sobota, 11 maja 2013

Czy zawsze musi być szał? Czyli makijaż tak po prostu .

Makijaż z cyklu takich jakie lubię najbardziej, czyli subtelne podkreślenie atutów i zredukowanie defektów.
W rolach głównych moje hity paletka OSS Sleeka (zupełnie nie wiem czemu dopiero teraz zaczęłam używać perłowych odcieni z tej paletki, chociaż mam ją już tak długo; są naprawdę śliczne :)), brązowa kredka z Avonu (z drobinkami) i  Celia Nude nr 603 (prawie mi się kończy, co przy takiej ilości mazideł do ust jest niemal niewykonalne :D)

Prostota, czy szaleństwo? Co wolicie u siebie?

Użyłam:
Podkład Revlon CS, 150 Buff
Korektor Bell, Perfect Cover 01
Puder prasowany Maybelline, Affinitone 14
Bronzer Rimmel
Róż Essence, Adorable
Cienie: Sleek, OSS
Kredka Avon, Glimmerstick Diamonds, Brown Sugar
Tusz MF, 2000 Calorie
Kredka do brwi Joko
Pomadka Celia, Nude, 602

51 komentarzy:

  1. Pięknie i naturalnie też może być szałowo ;) I to Ci się udało, wyglądasz niezwykle subtelnie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie makijaże lubię, nie za dużo a piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby dużo kosmetyków, ale efekt minimalistyczny :)

      Usuń
  3. Efekt jest moim zdaniem genialny, bardzo subtelny delikatny i idealnie podkreśla auty Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko trzeba cerę doprowadzić do stanu używalności :)

      Usuń
  4. Lubię zarówno delikatne jak i wyraziste makijaże. Ale aktualnie na co dzień wybieram raczej minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja u Ciebie przede wszystkim lubię wyraziste usta :)

      Usuń
  5. Świetny, prosty, subtelny i świeży. Wyglądasz w nim naprawdę ślicznie (:

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam wolę wielokolorowe :D
    ale i taki może być czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowe też lubię, ale nie mam odwagi ich nosić :D

      Usuń
  7. Lubie zarówno mocne jak i delikatne makijaże, swoje oczy mocniej maluje ale Twój delikates też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam jak pisałaś, że u siebie lubisz zawsze mocniej podkreślone oczy :) ale Ci to pasuje sądząc po avku

      Usuń
    2. Nie mam zbyt ładnych oczu to muszę je jakoś podrasować ;P Chciałabym mieć ładne duże migdałowate oczy, bez opadających powiek i kącików, ehh ;( Ty masz takie migdałowate ;)

      Usuń
    3. to chyb a makijaż trochę udaje, bo ja mam ciężkie powieki nieruchome i raczej takie "smutne" spojrzenie, ale kreseczka trochę pomaga :D

      Usuń
  8. no mega mi się podoba! pewnie, że nie musi zawsze być nie wiadomo jaki. w prostocie siła:) strasznie Ci w nim ładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostota zawsze jest ładna :) bardzo mi się podoba taki delikatny makijaż :)a wykonany w końcu którą paletą Sleek Au Naturel czy Oh so specjal bo chyba są rozbieżne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, dziękuję za zwrócenie uwagi, OSS

      Usuń
    2. tak wlaśnie myślałam, cienie wyglądają mi znajomo :) to moja jedyna i ulubiona paleta Sleeka :)

      Usuń
    3. no właśnie ja mam obie (stąd pomyłka) z małymi brakami (najjaśniejsze cienie poszły :D)

      Usuń
  10. W zależności od nastroju, raz prostota a innym razem szaleństwo. Ostatnio stawiam na kreskę i mocnej zaznaczone usta ale też bez szaleństw :)

    Ja jakoś nie mogę przekonać się do cieni perłowych. Mam wrażenie, że jak zrobię makijaż cieniami perłowymi to wyglądam strasznie tandetnie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo długi czas unikałam perły, ale tez perła perle nierówna :)
      niektóre potrafią wyglądać ładnie, zwłaszcza roztarte matowymi lub satynowymi, no i łatwiej z nimi pracować niż z matowymi

      tutaj perłowe nałożyłam na powiekę ruchomą, a w załamaniu, w kąciku zewnętrznym i pod łukiem brwiowym maty

      Usuń
  11. naturalne piękno :) ślicznie wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Maliniarka piękną kobietą jest :D uroczo, uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  13. takie delikatne, naturalne make up'y podobają mi się najbardziej, świetnie wyglądasz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem i takiego makijażu mi się zechce, choć z reguły u mnie na powiekach tkwią sobie kolorki.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatny, ale bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny dzienny makijaż :)! mój dzienny makijaż wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo co tu więcej wymyślać :D
      dziękuję!

      Usuń
  17. Naturalny makijaż - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a gdzie podklad mineralny? :P juz nie uzywasz? bo pamietam ze na wizazu dzialalas z mineralami :) tak jak ja z reszta :P

    tez lubię takie lekkie mejkapy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie usiłuję dobrać odpowiedni odcień :Dx
      teraz romansuję z podkładami i bb kremami, ale do minerałów na pewno powrócę :)

      Usuń
  19. Bardzo ładny makijaż. Ja na co dzień wolę właśnie takie, czyli przykryć mankamenty a podkreślić oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz :) Dziewczęco i niewinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty tam jesteś piękna to wiesz, i tak niewiele Ci trzeba ;) Mnie się nawet czasem zdarza takie delikatesy robić. Często też w ogóle się nie maluję (o dziwo), choć normalnie uwielbiam mocny mejkap u siebie, i kolorowy, oj tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie to zawsze szaleństwo kolorów, które uwielbiam :D

      Usuń
  22. Delikatnie i dziewczeco:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...