sobota, 20 lipca 2013

Maskę i szampon Biovax Latte wygrywa...

Do rozdania zgłosiło się 46 osób, z czego nazbierałyście 126 szans dzięki dodatkowym punktom.

Bardzo podobały mi się Wasze skojarzenia ze słowem: MLEKO.
Większości kojarzy się ono ze zwierzętami (krowy maści wszelakiej, koty, koza, a nawet trafił się jeż :D), wiele osób ma też skojarzenie z dzieciństwem (waszym, rodzeństwa, a nawet swoimi własnymi dziećmi), z daniami i napojami, było też kilka skojarzeń kosmetycznych.

Tum turu tum tum tum TUUUUUM!
Zwyciężczynią rozdania jest:


Gratuluję Unknown. Jak widać opłaciło się zebrać wszystkie punkty (za baner, notkę i blogrolla). Przesyłam maila i czekam na Twój adres maksymalnie do 3 dni.

Najbardziej za to ubawiło mnie skojarzenie z kobiecymi piersiami, co ciekawe wyrażone przez osobę płci żeńskiej... Kasiu - prześlę Ci jakiś drobiazg-niespodziankę do tych swoich pięknych loków :) także proszę również o kontakt!

W najbliższym czasie planuję jeszcze kolejne rozdania, także komu się nie udało - będzie miał jeszcze szansę.


Dziękuję agencji IMR advertising by PR za przekazanie nagród do rozdania.

16 komentarzy:

  1. z notki konkursowej wynikało, że zwycięzca będzie wybierany, a nie losowany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, że wprowadziłam w błąd, nie było to celowe

      wzięło się to stąd, że przekopiowałam regulamin z poprzedniego konkursu i nieopatrznie nie usunęłam tej części

      rozdanie w założeniu miało być losowane, gdyż odpowiedzi były bardzo zbliżone

      Usuń
    2. rozumiem :)

      Usuń
  2. Hi hi :) już piszę do Ciebie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę że wygrałam :D
    Pierwszy raz mi się udało :)
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...