niedziela, 26 maja 2013

3 x TAK! czyli gadżety do skórek od Promoto-Promoto

Dzisiaj chciałam pokazać Wam 3 niedrogie i bardzo przydatne gadżety do skórek i manicure.
Wszystkich produktów używam od ok. 2 m-cy.

Produkty zostały wysłane mi do recenji, ale sama wybrałam takie, które mnie interesują.
Sklep oferuje także inne produkty m.in. do pielęgnacji i zdobienia paznokci, sztuczne rzęsy, akcesoria do włosów itp.
Sztuczne rzęsy pokazywałam już tutaj: Rzęsy Magic Girl

Co: Nail Polish Removal PEN - Korektor manicure w pisaku 
Gdzie: sklep Promoto-Promoto (aktualna aukcja TUTAJ!)
Ile: jeden pusty korektor (4 końcówki), przy zakupie 3 sztuk, jeden gratis
Za ile: 3,20zł (plus przesyłka)
Opis sklepu:
Korektor-pisak ułatwiający zmywanie lakieru do paznokci.
Komplet zawiera 3 dodatkowe końcówki wymienne.
Kolor wybierany jest losowo.
KOREKTOR NIE JEST NAPEŁNIONY ZMYWACZEM, NALEŻY TO ZROBIĆ PRZY PIERWSZYM UŻYCIU.
Przy zakupie 3 sztuk korektorów dostaniesz GRATIS.

Opis producenta:
Pomijając błędy gramatyczne i w pisowni :P:
-produkt nietoksyczny
-łatwo zmywa lakier
-nie uszkadza powierzchni paznokcia
-wyprodukowano w Chinach

Końcówki:
Dobrze wyprofilowane, średnio twarde, precyzyjne, całkiem trwałe :)
Napełnianie:
Wyciągamy tę białą część z tyłu, wlewamy odrobinę zmywacza na gąbeczkę i gotowe, na początku wlałam trochę za dużo, ale za to od 2 m-cy nie uzupełniałam go ponownie :)
Działanie:
Robi to, co ma robić i to co obiecuje producent. Bardzo łatwo wyczyścić skórki z lakieru. Można co prawda używać patyczków kosmetycznych lub pędzelka maczanego w zmywaczu, ale wg mnie ta forma jest dużo wygodniejsza. Sprawdza się!
Miałam wczesniej podobny produkt kupiony stacjonarnie, z gotowym zmywaczem, niestety końcówki były za twarde, źle się zmywało :( tu nie ma tego problemu. Jestem bardzo zadowolona.

Ja raczej nie zalewam mocno skórek przy malowaniu, ale zdarza się gdzieniegdzie ciapnąć lakierem, zwłaszcza malując lewą ręką.

Moja opinia:
+wygodnaforma "pisaka"
+precyzja (końcówki są dobrze przycięte, materiał ani zbyt twardy, ani zbyt miękki)
+wlewamy swój zmywacz, który lubimy :)
+aż 4 wymienne, dość trwałe końcówki (trzymamy je w nakrętce pisaka)
+ta watka w środku musi być nasączona jakimś olejkiem, który aktywuje się przy kontakcie ze zmywaczem, dodatkowo nawilża skórki
+dobry także do zmywania stempeków Konada ze skóry
+cena (3,20zł, wystarczy spokojnie na kilka miesięcy stosowania)

+/-na początku czułam zapach zmywacza, po jakimś czasie stał się lekko mdlący

-minusów brak

Polecam nie szurać w obie strony, tylko przyciskać i przesuwać korektorem zgodnie z kierunkiem wzrostu paznokcia (wtedy końcówki wystarczą na dłużej :))
....................................................................................................................................

Co: Oliwka do skórek Lidan pomarańczowa (4 wersje do wyboru)
Gdzie: sklep Promoto-Promoto (aktualna aukcja TUTAJ!)
Ile: ok. 1,5ml
Za ile: 3,70zł



Opis sklepu:
Niezbędnik przy pielęgnacji dłoni,idealnie nawilża suche skórki zapewniając im zdrowy wygląd oraz odpowiednie nawilżenie.
Oliwka w bardzo poręcznym i praktycznym pisaku/penie.
Pojemność około 1,5 ml .
Dostępne cztery rodzaje oliwek:
-kwiat róży
-oliwa z oliwek
-wiśnia
-pomarańcza

Opis Producenta i skład:
powiększysz klikając na zdjęcie
W wolnym tłumaczeniu (znowu sporo literówek w opisie :P):
unikalna, naturalna, rewitalizująca, złożona mieszanka:
-ekstraktu z brzoskwini
-z mango
-oleju szafranowego
-witamin
by nawilżać i chronić skórki paznokci,
Panthenol (wit B-5) przenika wgłąb paznokcia przenosząc wapń, witaminy i subst, odżywcze do macierzy paznokcia.

Sposób użycia: delikatnie nanieść pędzelkiem i wmasować 3-4 razy w tygodniu.
Uzyskasz dłuższe, mocniejsze i piękne naturalne paznokcie.

Pędzelek i aplikacja:
Wygodny, elastyczny, dobrze przycięty, mój trochę się rozczapierzył, ale to po prawie 2-miesięcznym użytkowaniu :) nadal spełnia swoje zadanie: aplikacja jest precyzyjna. Smarujemy same skórki, bez problemu możemy potem wykonywać wszystkie czynności (np. pisać na klawiaturze :)).

