czwartek, 23 maja 2013

Rossmann -40 % na kolorówkę i pielęgnację twarzy - u mnie skromnie

W końcu odzyskałam lapka całego i zdrowego!

No jak to się nie skusisz jak się skusisz :D
Nie da się przejść obojętnie, jednak da się wyjść z tego obronną ręką.
Kupić tylko to, co się uwielbia lub tylko to, czego zawsze się chciało spróbować.
O czym mowa? Oczywiście o rabacie -40% w Rossmannie.
Promocja trwa od dzisiaj (23 maja) do środy (29 maja).
Kto nie wie, ten niech wie i przekaże portfelowi "Miej się na baczności!"

U mnie skromnie, mam to czego w tej chwili potrzebuję i wiele tego, co nie jest mi niezbędne... Bez szaleństw :)  więcej nie planuję, ale kto wie...

Kolorówka:
Wibo, Glamour Nails, 5 - 4,19zł
Rimmel, Precious Stones, 001 Diamond Dust - 8,99zł
Wibo, Growing Lashes - 5,79zł 
Pielęgnacja:
Ziaja, maska nawilżająca/oczyszczająca/regenerująca/anty-stress - 0,89zł
Lirene, Peeling enzymatyczny - 6,59zł
Łącznie zapłaciłam poniżej 30zł (29,12zł) :) Cieszę się, bo w takiej kwocie chciałam się zamknąć.

Oprócz maseczek z Ziai nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów.
Używałyście może?
Warto było kupić?

30 komentarzy:

  1. ja w sumie znam tylko maseczki z ziaji ;) i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tuszu, moim zdaniem warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier ten srebrny!!! lecę zaraz po niego mam nadzieję że czeka na mnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz koniecznie. Jest bardzo ładny. Srebrne drobiny i większy srebrny holo glitter:-) zepsułam ok 8 zł

      Usuń
  4. Tusz jest rewelacyjny tylko pod koniec dnia zdarza mu się leciutko kruszyć. Ale i tak to najlepszy tusz jaki miałam :) Ja może jutro dorwę pomadkę eliksir z Wibo lub kupię właśnie powyższy tusz, bo aktualne opakowanie już sięga dna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tych pomadkach, a chciałam wypróbować podobnie jak tusz. Dobrze się zapowiada. Dziękuję za opinię:-)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam ten lakier z Rimmela! Pięknie na paznokciach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zrobiłam skromne zakupy, ale kto wie czy to koniec ;) Maseczek z Ziaji nie użżywałam, chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz zielony z Wibo mam, używam i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och ja troche bardziej poszalałam, też wziełam peeling z Lirene ale ten gruboziarnisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie nic nie kusi i dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam dzisiaj, wydałam prawie 50 zł ale jakieś 20 zł straciłam nie na siebie :d ale jutro jeszcze pójdę po lakiery do paznokci i może jakiś krem do twarzy jeszcze :) niedługo umieszczę posta z moimi zakupami z Rossmanna i Biedronki ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez bylam, ale tylko odzywke do paznokci kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram się jutro do Rossmanna ale tak jak i Ty i ja nie zamierzam szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała bliżej zerknąć na ten peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier jest piękny, wygląda jak piaskowy na paznokciu, mam go.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również skusiłam się na kilka rzeczy,ale bez zbędnych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tą maskarę i byłam z niej bardzo zadowolona ;) Ale tym razem wybrałam sławną żółtą maskarę z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tej nie brałam, bo niedawno kupiłam podobną (o podobnej szczoteczce) z Golden Rose :)

      Usuń
  17. Jeszcze muszę się wybrać po maseczki

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię te maski Ziaji, często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś na blogach dzień Rossmana!

    Umieją się urządzić! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z Lirene mam z tej serii jedynie kremowy żel do mycia twarzy i dzisiaj również go kupiłam za.. 6,59 zł! Łącznie wydałam ponad 70 zł ale kupiłam dość sporo i większość rzeczy, które miałam zaplanowane więc jakoś to przed sobą usprawiedliwiam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też skromnie,tylko trzy rzeczy kupiłam ale chyba jeszcze raz się wybiorę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja wydałam niecałe 13 zł i też jestem z siebie dumna :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dziś popędzę i może coś fajnego kupię! :) Eyelinery też są w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na recenzję peelingu enzymatycznego, bo miałam na niego chrapkę. Do Rossmanna nawet nie zaglądałam, żeby nie nie kusiło :P

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...