piątek, 7 czerwca 2013

Odbierz darmowy katalog z próbkami La Roche-Posay - do aptek, gotowe, start!

O akcji LRP dowiedziałam się na portalu na W. (pelna_sprzecznosci dzięki za cynka), potem dostałam jeszcze wiadomość od portalu na maila. Oczywiście postanowiłam skorzystać.
O wszystkim możecie dokładniej przeczytać na stronie LRP TU!
Lista aptek objętych promocją w Waszym mieście dostępna jest na samym dole strony LRP.

Katalog jest w formie książeczki z opisanymi seriami i poszczególnymi produktami. Na niektórych stronach przyklejone są próbki kosmetyków (7 sztuk). Wg mnie to fajne rozwiązanie, bo możemy poczytać i dodatkowo niektóre produkty wypróbować przed zakupem.


Dodatkowo skorzystałam z promocji (50% żelu Effaclar gratis przy zakupie kremu Effaclar DUO/67,90zł), wypełniłam kartę (z ostatniej strony katalogu) i otrzymałam zestaw miniproduktów.


Skuszone? :)

29 komentarzy:

  1. bardzo lubię effaclar K, bardziej mi podchodzi niż duo

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, niestety w moim mieście nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:-( u mnie nie ma superpharm i sephory, a zawsze są fajne promocję lub rzeczy które bym chciała mieć:-P

      Usuń
  3. Ja już skorzystałam z tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super promocja :) Jutro wyruszę na łowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy coś wpadnie poza probkami:-)

      Usuń
  5. Będę musiała bliżej się przyjrzeć tej promocji, bo mieszkam w małej mieścinie i nie wiem, cyz u mnie w aptece to będzie. Ale wygląda świetnie.
    Chociaż ja mam jeszcze affaclad duo i teraz wolałabym wypróbować effaclar k, to jakby był w prezencie z czymś tez bym nie pogardziła. Fajnie, że dałaś znać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zobaczyć na dole strony producenta wpisując nazwę miasta.
      Jeśli chodzi o zestawy to u mnie były różne z serii effaclar, także K i w tej samej promocji z żelem

      Usuń
  6. O akcji słyszałam, ale zapomniałam i kupiłam effaclar duo, wiec już po ptakach ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalog i tak mieszasz odebrać za darmo. Jeśli masz paragon z effaclara to wypełnisz tę kartę i wraz z paragonem możesz odebrać te miniprodukty.

      Usuń
    2. O nie ;( sprawdziłam, i paragon wyrzuciłam.. nie mam go ;(

      Usuń
    3. Ech:-( to zostają te maluje próbki z katalogu. A może jeszcze coś kupisz sobie mniejszego. To dadzą przy jakimkolwiek pierwszym produkcie

      Usuń
  7. No prosze, jak wroce z wyjazdu do siebie to pewnie probek juz nie bedzie w aptekach a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzi zajrzeć przy okazji:-)

      Usuń
  8. Muszę koniecznie sprawdzić tą akcję w swojej aptece, zwłaszcza że mam w planach zakupowych żel Effeclar :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...