niedziela, 23 czerwca 2013

Super konkurs z Promoto-Promoto, 3 nagrody dla Was!

ZAMKNIĘTE!

UWAGA!
Rozdanie przedłużone do 14 lipca, 23:59!
ogłoszenie wyników 15-16 lipca.

Witajcie :)
Wraz ze sklepem Promoto-Promoto o którym pisałam już TU! (sztuczne rzęsy) i TU! (akcesoria do skórek) postanowiliśmy zorganizować dla Was konkurs na najciekawszą wypowiedź. Zachęcam serdecznie do wzięcia udziału, bo nagrody są zacne, a zadanie bardzo proste.


Aby wziąć udział w konkursie MUSISZ:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Odwiedzić sklep Promoto-Promoto i w formie dowolnej odpowiedzieć na pytanie:


Jaki produkt z oferty sklepu Promoto-Promoto najbardziej chciałbyś/chciałabyś wypróbować i dlaczego?

przykładowy zestaw nagród, nagrody 1 i 2 wybieracie sami w określonej kwocie :)
Nagrodami są trzy bony do wykorzystania w sklepie Promoto-Promoto:
1 miejsce: bon w wysokości 150zł

2 miejsce: bon w wysokości 60zł

3 miejsce: nagroda niespodzianka

Dodatkowo MOŻESZ
(będzie to brane pod uwagę przy wahaniu się co do wyboru zwycięzcy):
-dodać blog do blogrolla

-umieścić informację dotyczącą konkursu na blogu (w postaci notki i/lub baneru konkursowego wraz z linkiem do tego postu)
Konkurs trwa od dziś do 10 lipca 2013 r. (23:59)

Proszę zgłaszać się używając wzoru:

Obserwuję jako:
Adres e-mail:
Odpowiedź:
Blogroll: TAK/NIE (link)
Notka: TAK/NIE (link)
Baner: TAK/NIE (link)


Regulamin:
1. Konkurs organizowany jest na serwisie bajzelkosmetyczny.blogspot.com.
2. Organizatorem konkursu jest autorka bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com - Maliniarka.
3. Sponsorem nagród jest sklep Promoto-Promoto.
4. Czas trwania konkursu: 23.06 – 10.07.2013 (23:59).
5. Udział w konkursie mogą brać osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców/opiekunów.  Osoby, których blogi stworzone są wyłącznie w celu brania udziału w rozdaniach nie będą brane pod uwagę w konkursie.
6. Warunki uczestnictwa w konkursie:
-bycie publicznym obserwatorem bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com.
-zapoznanie się z ofertą sklepu Promoto-Promoto oraz umieszczenie w komentarzu  w dowolnej formie odpowiedzi na pytanie:
Jaki produkt z oferty sklepu Promoto-Promoto najbardziej chciałbyś/chciałabyś wypróbować i dlaczego?”
7. Dodatkowo można (będzie to brane pod uwagę przy wahaniu się co do wyboru zwycięzcy):
-dodać blog do blogrolla
-umieścić informację dotyczącą konkursu na blogu (w postaci notki i lub/baneru konkursowego wraz z linkiem do postu konkursowego)
8. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Zgłoszenia niekompletne nie będą brały udziału w konkursie.
Nagrodami są trzy bony do wykorzystania w sklepie Promoto-Promoto:
1 miejsce: bon w wysokości 150zł
2 miejsce: bon w wysokości 60zł
3 miejsce: nagroda niespodzianka
9. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu na łamach bloga.
10. Wygrani otrzymają również informację na maila podanego w zgłoszeniu.
11. Wygrani mają obowiązek podać dane adresowe w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. Jeśli tego nie zrobią, nagroda przepada i zostaną nagrodzone osoby z listy rezerwowej.
Koszty przesyłki pokrywa Sponsor nagród. Przesyłki wyłącznie na terenie Polski.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

33 komentarze:

  1. ooo coś super dla paznokciowych maniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę tak, ale niekoniecznie :) są też akcesoria do włosów i inne artykuły, zapraszam do wzięcia udziału :*

