wtorek, 14 maja 2013

L.A. Colors, Color Craze, Electrified - Fuksjowa folia

Electrified z serii Color Craze to fuksjowa baza z mnóstwem srebrzystych drobinek, które w połączeniu dają wykończenie foil. Doskonale widać to przy zmywaniu na płatku kosmetycznym :)

Lakiery L.A. Colors kupiłam lata świetlne temu na allegro, gdy kosztowały 1,99zł za sztukę, 11ml (może któraś z Was to pamięta, widziałam je na kilku blogach :))  niestety obecnie nie widzę ich na żadnej aukcji.

Lakier ma jeden zasadniczy minus, nałożony na gołą płytkę bez topu bardzo szybko się ściera i odpryskuje, natomiast top "gasi" jego wykończenie. Podkreśla także nierówności płytki paznokcia, ale to już swoista cecha wszystkich foliówek. 

Lepiej wyglądałaby pewnie na dłuższych niż moje ówczesne mikropaznokcie.

w świetle dziennym
w słońcu
w słońcu
w cieniu
w słońcu
w świetle dziennym

29 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda u Ciebie na pazurkach ;) Ale nie dla mnie, zbyt różowo i zbyt błyszcząco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę tak :D
      to jedyny taki lakier w mojej kolekcji, w ciemno go kupowałam, ale mimo to podoba mi się efekt :)

      Usuń
  2. Bardzo piekny:) o firmie slyszalam, ale nie mam ani jednego. Wizualnie przypominaja mi o.p.i;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam:-) trochę się różnią wielkością i pojemnością. Poza tym są bardzo podobne.

      Usuń
  3. przepiękny lakier.
    KOcham róże i czerwienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor, fajnie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt, chociaz bardzo ostatnio podobaja mi sie matowe wykonczenia, albo bez perły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest perłwy :-) ale wiem ci masz na myśli

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy kolor i efekt jaki daje!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się dziwię, że tak mi się spodobał :D

    I nie wydaje mi się, żebyś miała 'mikropaznokcie' - przeciwnie są schludne, ładne i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mikro nie znaczy, że są niezadbane. Po prostu bardzo krótkie:-)

      Usuń
  8. a ja wolę matowe:) Śliczny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepraszam za błyskiem i wszelkimi odliczeniami różu

    OdpowiedzUsuń
  10. I love it! It reminds me of Avon Pink Radiance :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tanioszka! Przypomina mi Hot Like Lava z Color Club.

    OdpowiedzUsuń
  12. a mnie się podoba, ale tak... na jednego palca z jakimś stonowanym kolorem :) jako taki zakręcony dodatek :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...