Działanie:
Skórki są zadbane, nawilżone, natłuszczone. Jednak aplikację trzeba powtarzać kilka razy w tygodniu (najlepiej codziennie wieczorem) dla utrzymania efektu.
Moja opinia:
+forma i wygoda użytkowania (wykręcany pisak z pędzlkiem, jak do korektora pod oczy :))
+działanie (nawilża, natłuszcza, pielęgnuje)
+regularnia stosowany wpłynął na poprawę kondycji paznokci i skórek
+skład (prawie same oleje, witaminy i ekstrakty)
+cena (3,70 za 1,5ml)
+wysoka wydajność

minusów brak, co prawda pojemność jest niewielka, ale produkt jest bardzo wydajny :)
.....................................................................................................................................

Co: Patyczki do skórek z drzewa pomarańczowego
Gdzie: sklep Promoto-Promoto (aktualna aukcja TUTAJ!)
Ile: 10 sztuk
Za ile: 2,20zł (22gr/1szt)
na zdjęciu 7 patyczków, 3 są w użyciu :) w cenie 2,20 dostajecie 10 sztuk
Tutaj nie ma się nad czym rozwodzić, patyczki są po prostu dobre, dobrze przycięte, nie rozczapierzają się szybko. Łatwo nimi odsunąć skórki więc spełniają swoje zadanie. Patyczków tego typu używam od lat, te nie różnią się zbytnio od innych jakie stosowałam. Są dobrze wykonane i niedrogie. Polecam wziąć przy okazji innych zakupów. 

Rzadko zdarza się, żebym była tak zadowolona z jakichś produktów :)
Nie zaprzeczam, że na plus przeważa zwłaszcza niska cena. Wiadomo, że musimy doliczyć także przesyłkę, ale przy większej ilości zakupów stanowczo się opłaca, jako że za przesyłkę płacimy raz.

Skórki są zadowolone :)
na paznokciach lakier Golden Rose Holiday nr 53
Pamiętajcie, że powołując się na nazwę mojego bloga w wiadomości do Sprzedającego otrzymacie drobny upominek GRATIS! :)

36 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie ten zmywacz w pisaku, jeżeli nie jest tak twardy jak drogeryjne to się chyba skuszę :) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie jest w sam raz :) za miękki też by się nie sprawdzał pewnie :)

      Usuń
  2. Ten korektor to idealny produkt dla mnie. napewno go zakupię, zawsze wyjeżdżam za paznokieć a później trudno usunąć lakier wacikiem. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam, świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  3. takiego pisaka-korektora też używam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmywacz w pisaku to super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś taki zmywacz w pisaku, ale z innej firmy. Bardzo przydatna rzecz podczas malowania pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś miałam inny, ale był strasznie twardy :( nie polubiłam go wtedy

      Usuń
  6. korektor super ;)) przydałby się czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby gadżet, ale właśnie przydatny przy poprawkach :)

      Usuń
  7. Miałam ten zmywacz w pisaku tylko, że z firmy Sensique i sprawdzał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Sensique nie próbowałam, ale nie polubiłam zmywacza od nich
      może wypróbuję tego pisaka, jak ten się zużyje, skoro polecasz :)

      Usuń
  8. Zmywacz w pisaku przydałby mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka oliwka w pisaku to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pazurkowy gadżet! mam swoje patenty na czyste skórki, ale to jest lepsze hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szukałam takich akcesoriów do paznokci, no z nieba mi spadłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. korektor przydatna sprawa. ja miałam chyba z essence i musiałam nasączyć mocniej tego tampona w środku bo był za mało nasiąknięty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten od razu trzeba było nasączyć, bo jest suchy :)

      Usuń
  13. fajna sprawa ten korektor do lakieru;)

    ps jak i czym malowałaś swoje paznokcie bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose, Holiday, nr 53
      ostatnie zdjęcie ma podpis :)

      polecam, jestem zachwycona tym lakierem :D

      Usuń
  14. Taki zmywacz w pisaku z pewnością nie leżałby u mnie odłogiem. Często zdarza mi się pobrudzić skórki na prawej dłoni. Zazwyczaj usuwam plamy przy pomocy patyczków kosmetycznych nasączonych zmywaczem, ale nie są one tak dokładne jak zaprezentowany przez Ciebie gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także korzystałam z patyczków, ale zdarzało mi się wjechać nimi na paznokieć i tylko się denerwowałam... trudno jest dojechać do samych skórek

      Usuń
  15. Ja zawsze się męczę patyczkiem higienicznym nasączonym zmywaczem i tak czyszczę tam gdzie wyjechałam na skórki, często wjeżdżam na lakier i muszę zmazać i pomalować na nowo ;P Wynalazek fajny jeśli ktoś często maluje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny teksturowiec... <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. korektora do manicure używam od lat i nie wyobrażam sobie bez niego malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak czytam opis producenta i zastanawiam się, czy to u mnie czytanie ze zrozumieniem wysiadło z wiekiem, czy może to ten poniedziałek, niedospanie tak dwuznacznie odbiera te słowa.... ale nie! Ty też to zauważyłaś, więc ze mną wszystko dobrze, uff :D

    Korektora używałam kiedyś, sklepowego. Nie lubiłam i nigdy więcej nie kupiłam. Twoja propozycja jest ciekawa, wydaje się trwalsza, no i tańsza na dłuższą metę niż kupowanie gotowych korektorów ;)

    Pięknie wyglądają Twoje skórki!

    OdpowiedzUsuń
  19. korektor do lakieru to u mnie podstawa :) skórki też.. a i oliwka w pisaczku bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Korektor brzmi bardzo fajnie i przyznam szczerze, że mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmywacz w pisaku fajna rzecz. A patyczki do skórek to jedyna rzecz jaką używam i świetnie trzymają moje skórki w ryzach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po korektor sięgam od dawna, ale najczęściej kupuję zestaw z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...