środa, 5 czerwca 2013

Marion Ciemny blond nr 62 - szampon koloryzujący

Ostatnio pokazywałam szamponetki Marion TU!
Moja opinia o nich pozostaje taka sama, dlatego zainteresowane odsyłam do poprzedniego posta. Kolor zmył się po 5-6 myciach.

Tym razem sięgnęłam po CIEMNY BLOND w celu odświeżenia koloru i zniwelowania różnicy między odrostem i włosami wcześniej farbowanymi trwale. Szamponetkę trzymałam 45 minut.
Po zmyciu użyłam odżywki włosy były nieco splątane).

Cel zamierzony - osiągnięty- kolor wyszedł bardzo naturalnie zwłaszcza na odroście ( z natury jestem ciemną blondynką).
Pamiętajcie, że szamponetka nie rozjaśni włosów, a efekt końcowy zależy od Waszego koloru!
U mnie w słońcu ma ciepłe, lekko rudawe refleksy.

W słońcu:

W słońcu i cieniu:

W świetle dziennym przy oknie:

W świetle dziennym (łazienka-chłodne światło):

źródło: http://marionkosmetyki.pl

I jak? :)

24 komentarze:

  1. blondu to nie przypomina ale kolor jet bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      raczej jasny lekko rudawy brąz wyszedł, ale tego tez się spodziewałam, bo nie mam teraz pozostałości po dość ciemnych farbach :)

      Usuń
  2. U mnie niestety żadne szamponetki nie chwytają ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemny blond... no może nie :D Ale kolor i tak mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że jakoś mi to blondu nie przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-P nawet jakbym zrobila platynę to by nie wyszlo,
      Wszystko od włosów zależy.

      Usuń
  5. Blond to to z pewnością nie jest ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm gdybym widziała tą saszetkę w sklepie pomyślałabym iż pomylili modelki na zdjęciu, dziwny ten blond :)
    ale włosy fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie o kolorze, a o długości włosów, ale Ci urosły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdłuższe jakie kiedykolwiek miałam:-)

      Usuń
  8. Mało blondowy kolor, ale bardzo ładny, nasycony i ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z blondem ten kolor ma rzeczywiście mało wspólnego, ale włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie rudawy :) nie szkoda Ci takich długich włosów na katowanie szamponetkami? może mniej niż farba, ale zawsze nieco je niszczą. Ogolnie ofekt jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, czy to katowanie? :)
      w porównaniu ze zwykłymi farbami to chyba najmniej drażniąca forma

      trudno teraz byłoby mi wrócić do naturalnego koloru, bo

      Usuń
    2. bo odrost jest zbyt widoczny :)

      Usuń
  11. Poznaj od środka świat erotyki.
    Jaki potencjał seksualny kryjesz w sobie ?
    Monika Nowicka nie tylko odkrywa przed nami fascynujące tajemnice świata
    erotyki, ale autorka opowiada o autentycznych przygodach seksualnych kobiet
    w różnym wieku z różnych regionów świata.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...