środa, 26 czerwca 2013

Tygrysica w benzynie

Wczoraj panterka, dzisiaj tygrysica :)
Baza: odżywka GR, No More Ridges & Yellow
Lakier bazowy: Avon, Speed Dry, Art Orange + Essence,C&G, 116 Gorgeous Bling Bling
Topcoat: Poshe
Topcoat (na konadzie): Nailtek II

Paski zrobiłam używając płytki Konad m63 oraz prześlicznej benzynki Miss Sporty pochodzącej z wygranej na http://beautywizaz.blogspot.com/
Świetny lakier do stemplowania, mieni się na brązowo-złoto-różowo.
Na pewno jeszcze się pojawi :)

światło dzienne
światło sztuczne + lampa
Niestety zrobiłam za dużo warstw, bo już na drugi dzień mogłam sobie lakier z niektórych paznokci po prostu zdjąć :D


Lubicie zwierzęce wzory w manicure?

40 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór:) Mnie by zapewne nie wyszło;)
    Podoba mi się określenie 'benzynka', zdecydowanie trafne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. określenie chyba dość popularne :)

      Usuń
  2. :O pierwszy raz widzę, żeby lakier tak schodził z paznokci! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się to często zdarza :D
      jak mam za dużo warstw i poshe ściągnie trochę końcówkę lakieru

      co ciekawe, przy bazie peel-off Essence (pod brokaty często używana), która powinna robić właśnie coś takiego, nigdy mi się nie udaje :(

      Usuń
  3. masakra, nigdy w zyciu nie zdazylo mi sie cos takiego :o
    i ogolnie nie wiedzialam, ze to mozliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol, myślałam, że sobie zerwałaś paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany to ostatnie zdjęcie mnie przeraziło ha ha ale gruby lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      za dużo warstw :) ale chociaż przez chwilę było ładnie :)

      Usuń
  6. Lakier wielokrotnego użytku haha można szybko zrobić pazurki :P ... ale efekt bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyprodukowałaś tipsy :D
    przyjemna tygrysica :> ja ostatnio robiłam, ale nie do końca przekonał mnie wzorek z blaszki - wyglądał jak żebra, a nie tygrys :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się co do zebry :)
      czarno-białe super wyglądają :D

      Usuń
  8. Delikatnie wyszedł ten wzorek :)
    Ja się zarzekałam, ze nigdy nie będę nosiła zwierzęcych wzorków. I w ubiorze nie mam nic takiego, ale na paznokciach można poszaleć trochę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też nic nie mam z ubrań :)

      Usuń
  9. Podobają mi się takie lakierowe benzynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, ale raczej jako dodatek, bo mam zbyt nierówną płytkę i takie lakiery wszystko podkreślają

      Usuń
  10. Panterka to mój ukochany wzór, zresztą po samym moim blogu widać. Dlatego Twoje pazurki łapią moje serce. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest na prawdę prześliczny. warstw musiało być mega dużo skoro z taką łatwością lakier zszedł. muszę kupić taki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 warstw, ale to przede wszystkim wina poshe :P

      Usuń
  12. ale mnie przeraziłaś tym zdjęciem, wygląda jakby całe paznokcie odeszły . No ale panterka seksowna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, uwielbiam zwierzęce wzorki :) Mam lakier z tej serii Miss Sporty, ale niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny tygrysek wyszedł, tak delikatnie, ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czemu, ale ostatnie zdjęcie mnie po prostu śmieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog i świetne posty! <3 świetnie czyta się Twoje recenzje!
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda :D
    Godne podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny efekt! Lubię lakiery Miss Sporty, ale tego jeszcze nie widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. myślałam ,że na ostatnim zdjęciu to tipsy ;) super efekt , bardzo lubię takie zwierzęce wzory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog!

    http://rose-vanilla.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) Ja mam jedna taka benzynke i do zdobienia mojej lampy uv (w wzorek galaxy) okazała się byc fantastyczna! :)zależnie od konta obrócenia daje efekt iskrzącej mgły na drodze mlecznej :))) ps. mi tak lakier platami schodzil po kolorowych lakierach od edit :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi sie podobają wszelkie motywy zwierzęce w tym sezonie, a na paznokciach to wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...