      Usuń
  2. Adres e-mail: iwonab53@gmail.com
    Odpowiedź:
    Mam problem jako lakierowa maniaczka
    nie potrafie namalować na pazurku ani jednego znaczka.
    Może i ćwiczenia dają wprawe
    ale mi wychodzą wzorki wszystkie koślawe.
    Naklejki na paznokcie wzbudziłt we mnie spore zaciekawienie
    taki produkt to dla mnie wybawienie.
    Motylki, kropeczki, kreseczki
    motywy do wyczarowania każdej bajeczki.
    Piękne klory, piękna oprawa
    bedzie z nimi świetna zabawa.
    Ich bogata oferta do pracy inspiruje
    już mi 100 pomysłów w głowie wiruje.
    Jeżeli szczęscie się do mnie uśmiechnie ze wszystkimi sie podziele z Wami
    zaczaruje, zalśnie, pomaluje cudnymi barwami
    zadziwie gdy postawie między Waszymi oczami.
    Blogroll:NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK paradoxaraz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Blanka
    Adres e-mail: unicorn8177@gmail.com
    Odpowiedź: Być może odpowiem nietypowo, ale najbardziej w asortymencie sklepu spodobał mi się komplet pojemników do samorobionych kosmetyków. Dość często robię tego typu kosmetyki i biję się w pierś, bo często dezynfekuje pojemniczki, a wiadomo, że nie zawsze się wszystko doczyści. Pojemniki schodzą u mnie w ilościach hurtowych, a są dość słabo dostępne stacjonarnie. Plusem jest to, że komplet znajduje się w innych akcesoriach kosmetycznych więc łatwo dobrać coś innego do zamówienia. ;)
    Blogroll: TAK http://swiat-blanki.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://swiat-blanki.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako:Kinga
      Adres e-mail: karen15@onet.pl
      Odpowiedź:
      Ja najchętniej wypróbowałabym naklejki na paznokcie, bo mam dwie lewe ręce do robienia jakichkolwiek zdobień, wszystko wychodzi mi krzywo, żaden paznokieć nie wygląda tak samo. Takie naklejki z pewnością skróciłyby moje męki przy malowaniu wzorków na paznokciach i z pewnością ładnie by wyglądały. Ponadto ich wybór jest ogromny, więc na pewno znalazłabym coś dla siebie! No i zapomniałam o najważniejszym: już słyszę zachwyty nad moimi paznokciami:D
      Blogroll: Tak - szalone-zycie-kingi.blogspot.com
      Notka: NIE
      Baner: NIE

