niedziela, 21 kwietnia 2013

Nfu-Oh 64 - zmruż oczy, bo...

...razi *_*

Co: Nfu-Oh 64
Gdzie: http://www.viis.ee/en/store?page=1#
Ile: 17ml
Za ile: 9 euro (Buteleczka wyniosła mnie 36zł, ale pojemność jest też spora)

Lakiery holograficzne Nfu-Oh to magia w buteleczkach. Jestem oczarowana tym efektem, to tzw. holo liniowe układające się właśnie w liniowe wzory w zależności od ułożenia dłoni.
Tam, gdzie pada światło lakier jest praktycznie matowy, a wokół tworzy się tęczowy holograficzny wzór.

Kryje całkowicie po dwóch warstwach, całkiem nieźle się rozprowadza, pędzelek jest standardowy i wygodny, ale niestety nie współgra z bazą (u mnie z żadną odzywką, bo zaczyna się mazać), dlatego malowałam na nagie paznokcie. Drugą wadą jest to, ze szybko ściera się z końcówek (co nawet widać nieco na zdjęciach w słońcu). nie możemy go zabezpieczyć, bo top go "gasi".

Nie jestem zwolenniczką wydawania fortuny na lakiery. To był mój najdroższy lakier, zwykle nie przekraczam 10zł :) wydanie sporej kwoty na, dajmy na to, czerwony kremowy klasyczny odcień to dla mnie nie do przejścia.
Ale mogę wydać więcej na lakier wyjątkowy. Ten jest wart każdej złotówki na niego spożytkowanej :) no i ta buteleczka, czyż nie jest piękna?

Kupiłam go za namową i dzięki pomocy koleżanki, która organizowała grupowe zamówienie Nfu-Oh.
Dziękuję Mgiełko :)

w słońcu:
po lewej w cieniu (wygląda jak zwyczajne holo) 
po prawej w słońcu (odkrywa swoje prawdziwe oblicze)
 w sztucznym świetle (po lewej zaraz po nałożeniu, po prawej suchy)
 z lampą:

Kupujecie droższe lakiery OPI, Essie, China Glaze, Orly itd.
A może te z jeszcze wyższej półki: Chanel, Dior?
Czy uważacie, że to strata pieniędzy?

28 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy kolor, przepięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny !!!
    nie widziałam jeszcze tak pięknego efektu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo podobnego zdania co Ty - Jeśli już mam kupić droższy lakier musi on być wyjątkowy! Ja ostatnio dopadłam bardzo tanio na allegro moje pierwsze lakiery Orly (ok. 6zł za sztukę^^).
    Na lakier który prezentujesz za pewne również bym się skusiła gdyż jest to piękny holo <3 A sama posiadam tylko brokatowe holo z flormara który daje piękny efekt tylko w sztucznym świetne w słońcu jest po prostu srebrny z odrobiną fioletu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolorek :) I ta buteleczka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale odblask :) i jaka ciekawa buteleczka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny!
    Ja kupuję lakiery OPI, bo są naprawdę bardzo trwałe, ale tylko na targach, kiedy są za ok. 30 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie lakiery tej firmy to bajka ♥
    Wspaniale się prezentuje na Twoich paznokciach.

    Lubię lakiery z półki jak OPI, Color Club, Orly, Ciate itd. ale po selektywne firmy nie sięgnę. Zaliczyłam mało udane spotkanie z lakierami Chanel oraz Lancome, podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie wygląda na paznokciach! ;)
    jak dla mnie tanie lakiery są dobre tylko wystarczy dokupić dobry topper ;)
    nikt raczej nie zauważy, ze mam na paznokciach lakier za 5 a nie za 50 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje ten lakier na paznokciach :). Ja raczej nie wydaję na lakiery dużo, nie mam żadnych 'wysoko półkowych'.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny! Normalnie aż mam ochotę się pofatygować i przekopać internety w jego poszukiwaniu! :D Może jaki dobry Allegrowicz chce sprzedać... ;) Piękny, przepiękny efekt - poproszę też taki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny lakier ;) Moim zdaniem droższe lakiery są lepsze i bardziej efektywne :) Cudowny efekt daje ten lakier w świetle ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi niesamowite, piorunujące wrażenie! Marzę o takim holografie! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG!!! zatkało mnie! CUDOWNY LAKIER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny !! bardzo podobają mi się lakiery holograficzne :)

    Ja raczej wybieram te tańsze lakiery, jedynie raz na jakiś czas coś droższego, ale to raczej Inglot, Maybelline... albo jak tańsze firmy nie oferują nowych hitów typu: lakiery magnetyczne, termiczne itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. cuuudak :D slinie sie do tych lakierow juz dlugo :D ja kupuje china glaze i orly :) drozsze raczzeej nie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...