poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zima w środku lata - śnieżna panterka na paznokciach

Odkurzyłam niedawno moje stempelki Konad (które mam od ładnych kilku lat).
Zapomniałam już jaką frajdę daje zdobienie paznokci tą metodą :) Zwłaszcza kiedy opanuje się już w jaki sposób odbijać wzorek, żeby wyszedł ładnie (to już ogarnęłam) i jak nakładać topcoat żeby nie rozmazać wzorka (nad tym jak widać jeszcze pracuję :D)
W sieci jest wiele tutoriali dla wykonywania stepelków, ale jeśli macie z tym problemy lub pytania, to chętnie odpowiem w miarę możliwości.


Płytka to m57
Odżywka GR, No More Ridges & Yellow, 06
Biały - lakier do stempli (no name z allegro - krycie - 1 warstwa! - wygląda jak korektor, ale pod wzorek świetnie się sprawdził)
Czarny - lakier do stempli
Grafitowy - GR, Selective, 48 Star Galaxy
Top - SH, Diamond Flash

23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszła Ci ta panterka, długo nie miałam takiego wzoru na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja chyba wcześniej nigdy, bo od ręki nie umiem :D

      Usuń
  2. Ja kupilam lakier do stempli essence i...nie odbija sie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ten lakier się nie odbija? reszta tak?
      masz płytki konada, czy inne?
      jaki masz stempel?
      czy nie odbija się tylko jeden wzorek czy wszystkie z płytki?

      też mam do stempli z essence srebrny i biały, są ok, ale najczęściej używam zwykłych kryjących lakierów wcale nie przeznaczonych do stemplowania albo linerów do malowania paznokci (np. GR) (ciemne lakiery prawie wszystkie się sprawdzają, tak samo metaliki i foil, z jasnych tylko niektóre np. Orly Pure Porcelain wygląda pięknie jako wzorek :))

      Usuń
  3. ładne paznokcie, lubię motyw pantery

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet nie wiedziałam że takie stempelki są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pani w drogerii myślała, że to naklejki ;)

      Usuń
  5. ja ostatnio też odkopałam stempelki :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło ślicznie ! :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszło :)
    Dla mnie chyba nigdy nie wyjdzie nic podobnego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Konad leży w czeluściach, a ja jakoś tak nie mogę się do niego zebrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam stempelki, pora je odkurzyć :) Efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo drapieżna panterka;) ja też bardzo lubię ten wzór na paznokciach, zwłaszcza w połączeniu z czerwienią:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię panterki, chociaż jeszcze nie robiłam u siebie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...