      Usuń
  5. Obserwuję jako: moniak85
    Adres e-mail: kulkaowszystkim@wp.pl
    Odpowiedź: chciałabym wypróbować wszelakie naklejki na paznokcie, bo jestem wzorkowym leniem :P do wzorków mam dwie lewe ręce, więc dla mnie to idealnie rozwiązanie
    Blogroll: TAK http://kulkaowszystkim.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako:BeatriceM
    Adres e-mail:beatka.mielczarek@gmail.com
    Odpowiedź: Wybór łatwy nie był, ale najszybciej serduszko zabiło mi na widok kompletu lakier + kawior w pięknym różowym kolorze! Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem wypróbowania tej metody zdobień i bardzo mi się podoba, że tutaj mamy od razu dopasowany lakier. Dodatkowo otrzymujemy lejek w gratisie, więc pewnie nawet taki laik jak ja by sobie poradził ;-)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Klaudynkabe
    Adres e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Odpowiedź: Szczerze mówiąc, jest bardzo duży wybór, ale postawiłabym na produkt z kategorii ozdób do włosów. Mam długie włosy i zawsze ciężko mi się zdecydować, żeby kupić sobie jakiś ładny 'dodatek'. Mało tego oprócz tego, że ładny musi być też oryginalny i funkcjonalny w użyciu, a myślę że produkty tej marki świetnie spełniają swoje zadanie:)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Obserwuję jako: MesiaszCiszy Nail Art
    Adres e-mail: mangowakaro@op.pl
    Odpowiedź: Najbardziej chciałabym wypracować i zrecenzować farbki akrylowe :) mam do nich wielka słabość , prowadzę swój kanał na yt poświęcony artystycznym zdobienia paznokci przy pomocy farb akrylowych ;) Mam do nich ogromna słabość, wiec myślę ze mój wybór padłby własnie na nie , ewentualnie jakis zel Uv aby zabezpieczyĆ gotowe murale ;)
    Blogroll: /NIE (link)
    Notka: http://mesiaszciszy.blogspot.com/2013/06/niekryty-krytyk-na-paznokciach.html
    Baner: http://mesiaszciszy.blogspot.com/2013/06/niekryty-krytyk-na-paznokciach.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Magdalena N.
    Adres e-mail: 30plusblog@gmail.com
    Odpowiedź: Sklep ma bardzo bogaty asortyment i po przejrzeniu wszystkich stwierdzam iż najchętniej wypróbowałabym dobrany zestaw pędzli do makijażu:) Przepiękne mają również lakiery do paznokci , śliczne kolory na lato:)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK(link) http://30plusbeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Kinga Piasecka
    Adres e-mail: kingapiasecka2@wp.pl
    Odpowiedź:
    JAk każda kobieta malować uwielbiam się
    by oczy w słońcu mieniły ładnie się.
    Szybko do sklepu promoto patrze
    z nadzieja ze jakies paletki cieni wypatrze.
    Przeglądam i az oczom nie wierze
    asortyment piękny na papierze.
    Naklejki na paznokcie cudowne
    że jest to aż niewymowne.
    Ale nagle paletki cieni widze też
    najpiękniejszy kolor z nich to beż.
    Koncepcji makijazowych mam sporo
    nawet na oczach moge zrobić moro.
    Gdy wygram pracę wszystkim ukaże
    by inspiracji mieli ode mnie w nadmiarze .
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK: http://passion-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Sabii
    Adres e-mail:sabela87@gmail.com
    Odpowiedź: KOMPLET POJEMNIKÓW DO KREMÓW/SERUM/PŁYNÓW na podróże małe i duże których coraz więcej się zbliża przyda się jak nic innego:)
    Blogroll: TAK http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:byjean
    Adres e-mail:byjean94@gazeta.pl
    Odpowiedź:jak to zobaczyłam to wiedziałam,że to bym chciała mieć - PALEC TRENINGOWY. A nawet wieeele. Moja przygoda z lakierami i tego typu sprawami dopiero się zaczyna, więc jestem trochę nieporadna. Przyjaciółkom nie chcę zepsuć ich idealnie zrobionych paznokci, a mojemu chłopakowi też nie chcę umniejszać męskości wykorzystując go do mojej nauki, więc taki palec treningowy wydaje się idealny. O ile w ogóle dobrze zrozumiałam po co jest, jeśli tak, to chyba w końcu będę musiała go kupić,bo będę chyba szukała biednych ofiar do moich testów ^^
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK, http://byjean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: poloniaamrtyna
    Adres e-mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Odpowiedź:
    Od paru lat mam problem niemały
    Moje oczy już od dawna tak źle nie wyglądały.
    I sama nie wiem, czy to: zmęczenie, dieta czy choroba
    Lecz wiem za to jedno, że ani trochę to mi się nie podoba!
    Chciałabym przeżyć miłe zaskoczenie
    Kiedy po zastosowaniu płatków pod oczy z mojej twarzy zniknie wieczne zmęczenie!
    Bo oczy to zwierciadło duszy tak powszechnie znane
    Dlatego właśnie musi być przeze mnie stale pielęgnowane.
    By mi iskry radości w oczkach błyszczały
    A także swym niezwykłym urokiem świat spowijały.
    Aby czar mego spojrzenia
    Dawał ludziom wiele do przemyślenia.
    I abym mogła poznawać świat wytrwale
    O swoje oczy muszę zadbać dosknale!
    Bo każdy płatek zapewni ukojenie
    I podkreśli moje zmysłowe spojrzenie.
    Dzięki niemu ma skóra pod okiem by się odżywiła
    A także być może nieco ujędrniła.
    Więc gdy rano wstanę i w lustro spogladnę
    Piękną kobietę znowu oglądnę.
    Nie będzie już zombi czy innego stwora
    Właśnie taka będzie płatków na mojej twarzy rola! ;)
    Blogroll: NIE
    Notka: TAK http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,337490844,title,rozdanie-u-bajzelkosmetyczny,index.html
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: onepart0fme
    Adres e-mail: ania.onepart0fme@gmail.com
    Odpowiedź: Ciężko mi wybrać jeden produkt. Od razu rzuciły mi się w oczy piękne odcienie lakierów Lemax! Później zerknęłam na ozdoby do włosów i przepadłam :p Jednak po przemyśleniu wybrałabym pojemnik (a najlepiej zestaw :D) z atomizerem. Dopiero zaczynam zabawę z własnoręcznym robieniem kosmetyków, a takie opakowania prezentują się dużo lepiej od "aptecznych", z których śmieją się moi domownicy :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaję banner, skoro konkurs potrwa jeszcze kilka dni :)
      http://onepart0fme.blogspot.com/

