niedziela, 28 kwietnia 2013

Sztuczne rzęsy, podejście pierwsze - Magic Girl (PROMOTO-PROMOTO)

Przyklejałyście kiedyś sztuczne rzęsy na pasku?
Jeśli tak, to ciekawa jestem czy pamiętacie swój "pierwszy raz"...

Ja nigdy wcześniej tego nie robiłam. Szansa spróbowania przydarzyła się przy okazji współpracy ze sklepem Promoto z allegro. Sklep obok akcesoriów do opracowania i zdobienia paznokci, akcesoriów do włosów, biżuterii oferuje gamę sztucznych rzęs we wszelkich kształtach i rozmiarach. Kluczowym słowem jest tutaj cena - niska cena.

Mój debiut nie obył się oczywiście bez drżenia rąk, maźnięcia czarnym klejem (bo taki akurat posiadam) w połowie powieki już wycieniowanych oczu, rozmazania eyelinera oraz parokrotnego ukłucia się w powiekę.
Na szczęście cierpliwość popłaciła i w końcu się udało :)
efekt wow!
dla porównania moje naturalne rzęsy z tuszem: są dość długie, ale niesforne, w dodatku rosną w dół, zwłaszcza w zewnętrznym kąciku (takie rzęsy wielbłąda :D), nawet podkręcanie zalotką nie daje długotrwałego efektu, co sprawia, że spojrzenie jest "smutne".
niesforne i opadające
długie i smutne
Z oferty sklepu Promoto wybrałam dwie pary rzęs Magic Girl, nie chciałam od razu szaleć:

A-32 - dość delikatne, 2 długości, w kącikach są krótsze, co sprawia, że wyglądają subtelniej, są ładnie wyprofilowane - wybrałam je, bo chciałam coś wyglądającego naturalnie i taki efekt osiągnęłam  (cena - 2,60zł)
Z rzęsami A-32 oko jest bardziej otwarte, a jednak nie sprawiają wrażenia sztucznych :) efekt bardzo mi się spodobał.


D-010 - paseczek jest trochę grubszy, rzęs jest więcej i krzyżują się, co sprawia, że są nieco sztywniejsze od poprzednich. Trzeba dobrze przykleić, zwłaszcza przy brzegach, bo mogą zacząć odstawać. Jeśli już się z nimi uporamy dadzą bardzo ciekawy efekt. Ja przyklejałam je jak najbliżej zewnętrznego kącika, żeby uzyskać efekt wyciągniętego, bardziej kociego oka  (cena - 4,90zł)

Podsumowując: rzęsy bardzo przypadły mi do gustu. Mimo moich obaw, że sobie z nimi nie poradzę, w końcu się udało i efekt pozytywnie mnie zaskoczył.
Na plus wypada też bardzo niska cena: 2,60 za delikatniejsze i 4,90 za te mocniejsze.
Rzęsy D-010 nosiłam kilka godzin, nie odkleiły się :). Są nieco sztywne, dlatego na początku trochę je czułam, ale po jakimś czasie całkiem o nich zapomniałam. Noszę soczewki i nie podrażniły mi oczu.
Pamiętajcie, żeby do rzęs dokupić porządny klej, większość sprzedawana jest bez niego, a nawet jeśli, taki dołączany do rzęs raczej nie będzie zadowalający (najbardziej popularnym i ponoć bardzo dobrym klejem jest DUO od Inglota). Przy dobrym kleju nawet te tańsze rzęsy się obronią :)

Niestety nie widzę teraz tych konkretnych modeli na aukcjach, ale na aukcjach znajdziecie wiele podobnych "noszalnych" rzęs lub całkowicie odjechanych do sesji (np. z piór, z cyrkoniami, kolorowych i dłuuuuugich, a nawet papierowych itp.).

Podzielcie się proszę doświadczeniami z klejeniem sztuczniaków, jaki klej jest najlepszy wg Was?
Miałyście może rzęsy z tej firmy?
Może macie jakieś wskazówki dla początkujących takich jak ja? :) 

Uwaga! Coś dla Was: powołując się przy zakupach na nazwę mojego bloga w wiadomości dla sprzedającego otrzymacie drobny upominek-niespodziankę GRATIS!

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądają. :P Ja nie umiem zakładać sztucznych rzęs. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkiego się można nauczyć :)
      dla mnie to był pierwszy raz i niezły stres na początku :D

      Usuń
    2. Ja też nie umiem. ;-)

      Ale efekt u Ciebie - widoczny!

      Usuń
  2. Bardzo fajnie Ci to wyszło, szczególnie te drugie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te rzęsy.
    Miałam okazję zakupić je kilka razy, jednak moje próby przyklejenia ich skończyły się kiepsko...
    Nie dość, że je pocięłam, gdyż mam za małe oczy, to jeszcze nie dałam rady ich przykleić i dałam sobie spokój... Może kiedyś się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy Twój makijaż mnie zachwyca. Efekt z szęsami- super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cenę to mają zawrotną :P
    Zaopatrzyłam się w moje dziewicze rzęsy Ardell i klej DUO przed weselem w ten weekend. I tak stwierdziłam, że idę tylko we własnych piórach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ardell są na pewno delikatniejsze:-) chociaż ją zaraz przed imprezą pewnie też bym zrezygnowała:-D

      Usuń
    2. Wiesz co, u mnie się włączyła babska próżność i zakupocholizm, bo moje własne rzęsy jakieś szczególnie marne nie są :P Wstępnie jak je przyklejałam to było nawet ok, tylko wystarszyłam się że nawet sławny duo z moim szczęściem może nie dać rady i odpuściłam sobie - miałam tylko 40 minut do wyjścia a jak na dziewiczy rejs i ewentualne malowanie oczu od nowa to trochę za mało ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs, ale patrząc na Twoje, mam na to wielkie chęci;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie szukam rzęs które będa wyglądały na naturalne. Te wyglądają cudownie!
    Jednak przeglądając sklep Promoto nie moge znaleźć tych modeli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zauważyłam to. Ale są inne. Niektóre bardzo podobne np A-29 są zbliżone do tych pierwszych.:-) poogląaj

      Usuń
  8. mam jedna pare tej firmy :)
    bardzo fajnie wyglaja te rzeski drugie na Twoich slicznych patrzalkach Malinko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham sztuczne rzęsy. Mój pierwszy raz? Na moją 18, miały doczepione małe koraliczki. Oj, ale była masakra z przyklejeniem tego, w trakcie zabawy odklejały się, przesuwały... ;) Teraz mam Duo i więcej wprawy, więc nie ma problemu. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie rzęsy http://sklep.mink-lashes.pl/rzesy/rzesy-express-jedwabne-silk/rzesy-jedwabne-silk-profil-j-a/ i są spoko. Łatwo się je przykleja i są miękkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam sztucznych rzęs i polecam. Nie pamiętam teraz dokładnie jakich, ale ostatnio kupiłam taki klej http://sklep.abclashes.pl/kleje-do-rzes/klej-do-rzes-new-advanced-3ml-oczy-wrazliwe/ i jestem zadowolona, bo ma dobrą konsystencję i łatwo nim operować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj zamówiłam sobie właśnie rzęsy z tej firmy ;) Jak myślisz ich klej pociągnie?

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...