środa, 17 kwietnia 2013

Turkusowo-zielono-morskie ombre

Poszłam za ciosem po ostatnim makijażu i zrobiłam pierwszy raz ombre na paznokciach. Niestety fotografowanie tego to tragedia :D
kolory wyszły dużo inne niż w rzeczywistości, także prosze się nie sugerować przy ewentualnych zakupach :)

światło dzienne/lampa
światło dzienne
światło dzienne
zbliżenie na mgiełkę brokatową
Od kciuka do maluszka, po 2 warstwy:
-Bell, GW, 513
-Sensique 163
-Bell, GW, 542
-Wibo, Extreme Nail, 58
-My Secret, 156 Green Parrot

Mgiełka: Mr Nail, nr 53 (producent to Ados, dostępne w Intermarche)

27 komentarzy:

  1. Kojarzą mi się z turkosem afrykańskim, który ma taki trochę morski odcień. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały w sobie niektóre więcej zieleni, ale zdjęcia wyszły jak wyszły :)
      guglowałam tukus, piękny!

      Usuń
  2. Piękne niebieskości:) Ostatnio mam fazę na turkus:) Jestem pod wrażeniem zaprezentowanych odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne. takie wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, nawet wersja bez brokatu bardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie ten Sensique 163;), ten z Bell mam, ale nie lubię go, bo jest gęsty i się ciągnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo ładny, kupiłam go w promocji po 3,99 :D
      ostatnio widziałam, że pokazywała go solo kleopatre, warto zobaczyć :)

      Usuń
  6. Wyszło bardzo fajnie :) ja w ogóle nie lubię robić zdjęć paznokciom :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię, ale się wściekam, gdy nie wychodzi odcień :D a ombre to już całkiem tragicznie się fotografuje

      Usuń
  7. ta mgiełka brokatowa jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zaskakująca, za tę cenę :o
      pokażę ją na pewno jeszcze na innych kolorach i solo

      Usuń
  8. bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszelkie turkusy, morskie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolorki ;) bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta mgiełka jest mega!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...