niedziela, 21 lipca 2013

Avon, Speed Dry, ASAP Pink - cukiereczek

Lakierów z Avonu mam dużo, zazwyczaj kupuję je w duuuuuuużej promocji, bo cena regularna (25zł) jest dla mnie za wysoka. Chociaż nie nam nikogo, kto kosmetyki z katalogu kupowałby w cenie regularnej :)
W promocji lakiery są zazwyczaj po 11-13zł, czasem po 8,90zł. Co prawda, jako konsultantka, mam od tej ceny dodatkowy rabat, także 7-9zł/12ml jest dla mnie jak najbardziej do przyjęcia.

Jeśli chodzi o serię Speed Dry to jedna warstwa rzeczywiście wysycha bardzo szybko (położona bezpośrednio na paznokieć, bez bazy), szybciej niż przeciętny lakier (30-45s).
Druga warstwa potrzebuje kilku minut na wyschnięcie (można dotknąć paznokcia nie pozostawiając śladu). Po 15 minutach nawet lekkie stuknięcie nie zniszczy nałożonego lakieru, ale nie jest tak suchy, że można zrobić pranie ręczne :D Przy trzech warstwach czas się nieco wydłuża.

Plusem jest lekko spłaszczony pędzelek.
Trwałość przeciętna.
Ładnie błyszczy po wyschnięciu.

Minusem tego akurat odcienia jest to, że szybkie schnięcie lakieru uniemożliwia robienie poprawek. Ja nie maluję paznokci trzema pociągnięciami, lubię nanieść lakier i potem delikatnie go wyrównać. Tutaj muszę się spieszyć, im mniej pociągnięć tym mniej smug. Najlepiej malować szybko i lekką ręką. Na zdjęciach 2 warstwy, przydałaby się trzecia, gdzieniegdzie widać delikatne prześwity, ale jak na tak jasny kolor to i tak nie jest źle :)

Kolor to dość jasny, ale żywy róż, nie jest bardzo rozbielony. Tonacja mniej więcej w połowie między ciepłą, a chłodną, może minimalnie w kierunku ciepłej. Na paznokciach wypada ciemniejszy i bardziej wyrazisty niż w buteleczce.

w świetle dziennym
w słońcu
w słońcu
w świetle dziennym, chłodne światło

Słodko, czy za słodko? :)

31 komentarzy:

  1. Ale śliczny ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piekny jest!
    chyba musz esię znów przekonać do tych lakierów avonu..

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor mi się bardzo podoba :) a lakiery z avonu bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam lakierów z Avon i jakoś specjalnie mnie nie kuszą, ale ten róż jest śliczny :)

    Zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No faktycznie cukierasek, mam cuś podobnego z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny cukiereczek bardzo słodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go :) oj slodziaszek z niego :)
    U mnie konieczne są 3 warstwy. Potwierdzam ekspresowe schniecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubi te lakiery, sama nie wiem czemu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, sama miałabym na niego ochotę:). Kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam avonowskich lakierów, ale obiecuję, że spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. im bardziej słodko tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo ładny. U mnie na blogu też o avonowych lakierach, jednak chyba nie miałam szczęścia do co koloru...

    OdpowiedzUsuń
  14. słodki, nie za słodki :) fajny!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, choć chyba dla mnie za słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo! Właśnie przeglądałam katalog i ten kolor mnie urzekł, na żywo rzeczywiście piękny ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiedziałam, że w avonie są takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i moim zdaniem nie jest za słodki:) ale ja też jak Ty nie umiem jednym machnięciem pędzla rozprowadzić lakieru, poprawiam często, więc ten by mnie dobił. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W katalogu avon o numerze 11 jest na nie promocja, 3 lakiery Avon Speed Dry kosztują 25,95 zł, a więc 8,65 za sztukę. W kolejnych wydaniach jest już drożej. Kolorek na zdjęciach ładny. Ostatnio zamówiłam kolor Turquoise Pop, pod kolor mojej letniej sukienki i t-shirta. Nie przeszkadza mi niższa trwałość tego lakieru, bo często zmieniam kolory i zbyt długo w jednym nie chodzę.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...