      Usuń
  16. Obserwuję jako: ewalucja
    Adres e-mail: beataewacelska@gmail.com
    Odpowiedź: wybrałabym spinki do włosów z myszką Mini czerwoną:D Może mój wybór jest głupi ale te urocze ozdoby świetnie pasowałyby mi do letnich, niedbałych fryzur z loczkami w roli głównej. Lubię dawac upusty mojej infantylnej stronie i pokazywać, że nawet 22letnia dziewczyna może poczuć się jak mała księżniczka :D Na pewno pod spinki pomalowałabym paznokcie i wyglądałabym cała "fabulous" :D

    Blogroll: TAK www.ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Nail-Art Addict
    Adres e-mail: nail.art@o2.pl
    Odpowiedź: Najchetnie wypróbowałabym naklejki na całe paznokcie :) Nie miałam jeszcze z nimi doczynienia, a pozwalają na wykonanie idealnego, fantastycznego manicure w kilka chwil.
    Blogroll: TAK (http://nail-artaddict.blogspot.com/)
    Notka: NIE
    Baner: TAK(http://nail-artaddict.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Adres e-mail: ZajacKicak@gmail.com
    Odpowiedź: Chętnie bym wypróbowała jakiś lakier do paznokci :D:D
    Blogroll: Nie
    Notka: NIE
    Baner:Nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: dobiezka
    Adres e-mail: dobiezka@o2.pl
    Odpowiedź: Zdecydowanie sztuczne rzęsy:) Nigdy nie odważyłam sobie kupić takich i założyć, myślę że czas najwyższy ;)) Jakieś długie, ładne zalotne rzęsy :D
    Blogroll: nie
    Notka: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Agnieszka
    Adres e-mail: lysikagnieszka@gmail.com
    Odpowiedź: Bardzo lubię cudować z wzorkami, dlatego najbardziej chciałabym wypróbować lakiery do zdobień z cienką igiełką. Dzięki nim mogłabym tworzyć rozmaite wzorki oraz brać więcej udziałów w projektach blogowych lakieromaniaczek. Moje prace byłyby bardziej dopracowane i zawierały więcej szczegółów. Uwielbiam także naklejki wodne, a przetestowanie większej ilości wzorków jak i innych ozdób, sprawiłoby mi wiele radości. ;)
    Blogroll: TAK/ worldglossy.blogspot.com
    Notka: NIE
    Baner: TAK/ worldglossy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Czarownicująca
    Adres e-mail: czarownicujaca.m@gmail.com
    Odpowiedź: W gąszczu produktów sklepu PP moją uwagę przykuły różnorodne akcesoria do włosów, które jak mało co potrafią dodać szyku najprostszej fryzurze!
    A spośród akcesoriów spodobały mi się opaski do włosów, które są najlepszym włosowym dodatkiem na lato.
    A spośród opasek wybieram prostą opaskę z liściem - nosząc ją byłabym człowiekiem z liściem na głowie :D
    Blogroll: TAK
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: kascysko
    Adres e-mail: kateguzdek@gmail.com
    Odpowiedź: Zestaw do kawiorowego manicure to coś, co od dawna za mną chodzi i to "chcenie" coraz mocniej daje o sobie znać ;). Bardzo lubię dziwne faktury na paznokciach, mam potem niezłą zabawę z ciągłym ich "macaniem", a poza tym jestem ciekawa, jak długo wytrzymają te kuleczki na moich intensywnie ekspoatowanych łapkach.

