zakończeniu rozdania.
10. Wygrany otrzyma również informację na maila podanego w zgłoszeniu.
11. Wygrany ma obowiązek podać dane adresowe w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. Jeśli tego nie zrobi, nagroda przepada i zostanie nagrodzona osoba z listy rezerwowej. Koszty przesyłki pokrywa właścicielka bloga. Przesyłki wyłącznie na terenie Polski.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

 Powodzenia :)

48 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Brownie
    Adres e-mail: paulina071993@o2.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z krową :)
    Blogroll: TAK http://browniehair.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://browniehair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Klaudynkabe
    Adres e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z zabawą z dzieciństwa, na którą wielokrotnie dałam się nabrać: "Jedna osoba mówi:Powiedz białe, białe, białe (tak kilkanaście razy) Co PIJE krowa? -Mleko!" Hahaha, tak się pierwsze kojarzyło, tak odpowiedziałam i ja, będąc dzieciakiem:))
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Po prostu Asia
    Adres e-mail: kollorek@autograf.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się ze śniadaniem - dla niektórych to dziwne, ale od ponad 13 lat moje śniadanie to właśnie mleko z płatkami czekoladowymi ;)
    Blogroll: TAK http://poprostuasia.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://poprostuasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Qhoco
    Adres e-mail: dmowska.klementyna@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z wanną.
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: MałaMii
    Adres e-mail: k.weronska@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z moją skazą białkową, przez co muszę ograniczać spożywanie mleka :P
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://malamii-kosmetykomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Unknown
    Adres e-mail: unknownandother@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z moim bratem :D On ciągle je płatki z mlekiem
    Blogroll: TAK http://unknownandother.blogspot.com/
    Notka: TAK http://unknownandother.blogspot.com/2013/07/informacja-o-rozdaniu-u-bajzel.html
    Baner: TAK http://unknownandother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Serenitka B
    Adres e-mail: akasha162@onet.eu
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z Kleopatrą:) Dlatego że słynęła ona ze swoich kąpieli w mleku które miały zbawienny wpływ na jej urodę:)
    Blogroll: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Kinga
    Adres e-mail: karen15@onet.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z kożuchami, które się na nim tworzą.
    Blogroll: Tak szalone-zycie-kingi.blogspot.com
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Asiołek721
    Adres e-mail: asiunia721@tlen.pl
    Odpowiedź: Mleko pod najróżniejszymi postaciami kojarzy mi się z dzieciństwem: zsiadłe mleko, kefir, mizeria do obiadu latem czy kasza manna z domowej roboty sokiem truskawkowym:) albo świeża śmietanka zbierana łyżką ze świeżego mleka i najprawdziwsze masło które ubijałam w słoiku oglądając bajkę w telewizji:D pamiętam jak miałam 5 lat i mieliśmy krowę to gdy wieczorem mama ją doiła to przychodziły do nas jeże na mleko, tego nigdy nie zapomnę:)
    (to były czasy gdy każdy kto mieszkał na wsi miał choć jedną krowę i świnię:))

    no i wyszło dość długie, przepraszam Cię bardzo ale właśnie z tym kojarzy mi się mleko i nie mogłam nic pominąć:)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Sawika56
    Adres e-mail: sawia.alsury@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z genialną maseczką Kellos Latte, której zawartość ocaliła moje zmarnowane przez farbowanie włosy c:
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: bozena w
    Adres e-mail: bwojciechowska7@wp.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z noworodkiem, który pije mleko matki:)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. No dobra, nie chcę być zdyskwalifikowana za zbyt długą wypowiedź:)


    a więc: mleko kojarzy mi się z dzieciństwem kiedy po wieczornym dojeniu krowy przychodziły do nas jeże na mleko i piły je z podstawki na kwiatki:)
    Obserwuję jako: Asiołek
    Adres e-mail: asiunia721@tlen.pl
    Odpowiedź: Mleko
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    PS: Dziękuję Ci Malinko że dzięki Twojemu konkursowi mogłam sobie przypomnieć te cudowne zamierzchłe czasy:)

    OdpowiedzUsuń

  13. Obserwuję jako: dobiezka
    Adres e-mail: dobiezka@o2.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z łąką i krową na niej leżącą :D
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: kubekczekolady
    Adres e-mail: phideaux18@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z siostrą, która nieodmiennie w dzieciństwie miała na jego widok odruch wymiotny, nie wspominając o największej grozie, czyli zupie mlecznej :D Ja, żeby nie było, mleko lubię, także w maskach :D
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: spiralshe
    Adres e-mail: spiralshe@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z płatkami owsianymi!
    Blogroll: TAK http://niewymiernie.blogspot.co.uk
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://niewymiernie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako:Kamyczek
    Adres e-mail:histttoria@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z mamą! Bo zawsze każe mi go pić :D
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://kamykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: malinowa
    Adres e-mail:annacebrat@wp.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z krówką i wsią. Od dziecka chodziłam z bańką po mleko a kiedy byłam mała zawsze oblatywał mnie strach kiedy musiałam przejść przez ciemny mostek przed którym była zepsuta latarnia. Mrugała ona lub najmniej spodziewanym momencie (czyli kiedy byłam tuż pod nią) całkowicie gasła. Chodzenie po mleko stało się taką walką z sobą :)

