poniedziałek, 10 czerwca 2013

Minti - chwalę :)

Złożyłam pierwsze zamówienie w sklepie Minti. Czaiłam się na TT w promocyjnej cenie (36,90zł), ale nie zdążyłam kupić. Babony przebrzydłe, która z Was wykupiła mi sprzed nosa szczotkę? Przyznawać się, ale już!
Chociaż teraz znowu widzę te szczotki w promocji, na razie sobie daruję jednak, bo fundusz wyczerpany :P

No trudno, jak weszłam, tak zostałam w sklepie na dłużej i kupiłam co nieco. Część zakupów należy do mojej Koleżanki, którą niechlubnie skusiłam "przy okazji" :D

Jak myślicie? Co kupiłyśmy?

Niestety nie na wszystkie produkty wystarczyło papieru (?) :D albo ktoś miał lenia :P

Sklep mogę już pochwalić za:
+przejrzystą stronę (podział na kategorie, producentów, sortowanie po cenie itd.)
+dostępność produktów często trudno dostępnych u nas producentów
+przystępne ceny
+szybkość realizacji zamówienia (dostawa w 24-48h)
+niedrogą przesyłkę (m.in. paczkomat 6,50zł, powyżej 200zł kurier gratis)
+dbałość o klienta (pakowanie w te śliczne kolorowe papiery, informowanie na bieżąco o stanie zamówienia i przesyłki)


Kupowałyście coś w Minti i polecacie lub odradzacie?

23 komentarze:

  1. Kupowałam i byłam bardzo zadowolona :) Teraz pokaż nam swoje łupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie zapakowane ,mimo iż możliwe mają braki w papierze ;p pokazuj pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej pokaż co tam się kryje :P Ja jeszcze nie zamawiałam z tego sklepu, ale na pewno kiedyś to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym tygodniu złożyłam swoje pierwsze zamówienie , ale paczuszka jeszcze do mnie nie dotarła ;) Pokaż co wybrałaś dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazuj szybko co tam masz;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupowałam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam na ich stronie jednak nigdy nie nic kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaż, co tam zamówiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupowalami bardzo polecam, wyslali mi nawet za granice, mimo ze nie mieli takiej opcji udostepnionej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie jakoś Minti nie powala asortymentem.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znałam tego sklepu, dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie kupowałam, ale właśnie zwiedzam ich stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sie przymierzam do zkaupu na ich stronie;]
    ale pieknie opakowane:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie pakują ;)Pewnie masz tam 2 pędzle, jakieś cienie, może róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiłaś z pędzlami (ale nie dwa) i cieniami (paletki) :)
      całkiem nieźle

      róż prawie, bo rozświetlaczo-bronzero-róż, nie dla mnie, a dla koleżanki i nie jeden, a... 4 :D

      Usuń
  15. nie kupowałam jeszcze nic u nich ale uwielbiam oglądać czyjeś zakupy, rozczula mnie to pakowanie :) pokaż szybko co tam masz nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ten sklep ;) ciekawe rzeczy maja :)

    _____________
    Obserwuje www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hieheiheieh :))) Śmiesznie napisany post !:D

    ja jeszcze nigdy nic nie kupiłam w tym sklepie ale słyszałam o nim wielokrotnie same superlatywy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuu ile tego. Pokaż co masz w srodku :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Robiłam tam dwa razy zakupy i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...