    Miałam tego nie pisać, ale inne lakiery też kuszą, i to bardzo-bardzo, w ogóle wszystko kusi w tym sklepie :P
    Blogroll: TAK (od dawna ;)) http://kascysko.blogspot.com/
    Notka: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń

  23. Obserwuję jako : Sandy Osman
    Adres email : osman_sandy@wp.pl
    odpowiedź :
    Widząc sklepu propozycję,
    przyjęłam wygodną pozycję.
    Oglądając wszystkie strony,
    zapragnęłam mieć miliony.
    Aby wszystko kupić sobie,
    mówiąc wtedy "dobrze robię".
    Będąc fanką makijażu,
    już poczułam moc wizażu.
    Widząc rzęsy kolorowe,
    odebrało aż mi mowę.
    Piękne będą wyglądały,
    oczkom stylu dodawały.
    Długie,krótkie, co kto lubi..
    A co tego coś na usta,
    by ta część nie była pusta.
    Są drapieżne i łagodne,
    wyglądają bardzo modnie.
    Już fantazja mnie ponosi,
    a tu cień się również prosi.
    Każdy inny,kolorowy,
    aż dostałam zawrót głowy.
    Wszystko takie cudne jest,
    bo ten sklep jest the best ;)
    Blogroll : Tak/ sandy-osman.blogspot.com
    Notka : nie
    Banner: Tak

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: alizal z.
    Adres e-mail: izazal93@gmail.com
    Odpowiedź: Sklep ma ogromny wybór oraz różnorodny asortyment, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Moją uwagę najbardziej zwróciły folie transferowe. Wydaję się to być ciekawą alternatywą dla tradycyjnych zdobień paznokci. Widziałam zdobienia ta metodą na blogach, bardzo spodobał mi się efekt jaki dzięki niej można uzyskać. Folia wydaję się być łatwa w użyciu, za co ogromny plus, gdyż każdy powinien sobie z nią poradzić. Można dzięki niej uzyskać, delikatniejsze zdobienie jak i mocniejsze. Ponadto w sklepie jest ogromny wybór tych taśm, każdy znalazł by odcień odpowiedni dla siebie. Zdobienie które otrzymamy przy użyciu folii, jest nietypowe i na pewno nie zrobimy takiego niczym innym, żadnym lakierem czy inną rzeczą przeznaczoną do zdobień. Bardzo jestem ciekawa jak to wygląda na żywo. Myślę, że byłaby świetna.
    Blogroll: TAK (http://alizal.blogspot.com/)
    Notka: NIE
    Baner: TAK (http://alizal.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Mroofa
    Adres e-mail: mroofaa@gmail.com
    Odpowiedź: Najbardziej zaciekawiły mnie naklejki wodne. Częściowe i takie cało paznokciowe. Nigdy takich nie używałam, a jest to świetny sposób na efektowne paznokcie w kilka chwil. Idealne rozwiązanie dla osób nie mających zdolności manualnych, aby samemu stworzyć paznokciowe cuda. Jak również dla zapracowanych nie mających czasu, z takimi nalepkami każdy znajdzie kilka chwil aby stworzyć spektakularne mani :)
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: TAK/ mroofa.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Zyskowa
    Adres e-mail: zyskowa@buziaczek.pl
    Odpowiedź: Najchętniej wypróbowałabym folię transferową, dlatego, że zwróciła moją uwagę pięknymi wzorami. Kiedy czytałam tę nazwę, nie bardzo wiedziałam do czego służy taka folia i 'z czym to się je' po przeczytaniu opisu aukcji poczułam pragnienie jej posiadania. Urzekły mnie jej kolory, wzory i sposób nakładania. To mogłaby być fajna zabawa.
    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: cooone90
    adres e-mail: cooone90@interia.pl
    Odpowiedź:

