wtorek, 23 lipca 2013

Pastelowo - piaskowo. Golden Rose, Holiday

Moje pierwsze zakupy lakierowe od miesiąca.
Golden Rose Holiday, z "dokładki" do serii piaskowej: 71, 72, 73 i 74.
Cena/pojemność: 12,90zł/11,3ml
Jakościowo wydają się bardzo zbliżone do tych poprzednich. Szybko wysychają.
Kryją po 2 warstwach, chociaż w przypadku żółtego były one grube, można dać 3 cieńsze.

71: pastelowy błękit (baby blue) ze złotym shimmerem, dodatkowo mieni się różnokolorowym brokatem (miniheksy)
72: pastelowy pomarańczowy z shimmerem
73: pastelowy zielony, pistacjowy, ciepły odcień, z shimmerem i różnokolorowymi miniheksami
74: pastelowy zółty z kropelką zieleni, z shimmerem, zawiera złoto-pomarańczowy brokat (miniheksy)

w słońcu
żródło: GR Polska (facebook)

Mnie najbardziej urzekła zieleń, a Was? :)

52 komentarze:

  1. Podobają mi się, ale chyba tylko w tym zestawieniu :) Każdy solo byłby za nudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać :)
      Chociaż 72 wygląda ładnie.

      Usuń
  2. przygarnęłabym 71 gdyby nie miał shimmera...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają na paznokciach. Patrząc na samą buteleczkę na pewno bym ich nie kupiła, a tu proszę, taki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, nie przekonują mnie ze względu na intensywność, to takie pastele, a ja wole mocne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. poza żółtym pozostałe 3 bym porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zieleń i brzoskwinka :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ominęłabym błękit:) sympatyczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wcześniejsze piaski (kolory) GR podobały mi się bardziej, te również mają coś w sobie ale jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uff.. żaden mi się nie spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, ale na upartego mógłby być 72 ;)

      Usuń
    2. eee tam, nic na siłę :)

      Usuń
  10. szkoda że to takie typowe pastele , ale 71 jest w miarę ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czemu szkoda?
      nie każdemu muszą się podobać, mają być też nasycone, neonowe, mocne kolory z tego co wiem
      poza tym tyle firm robi piaski, ze każdy znajdzie kolor dla siebie :)

      Usuń
  11. hmmm sama nie wiem co mam o nich myśleć..

    OdpowiedzUsuń
  12. mam biało-niebieską wersję i jest fajna, ale nie da się jej zmyć zmywaczem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj dłużej trzymać płatek przed zmyciem albo metodą na folię :) jak brokaty

      Usuń
  13. mi ogólnie piaski się nie bardzo podobają, ale ten błękit jak dla mnie jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te piaski, mam bzika na ich punkcie :) u mnie tez dziś one na blogu ale z Kiko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. eeee nie podobają mi się ani trochę

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja go nigdzie nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przypadkiem na nie trafiłam w drogerii Laboo

      Usuń
  17. Oglądałam w salonie te lakiery ale nie wzięłam żadnego, brokat mi strasznie w piaskach się nie doba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się podoba, nie przepadam za to za tymi matowymi (bez brokatu i shimmera)

      Usuń
  18. Myślałam, że będą ciemniejsze a one takie jaśniutkie ;) żaden do mnie specjalnie nie przemawia, jeśli już to pistacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to typowe pastele, ale chyba miały być i mocniejsze kolory...

      Usuń
  19. a mi podobają się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba tylko niebieski mi się spodobał ;)
    Jestem ciekawa, jak będzie wyglądał biały na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały mi się nie spodobał w butelce, ale chętnie bym też zobaczyła na paznokciach :)

      Usuń
  21. Piękne, piękne - wszystkie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. sama nie wiem który piekniejszy

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie ciut za mało wyraziste kolory

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne!!ja bym wybrala jeszcze roz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. takie trochę mdłe... czekam na neony! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna kompozycja, ślicznie wyglądają piaskowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie pomarańczka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Malinko skittlesy meeega.
    Zielonego na pewno dorwę, reszta jakoś nie z mojej bajki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A neony w ogole beda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają być, zobacz tutaj: http://ladyanchorblog.blogspot.com/2013/07/nowe-odcienie-golden-rose-holiday.html

      Usuń
  30. Sliczne sa :) zolty do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo jaaa cie!! piaskowy skitlles ! :D no co tu dużo mówić, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Razem wyglądają fajnie, ale żaden mnie jakoś specjalnie nie urzekł, no może ciut zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię piaskowe lakiery, ale nie te, które mają brokatowy piasek:/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam dwa odcienie z tej serii i bardzo lubię, aczkolwiek u mnie trzymają się tyle, co zwykły lakier, czyli max. 2 dni. Efekt i kolory świetne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. podobają mi się , zwłaszcza razem :) ciekawa jestem jednokolorowych mani z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  36. mam 71 na paznokciach i jest cudowny, mam jeszcze w swojej kolekcji 63 jakoś o dziwo piaski wolę jasne, pastelowe, długo się przed nimi broniłam aż uległam :P teraz czekam na fiolecik o nr 69 i neony 77 i 80. A z tych co pokazałaś wybrałabym ewentualnie nr 72, 73 jest bardzo ładny też ale jakoś za zielenią na moich paznokciach nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne kolory na lato! Pewnie się skuszę na zielen!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...