czwartek, 25 kwietnia 2013

Tanie, dobre i wcale nie z biedronki: lakier termiczny Editt Thermo Color Change nr 15

Nie jest to pokaz odcienia lakieru, po pierwsze w sztucznym świetle jest mocno przekłamany, po drugie przykryty jest topem i topem na top :D (w temperaturze pokojowej to raczej średni róż, ani zimny, ani ciepły, pod wpływem ciepła przybiera jasnoróżowo-łososiowej barwy).
Swatche dość wiernie oddające odcień znalazłam u Feline Femine , odcień niebieski z tej samej serii mogłyście oglądać u mallene, także zapraszam do obejrzenia.
Przy okazji dowiedziałam się, że przepłaciłam (dziewczyny zapłaciły 3zł i 5,90zł)

Lakier Editt Thermo Color Change nr 15 kupiłam za 7,50 kilka m-cy temu u "Chińczyka", a dopiero pierwszy raz nim malowałam. Zupełnie nie wiem dlaczego, może dlatego, że opakowanie z całkowicie zjechaną naklejką nie zachęcało :P

Kryje słabo, potrzeba 3 warstw na gołe paznokcie, ale pewnie gdybym nałożyła na bazę to wystarczyłyby dwie. Wysychając traci połysk.

Nosiłam go dwa dni solo (bez uszczerbku), na trzeci dzień położyłam mikroholograficzny top z GR, na palcu serdecznym naklejka z Rossmanna, wszystko utrwaliłam Seche Vite.
Na czwarty dzień zmyłam, bo miałam odpryski na "pracującej" (czyli prawej) dłoni, lewa niemal bez zmian.

Najważniejsza rzecz: DZIAŁA jak ta lala :D
Ja z natury raczej mam zimne dłonie i przy mojej krótkości nie mam wolnego brzegu wystającego poza opuszki, także nie ma efektu dwukolorowych paznokci.
Jednak chwila przejażdżki rowerem lub umycie rąk w chłodnej wodzie, czy chociażby trzymanie jednej ręki w kieszeni, a drugiej poza nią momentalnie zmienia odcień lakieru. *_*
Podoba mi się też, że nie staje się niezdrowo białawy.
Pokrycie lakieru topem (nawet kilkoma warstwami) nie zmienia jego właściwości (hurra!)

Jak trafię na inny odcień na pewno kupię :)

Na zdjęciach zaraz przed zmyciem, czwarty dzień noszenia, światło sztuczne i z lampą:
zimna woda
ciepła woda
na zmianę
ciepła, końcówki zanurzone w zimnej
zimna, końcówki zanurzone w ciepłej
z lampą, temperatura pokojowa
lampa, drobinki *_*
zbliżenie na naklejkę, bardzo dobrze się trzymała :)
Lakier ZMIENIAJĄCY KOLOR pod wpływem temperatury -HIT - 0
inne odcienie: zdjęcie pochodzi z portalu ceneo.pl

Macie jakieś z tych lakierów albo innych termicznych?
Ja z tej firmy mam jeszcze świecące w ciemności (rzeczywiście świecą :))

Z innych termicznych zauroczona jestem bananowo-truskwkowym Eclairem...


50 komentarzy:

  1. kupiłam lakier Eclair i nie za bardzo chce zmieniać kolor a tu widać natychmiastową zmianę jak przechodzą kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się tak podoba ten bananowo-truskawkowy eclair, chciałabym :P

      Usuń
  2. Ja nie mialam i przyznam,ze nie ufam tanim lakierom z "Chinczyka";) ale efekt uzyskany super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, lakier w sumie to jest polski i ważny do 2014 roku, także nie mam uwag do niego :)

      Usuń
  3. ja na razie zakupiłam dwa tanie termiaczki i nie jestem zadowolona, ale tylko z kolorów, bo efekt termo jest ok - tak to jest jak się kupuje na all lub w ciemno, postanowiłam, że jeszcze jednemu jakiemuś lakierowi dam szansę, jeśli okaże się lipny, to porzucam zabawę w termo lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciała wypróbować jeszcze inne odcienie :)

      Usuń
  4. cudny jest.. Niesamowicie mi się podoba. Uwielbiam lakiery termiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam z Reala lakier termiczny i jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie "działa" jak na takie taniości od chińczyka :) No i trwałość widzę niezła :)
    Ta mgiełka jest śliczna dodaje charakterku lakierówi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mgiełka jest prześwietna, polecam :) nr 166 GR Fantastic Color (ale chyba w innej serii gr też taka była :))

      Usuń
  7. Naprawdę super wygląda na Twoich pazurkach i naprawdę działa. Jeszcze nie miałam lekieru termicznego ale po nieudanych eksperymentach z białym i czarnym lakierem pękającym zniechęciłam się do eksperymentów. Niesłusznie, muszę mieć taki lakier!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam czarny ktory nie zmienia koloru :( a ten jest boskiiii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły efekt, lubię takie gadżety powiedzmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, to w sumie taki bajer bardziej niż kolejny lakier :)

      Usuń
  10. bardzo ladny:) moj lakier termiczny nie utrzymuje sie na paznokciach nawet jednego dnia co mnie skutecznie zniechecilo do jego uzywania, a szkoda bo efekt bardzo mi sie podoba...to takie zabawne:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdzę dzisiaj w osiedlowej drogerii - może będą :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogą być :) w malutkich drogeriach, kioskach, wszystko po 4zł :D

      Usuń
  12. Piękny jest :) Mam nadzieję, że uda mi się go zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. o łał, muszę się za nim rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt i cena również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wczoraj kupiłam lakier termiczny z Ferity i jestem zachwycona :D Dodatkowo kupiłam jeszcze z tej firmy lakier świecący w ciemności :D Czuję się jak dzieciaczek w przedszkolu tak się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest genialny, czemu ja go jeszcze nie mam!?

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze ja biegam po całym mieście i nie ma nigdzie termicznych. Dziś nawet do Tesco pojechałam, to pani na mnie jak na nienormalna się spojrzała jak ich szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwykli śmiertelnicy nas nie rozumieją:-D
    Poszukaj we wszystko po 4 zł lub malutkich drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz je widzę. Wyglądają genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam dwa z eclair właśnie, ale ten też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po Twoich zdjęciach eclaira właśnie przypomniał mi się ten dawny zakup :)

      Usuń
  21. rzeczywiście świetny efekt, muszę go poszukać i kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda super! Zawsze chciałam wypróbować taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super się cieniuje i piękna naklejka, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w Biedronce takich smakołyków nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny lakier, nawet nie wiedzialam,ze w Biedronce takie sa;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam 4 lakiery termiczne tej firmy, kupiłam je na osiedlowym bazarku 'wszystko po 1zł' :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...