wtorek, 16 lipca 2013

Konkurs z Promoto-Promoto - Wyniki!!!

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie zgłoszenia i  wspaniałe wypowiedzi: niektóre całkowicie poważne, inne z dużą dawką humoru, jeszcze inne zupełnie zwariowane.
Decyzja nie była łatwa, ale w końcu doszliśmy do konsensusu.
Wraz z zespołem Promoto-Promoto zdecydowaliśmy się nagrodzić:

1 miejsce: bon w wysokości 150zł
Sandy Osman
za kreatywność i poczucie humoru

2 miejsce: bon w wysokości 60zł
coone

bo "ile można używać zdezelowanego aplikatora od eyelinera i taśmy biurowej"


3 miejsce: nagroda niespodzianka
byjean
za najbardziej nietypowy wybór produktu i ciekawe uzasadnienie

  Postanowiliśmy nagrodzić jeszcze jedną osobę: dodatkową nagrodę-niespodziankę zdobywa Serenitka B. 
bo nie możemy przestać śpiewać ło-ho-ho-hoo :D

Wysłałam Wygranym wiadomość na maila podanego w zgłoszeniach. Zwyciężczynie proszę o informację zwrotną na mojego maila w ciągu 3 dni.

Serdecznie gratulujemy! :) 

A osoby, którym się nie poszczęściło zapraszam na trwające jeszcze do 18 lipca rozdanie Biovax

10 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, nie wiem co mam napisać, ciągle jestem w szoku... To pierwszy konkurs w którym brałam udział i od razu się udało:)
    Dziękuję Ci bardzo, sprawiłaś mi OGROMNĄ radość:*:*:*:*
    Gratuluję wszystkim dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku dziękuje:)
    Łohohoho i do przodu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ale miło :) już posyłam dane :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...