czwartek, 9 maja 2013

Wygrana w rozdaniu u Kurki i przemyśleń kilka...

Udało mi się wygrać rozdanie u Kurki!
Bardzo szybko dostałam pięknie zapakowaną paczuszkę, a w niej to:

Suchy szampon Batiste (bardzo chciałam wypóbować :))
Kallos Latte (mam podobną maskę z innej firmy, a sławnego kallosa jeszcze nie używałam :D)
Wit C w proszku (będziemy coś ukręcać :))
Sally hansen Nail Prisms (2 lakiery holo *_*)

Ślicznie dziękuję!

Z ogłoszeń blogowych:
Powracam po ponad tygodniowej przerwie. Nie miałam internetu w domu do początku maja. 
Panie premierze, jak żyć?
A tak na poważnie, to bez internetu trochę ciężko wszystko ogarnąć. Człowiek jest stworzeniem, które do dobrego przyzwyczaja się niezwykle szybko, a gdy tego "dobrego" mu zabraknie, jest kompletnie rozbity.

Praca, studia, szkoła, blog, przelewy, rozkład jazdy autobusów, czy nawet głupie doładowanie telefonu. Do wszystkiego używam komputera i internetu. Jakby do tego zabrano mi jeszcze telefon komórkowy... strach pomyśleć.
W naszych czasach bez techniki, jak bez ręki :P
A pamiętam jeszcze początki internetu, kiedy trzeba było chodzić do kawiarenki i płacić "za godzinę".

Zdaję sobie sprawę, że to rodzaj uzależnienia, w który nie tylko sami siebie wpędzamy, ale też korzystanie z internetu i bycie "w onlajnie" jest niejako na nas wymuszane czy to w pracy, czy w szkole.

A Wy co o tym myślicie? Zapraszam do dyskusji!

27 komentarzy:

  1. fajna nagroda. gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i jak ładnie zapakowane!

    Na dyskusję się nie porywam, bo to temat rzeka dla mnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratluję wygranej:)! daj znać jak się latte sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zauważyłam ostatnio na studiach, że wszyscy wykładowcy biorą za pewnik, że każdy student ma stały dostęp do internetu, własnego laptopa i cały zestaw programów, które wcale nie są darmowe, jak choćby Corel (bo darmowe edytory graficzne nie przejdą czasem...). Nieco to przerażające...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest :P malo tego, obecny semestr trudno byloby mi zaliczyć bez ciągłego sprawdzania Facebooka...

      Usuń
    2. ja nie mam fb i czuję się przez to wykluczona ze społeczeństwa :P

      Usuń
    3. My mamy forum naszego kierunku, ale i tak przez FB się sporo rzeczy odbywa, typu ustalanie terminów poprawy czy przekazywanie notatek :P

      Usuń
  6. Fajnie że nagroda przypasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery to bym Ci zwinęła... <3 Hm, ostatnio z moim chłopakiem gadałam o tym, masz rację - teraz wszystko z sieci, w sieci... Już nie ma "pokażę/przyniosę Ci jutro", tylko "wyślę Ci dzisiaj foto na fejsie"... :-) Ja też jestem wkręcona w Internet, ale denerwują mnie fejbuczkowicze, co ciągle siedzą i zapraszają do jakichś aplikacji, albo marnotrawią swój czas oglądając besty/demotywatory... Nie wolno tak też przesadzać.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja nie mam fb i nie wiem ile jeszcze uda mi się od niego odżegnywać :P

      Usuń
  8. Gratuluje wygranej :)
    U mnie z netem tak samo, bez tego nic sie nie da zrobić, polecenia do projektów, oceny z egzaminów, materiały do zajęć...wszystko wysyłają nam na maila albo zamieszczają na forum. Jeśli nie zaglądasz tam codziennie to nie dowiesz się że zajęcia są odwołane albo przełożone...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja potrafię żyć bez fb, wp. czy czegoś takiego. Nawet bez bloga dam radę, tylko po co? Uzalezniona nie jestem, potrafię bez żalu przeżyć tydzień, miesiąc bez internetu. Jedak potrzebny mi jest do komunikowania się i szukania informacji na studia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też potrafię żyć :D to było napisane trochę z przymrużeniem oka :)

      bardziej męczące jest to, że wymaga się od nas bycia online czy to na studiach, czy w pracy

      Usuń
  10. Internet jak internet, gorzej bez telefonu! W telefonie mam internet! :D
    Ale jak wyjeżdżam na wakacje to żyję bez internetu i jest mi z tym obrzydliwie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wakacje to tak :) można odpocząć od techniki :D

      Usuń
  11. wszystkim dziękuję za gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...