piątek, 10 maja 2013

Płyn micelarny BeBeauty z Biedronki - Ale jak to wycofują?!

Gdy przeczytałam dzisiaj tę informację w portalu na w., nie mogłam uwierzyć...
Jak to wycofują mój ulubiony micelek? :(
Niestety informację po kontakcie z firmą potwierdziła Paula.

Używałam go od początku gdy tylko pojawił się w Biedronkach i zanim zobaczyłam jak staje się popularny w blogosferze.
Miałam wcześniej micel w żelu z biedronki, z którym wyjątkowo się nie polubiłam. Za to jego płynny brat niezwykle przypadł mi do gustu.

Używałam też płynów micelarnych Ziai, nie Ziaji (nie lubię), AA (całkiem ok), Bourjois (bardzo lubię, ale cena biedronkowego przeważyła na jego korzyść), Biodermy (zużyłam 3 duże butle, jest dobry, ale nie aż tak, żeby tyle za niego płacić) i może jeszcze kilku innych
Biedronka zdecydowanie wygrywała to zestawienie przez stosunek jakości do ceny. Co z tego, skoro znowu wycofują to, co najlepsze (a w dodatku tanie).
Pamiętam wycofanie garnierowej dwufazy (na szczęście firma posłuchała konsumenta i wprowadziła produkt ponownie :)) zielonego kremu do rąk z kokosem i shea (był świetny do włosów :P), potem poszła Isana z babassu i Alterra morelowa w Rossie (dla mnie nieodżałowana strata, pisałam o tym TUTAJ!)

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Dzisiejsza wizyta w Biedronce zakończona sukcesem w liczbie 4 butelek (jedną mam jeszcze w zapasie). Jutro przejdę się i dokupię, jeśli znajdę. 


Dziewczyny pisały też o płynie micelarnym dostępnym w sieci Netto lub Auchan, ja niestety nie mam do nich dostępu.Jeśli u Was są dostępne, to warto im się przyjrzeć.

Dość dobrym w podobnej cenie produktem był płyn do zmywania makijażu z Labell (marka Intermarche), ale nie wiem jak z ich dostępnością na tę chwilę. Na pewno sprawdzę.

42 komentarze:

  1. Wielka szkoda że już nie będzie micelka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm ja jeszcze nie zdążyłam nawet ich przetestować. szkoda

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. stracą, nie rozumiem polityki firmy
      jedynym sensownym wytłumaczeniem jest dla mnie to, że Tołpa się nie zgodziła go dalej produkować po tak niskiej cenie, ale to tylko moje osobiste spekulacje

      Usuń
    2. Ciekawe czemu go wycofuja, to juz lepiej niech podniosa cene, bo micelek jest rewelacyjny. Moim zdaniem bije na glowie Ziaje, Burzuja a nawet Bioderme.

      Usuń
    3. zgadzam się, nawet jakby podnieśli cenę dwukrotnie i tak bym go kupowała

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. a który konkretnie?
      kiedyś miałam dwa (różowy i niebieski) i nie polubiłam ich za bardzo, nie domywały do końca, czułam po nich warstewkę jakby na twarzy

      Usuń
  4. Wprawdzie nie używałam go bo dopiero od niedawna zaczełam używać tego typu produkt, pierwsza była Delia ale niestety się pieni, teraz mam Bourjois ok pół butelki jeszcze ale jak spotkam ten biedronkowy to kupię w ciemno zapas :) i po cichu liczę że to tylko taki chwyt marketingowy żeby oczyścić półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie kupuj, skoro ma go nie być to szkoda zaczynać :P

      Usuń
    2. nie wydaje mi się, że to sposób na oczyszczenie półek, bo produkt i tak sprzedawał się jak ciepłe bułeczki, a termin ważności ma do 2014 roku...

