środa, 17 lipca 2013

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris uszczęśliwia - nowości!

Pewnie widziałyście podobne posty z przesyłką od Eris już kilka razy, ale jak tu się nie pochwalić, kiedy zawartość tak cieszy :)

Nowości z linii Lirene:
żele pod prysznic w nowych owocowych zapachach
znana mi już seria antycellulitowa w nowej odsłonie w dodatku z ręczniczkiem, bidonem i opaską na rękę
kremy do rąk, tajemnicza płyta i rękawki, kolorystyka świąteczna :D
multifunkcyjne kremy na dzień, na noc i BB
seria dla młodych, ale już nie Under 20 ;)
nawet dla Sylwestrowego coś się znalazło :)
Z linii Under Twenty:

ciekawa jestem jak się sprawdzą na mojej trądzikowej cerze
Szaleństwo :)

Na pewno część kosmetyków oddam z prośbą o recenzję wśród domowników. Serię dla mężczyzn dostanie mój Pan Sylwestrowy. A może i dla czytelniczek coś się znajdzie.
Paczkę dopasowaną indywidualnie do potrzeb mojej skóry pokażę w innym poście.

34 komentarze:

  1. Wypasiona paka :D tylko pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekała na mnie... aż sama w to nie mogłam uwierzyć :D

      Usuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka! Mam ten fluid i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo napiszesz coś więcej o nim? :)

      Usuń
  4. Jak pachną te żele? Bo wyglądają pięknie i kuszą mnie niezmiernie:)

    PS. Skład już jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze żadnego nie używałam, ale
      -gruszkowy ma bardzo słodki zapach, coś jak sorbet gruszkowy i ten najbardziej mi się podoba :)
      -winogronowy słodkawy i jednocześnie świeży, też ładny, ale nie zgadłabym, że to winogrono gdyby nie etykieta
      -granat podoba mi się najmniej, jest najsłabiej wyczuwalny (z butelki), również słodkawy, trochę brakuje mi w nim nuty goryczki typowej dla owocu granatu

      Usuń
  5. I ja jeszcze raz napiszę. Ale zazdroszczę tych paczek ;)
    No i oczywiście czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka paczka <3 Swietne produkty- testuj i dawaj znac co jak sie sprawuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiu, fiu, ile cudnych kosmetyków :D Czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również otrzymałam taką paczkę NOWOŚCI,wszystko jest fantastyczne i już rozpoczęłam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się razem z Tobą :) przyjemnego testowania!

      Usuń
  9. Też z nimi współpracuję i z tej wielkiej paki najbardziej zainteresował mnie ten micel z kuleczkami:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ulala, aż się oczy świecą :D bardzo jestem ciekawa tego fluidu z under twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, spora paczka, a właściwie paka :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakże by mogła nie cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. woow, ale Was rozpieszczają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, to jest dopiero fajna paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna paczuszka! Aż chce się ją od razu zakupić ;)Z kremów bym się najbardziej cieszyła! Chociaż ja mam wrażliwą skórę, więc różnie to bywa z tymi kremami.

    OdpowiedzUsuń
  16. No to masz zapas na długi czas:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudeńka:)

    zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale będziesz miała kosmetyków do testowania:) Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...