    Blogroll: TAK biochemiczniekosmetycznie.blogspot.com
    Notka: TAK http://biochemiczniekosmetycznie.blogspot.com/2013/07/rozdanie-w-bajzlu-kosmetycznym.html
    Baner: TAK biochemiczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Catrin
    Adres e-mail: tmalien@o2.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z dzieciństwem ;)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: arivle
    Adres e-mail: arivle13890@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z ... płatkami kukurydzianymi, czyli moim ulubionym od zawsze śniadaniem obecnym codziennie u mnie w domu!
    Blogroll: TAK http://arivle-bloguje.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://arivle-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: poloniamartyna
    Adres e-mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z kawą. Nie znoszę pić czarnej kawy dlatego za każdym razem jak ją zaparzę to dodaje do niej zimne mleko prosto z lodówki :)
    Blogroll: NIE
    Notka: TAK http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,337523119,title,rozdanie-u-bajzelkosmetyczny,index.html
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Kasia
    Adres e-mail: szarek_kasia@interia.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z... kobiecymi piersiami :)
    Blogroll: TAK http://recenzjekosmetykowpolskich.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://recenzjekosmetykowpolskich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Martyna
    Adres e-mail: pandziucha@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się ze śniadaniem i moimi ulubionymi czekoladowymi płatkami na mleku.
    Blogroll: TAK http://slodkimnalogiem.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Parole
    Adres e-mail: parooole@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z pseudomaaską kallosa
    Blogroll: TAK http://kobieca-rzeczywistosc.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Sabii
    Adres e-mail:sabela87@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z czymś czego bez dodatku pt. płatki nigdy nie wypiję
    Blogroll: TAKhttp://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Blanka
    Adres e-mail: unicorn8177@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z... obecne mleko kojarzy mi się z przetworzoną wodą z dodatkami, nie mającą nic wspólnego z mlekiem.
    Blogroll: TAK http://swiat-blanki.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: _groooszek_
    Adres e-mail: groooszek91@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z moim dzieciństwem i letnimi wyjazdami na wakacje. Gdy byłyśmy z siostrą małe każda z nas w podróży liczyła krowy po "swojej stronie" samochodu - oczywiście wygrywała ta, która po dotarciu do celu zliczyła ich najwięcej :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: sun
    Adres e-mail: sundarai.whm@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z kozą. Aż się sama zdziwiłam :) Od lat mleko pijam tylko w postaci dodatku do kawy (i tak rzadko), więc skojarzenie stało się bardziej kosmetyczne ;)
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako:byjean
    Adres e-mail:byjean94@gazeta.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z taką biało czerwoną krówką na łące :)
    Blogroll:NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Czarne Espresso
    Adres e-mail: czarneespresso@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z owsianką :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://czarneespresso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    Adres e-mail: ewelina87tt@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z moja ulubiona czekoladą mleczną :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Adres e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z krową :D
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Nely
    Adres e-mail: olunia1881@wp.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z bańką na mleko :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Magdalena N.
    Adres e-mail: 30plusblog@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z małymi kotkami. Ponieważ ich główki i pyszczki gdy są malutki pachną właśnie mlekiem :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://30plusbeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: onepart0fme
    Adres e-mail: ania.onepart0fme@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z okropną wysypką na ramionach, która powstaje jak przesadzę z ilością produktów nabiałowych.
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK, http://onepart0fme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Stefani Pyzik
    Adres e-mail: aspirynka955@wp.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z...krową
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: bloodydragon
    Adres e-mail: itsalllie@wp.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z śniadaniem
    Blogroll: TAK http://bloody-dragon-life.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://bloody-dragon-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Ewka501
    Adres e-mail: ewka501@op.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z wakacjami u babci ;)
    Blogroll: NIE
    Notka:NIE
    Baner: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: fightthedull
    Adres e-mail:fightthedull@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z moją córeczką, którą już prawie 2 lata karmię i wciąż prosi o "tysia".
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: EWAY
    Adres e-mail: ewaa101@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z moim ulubionym milkshake... MNIAM :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Aleksandra Pająk
    Adres e-mail: mona.98@onet.pl
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z (i tu nie będę chyba oryginalna) z krową :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Rudaaa12
    Adres e-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z krową.
    Blogroll: /NIE (link)
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Goodtotry
    Adres e-mail: goodtotry.ann@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z kotami pomimo tego, że tak naprawdę koty mleka pić nie mogą, ale na bajkach zawsze je piły:)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://goodtotry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Adres e-mail: ZajacKicak@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z kotkiem :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: nnat.
    Adres e-mail: staachaa@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z... codziennymi śniadaniami z mamą na urlopie! zawsze rano siadamy i na śniadanie do kawy zjadamy... płatki z MLEKIEM :) super wspólny początek dnia :))))
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK kosmetyczne-rewolucje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Monika N
    Adres e-mail: monika.m.niedbalska@gmail.com
    Odpowiedź: Mleko kojarzy mi się z... moim ukochanym makaronikiem "mini gwiazdeczki" i dzieciństwem :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  48. Konkurs się skończył, ale mi się mleko kojarzy z balsamem do ust z ziaji :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...