      Usuń
  5. hej
    swietne makijaze, ciekawe recenzji, porzadne zdjecia
    i stanowczo najladniejsza twarz blogosfery,
    dlaczego nie trafilam tu wczesniej?

    powodzenia we wszytskim!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoo, ale pocukrowałaś :D dziękuję :)

      Usuń
  6. Ja też dziś zrobiłam zapas tego micelka :) Ale nieźle się musiałam nabiegać - znalazłam go dopiero w czwartej Biedronce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie o dziwo było sporo w pierwszej do której poszłam, a często nie bywało go wcale nawet wcześniej.

      Usuń
  7. kupiłam dzisiaj 3 ostatnie sztuki w mojej biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety wycofują zawsze to, co najlepsze. Ale cóż, trudno. Trzeba zrobić zapasy i pójść dalej. Może wprowadzą coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo go lubię i na pewno zrobię zapas

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziai a nie Ziaji... Zlitujcie się, wystarczy zainstalować Firefoksa jako wyszukiwarkę i już podkreśla to jako błąd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym raczej nie odmieniała nazwy firmy ale sama nie wiem.
      A co do podkreślania błędów przez programy komputerowe - czy jak to się tam profesjonalnie nazywa - różnie z tym bywa, nie ufałabym ślepo :)

      Usuń
    2. Dziękuję Robaczywko za zwrócenie uwagi :)
      Rzeczywiście to tak samo jak szyja-szyi. Chyba przez to, że to nazwisko nie pomyślałam by tak to odmieniać, a przecież Okrzeja-Okrzei (nawet jest taka ulica u mnie w mieście), także by się zgadzało.

      Będę pamiętać :)

      Usuń
  11. wszystko co dobre szybko się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście uwielbiałam Avene, ale nawet po przecenie obecnie, w SP, kosztuje ponad 40 zł...

    A biedronkowego, o dziwo, dopiero teraz zaczęłam używać, jeszcze nie mogę się określić czy lubię, czy nie, ale mam trzy butle, i najwyżej wrzucę w jakieś rozdanie ;)

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no avenka na pewno jest dobra, ale ceowo...
      pewnie wrócę do burżuja :P

      Usuń
  13. ja lubię bardzo. Mam dwie butelki w zapasie i trzecią na wykończeniu.
    Przy mojej wydajności - wciąż używam pierwszej butelki, od lutego ;) - te dwie zapasowe powinny wystarczyć do upływu sugerowanego terminu ważności, więc ja do walki o zdobycie tego micela z Wami raczej nie stanę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zużywam go nieporównywanie więcej :D
      termin przydatności na moich to październik 2014 :) także spokojnie poleżą sobie w ciemnym miejscu

      Usuń
  14. ja jeszcze nie testowałam tego cuda:) no i widać nie zdążę..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nawet nie miałam okazji wypróbować go.
    Bardzo lubię micel z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  16. ehh zawsze takie 'cuda' wycofują, a beznadzieję zostawiają :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez jestem pewnie w mniejszosci,ktora go nie miala :O aczkolwiek szkoda, nigdy nie zrozumiem producentow..

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie rozumiem tej polityki, wycofują coś, z czego mają zysk ! Ja dziś muszę przejść się do biedry. Całe szczęście, że u mnie w mieście nie ma takiego boom na te micelki i mam nadzieję, że je dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to śmigam do biedronki :) Mi żel micelarny do mycia twarzy bardzo odpowiada i polecam go koleżankom :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i klops byłam w dwóch moich biedronkach i nie było już :(
      ehhhh

      Usuń
  20. Nie rozumiem tego, że je wycofują ;< byłam wczoraj w biedronce, i niestety nie było już żadnego ..

    OdpowiedzUsuń
  21. O nieeeeeeeeeeee, nie wiedziałam ze go wycofują ?
    Dla mnie jets idelany.. i nie ściaga mi skóry, super oczyszczal a tu taie info? nie rozumiem..

    OdpowiedzUsuń
  22. ja dzisiaj kupiłam 5 buteleczek :(

    OdpowiedzUsuń
  23. zrobiłam wczoraj mały zapas i kupiłam 3 buteleczki..tylko tyle im zostało

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze wycofują to co dobre.... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi na szczęście nie przypasował. Ale mimo to szkoda, że go wycofują :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...