    Jako paznokciowa maniaczka,
    marzę by to do mnie trafiła ta paczka!
    Pędzelków nie mam, a zdobić paznokcie bardzo lubię,
    starą końcówką od eyelinera ciągle przy nich dłubię:(
    Tere-fere, kici-kici, nie umiem rymować,
    z kariery rapera nici... :D

    Ale do sedna:
    Przeglądając ofertę sklepu zaświeciły mi się oczy na widok pędzelków i tasiemek do zdobień paznokci.
    Niedawno przeszłam na level nieco bardziej zaawansowany niż pokrycie płytki paznokcia jednym lakierem.
    Malowanie kropek, pasków, kwiatków etc. bardzo mnie pochłonęło i sprawia masę frajdy.
    Niestety, żeby nie było tak kolorowo... Ile można używać zdezelowanego aplikatora od eyelinera i taśmy biurowej, która przykleja się w każde możliwe miejsce oprócz paznokci?!:D
    Dlatego zgłaszam się do tego rozdania z nadzieją na spełnienie kolejnego paznokciowego marzenia:)

    Blogroll: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Serenitka B
    Adres e-mail: akasha162@onet.eu
    Odpowiedź: Przeglądając ofertę sklepu ciężko się zdecydować co najbardziej się chce wypróbować ale jedna rzecz najbardziej podbiła moje serce...
    A są to...

    Na paznokcie naklejki, ło ho ho ho
    Ich wybór tak wielki, ło ho ho ho
    Wszystkie bym kupiła, ło ho ho ho
    Pazurki obkleiła, ło ho ho ho ;D

    Jakoś mnie wzięło na śpiewanie o naklejkach na paznokcie w melodię majteczek w kropeczki;D
    Chodzę i podśpiewuje;)
    Za dużo kawy;)

    A tak serio... Zakochałam się wprost w naklejkach na paznokcie które znajdują się w asortymencie sklepu. Najchętniej wykupiłabym je wszystkie:) To dla mnie byłaby wielka wygoda bo nie mam czasu godzinami zdobić paznokcie a tu nakleję na paznokcia, pokrywam top coatem i gotowe:) I jeszcze jaki szeroki wybór. Ciężko się zdecydować tylko na jeden rodzaj naklejek bo wszystkie są piękne:)
    Wyśpiewałabym jeszcze kilka refrenów o różnych produktach z tego sklepu ale tekściarza ze mnie nie będzie;)

    Blogroll: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Martyna
    Adres e-mail: pandziucha@gmail.com
    Odpowiedź: Z oferty sklepu Promoto-Promoto najchętniej wypróbowałabym akcesoria do włosów. Szczególnie gumki kokardki, najbardziej zaciekawiły mnie skóropodobne i te z ćwiekami. W pracy muszę mieć spięte włosy, a że lubię, kiedy coś dzieje się na głowie to zawsze wepnę jakiegoś kwiatka, kokardkę czy założę ozdobną gumkę.

    Moją uwagę przykłuły też żelowe płatki pod oczy, szczególnie ciekawią mnie te z wyciągiem z oleju rekina (brzmi to fajnie :D). Chętnie wypróbowałabym też naklejki na powieki w kształcie kresek oraz naklejki na usta - coś czego raczej za własne pieniądze nie kupiłabym, ale za wygraną owszem.

    W Promoto-Promoto widzę wiele ciekawych gadżetów jak silikonowa gąbeczka do twarzy, urządzonko do malowania rzęs, sporo sztucznych rzęs i pędzli. Jest w czym wybierać :)
    Blogroll: TAK slodkimnalogiem.blogspot.com
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...