sobota, 1 czerwca 2013

Rimmel, Precious Stones, 001 Diamond Dust - zanim zasypał nas piach :)

Lakier zaskakujący, czym? Wykończeniem! bo nie jest to zwykły brokat, o nie :)



Nie byłoby w nim niczego dziwnego, gdyby nie to, że w ogóle się tego po nim nie spodziewałam :D
Dopiero po zakupie i wstępnym okazaniu buteleczki TUTAJ! podpowiedziano mi, że...

No i oczywiście musiałam sprawdzić :D
Rzeczywiście, grafitowy piach z masą większego hologlitteru. Kryje po 2 warstwach, schnie dość szybko, posiada wygodny płaski i zaokrąglony pędzelek.
W dotyku raczej szorstki, ale piękny :)


No i kosztował 8,99 :D Rossmann, ach Rossmann!

26 komentarzy:

  1. nie jest zwykły, jest cudowny, gdzie go dorwałaś?
    a już widzę, jutro mam nadzieję, ze trafi do rossmanna, będzie mój

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek :) obecnie mam jednak 'bana' na kupno kosmetyków, muszę przystopować

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery sa genialne, choc ten kolor nie przypadl mi do gustu :) wolalabym cos fioletowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sirednio jakos sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu nie widziałam go :o śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boski jest, chcę czerwoną wersjęęęęęe ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło, że mój komentarz pojawił się we wpisie. :) Zupełnie zaskakujący ten lakier. Mam wrażenie, że Rimmel nie wiedział, jak nazwać to wykończenie... :> Ale drugi z tej serii niestety już nie robi takiego wrażenia, zwykły czerwony brokat z srebrnymi piegami...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go kupić ,ale doszłam do wniosku ,że nie bo mam podobny z china glaze, ale teraz chyba zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny <3 Na pewno będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo :) Jeśli na niego trafię, to kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny. Te błyskotki to mi się chyba nigdy nie znudzą, pfff....

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda naprawdę jak piasek- jak bryłka srebra! super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, jak trafie na niego to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny efekt! Będę na niego polować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super że rimmel też wprowadził piaski! :D będę musiała na nie polować w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i proszę ;) Rimmel rządzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że na niego nie wpadłam bo na pewno byłby mój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam go w Amsterdamie, ale w PL jeszcze nie :O

    OdpowiedzUsuń
  19. oo. podoba mi się! rzadko który brokat mi się podoba, więc jak ja tak mówię, to już coś znaczy xD

    OdpowiedzUsuń
  20. a mialam sobie dac spokoj z lakierami... a tu takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...