sobota, 13 lipca 2013

Mikruski

Paznokcie i skórki (auć!) bardzo ciężko przeżyły 10-dniowy wyjazd do pracy. Połamane, porozdwajane paznokcie, skórki przesuszone i ponadrywane. Kolejny dowód, że kobieta nie powinna pracować, tylko leżeć i pachnieć.
Pozostało maksymalne skrócenie jak na załączonym obrazku i pielęgnacja: krem do rąk, olejek do skórek, odżywka do paznokci + wewnętrzna suplementacja.

Avon, Seduce Me Strawberry (2 warstwy)
Chociaż koloru sobie nie odmówię :) ten lakier to moja ulubiona letnia propozycja w ostatnim czasie, mocny, nasycony, żywy, ciepły róż ze złotymi i różowymi drobinkami.

18 komentarzy:

  1. Drobinki śliczne, dają piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor :)
    powodzenia w ratowaniu łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw sie, moje paznokcie też obecnie przeżywają gehennę i właśnie będę je drastycznie skracać :) a kolor super! taki jak lubię, wesoły i soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje paznokcie ostatnio mają się lepiej, gorzej skórki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. No popatrz, właśnie mam go na paznokciach! :D Oczywiście jest śliczny ;>>

    OdpowiedzUsuń
  6. zadbane paznokcie w mniejszej wersji też wyglądają fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też "skrócona", choć nie aż tak jak Ty biedactwo...

    i zgadzam się - Kobieta powinna leżeć i pachnieć ;) no, i realizować pasje i marzenia ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeszcze krótsze. Przez większość czasu. Praca właśnie oraz "obowiązki domowe" sprawiają, że nie udaje mi się zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam wczoraj w google opinii o farbie do włosów, trafiłam tutaj i po przeglądnięciu Twojego bloga, zdjęć włosów zapragnęłam wrócić do czerwonych odcieni i przypomnieć moim włosom ,że kiedyś były kręcone.

    Ps. Mam właśnie farbę na głowię, więc proszę o kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to powodzenia :)
      ja czerwień miałam chyba tylko dwa razy, ale wczoraj znowu o niej wspominałam :D kto wie...

      Usuń
  10. Kolorek naprawde piekny !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor świetny, a pazurki niedługo odrosną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ś;liczny kolor, choć bardziej podobałby mi się gdyby nie miał drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też czasem noszę mikruski! kolorek super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótkie paznokcie też sa śliczne:) Lakier piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny masz kształt paznokci:) jak będą minimalnie dłuższe to będą idealne =]

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...