wtorek, 23 kwietnia 2013

Falujemy - cięcie metodą 3 kucyków plus stylizacja

Brakowało mi fal. Jest z nimi więcej roboty niż tylko suszenie, ale fale mają w sobie takie coś...romantyzm?

Jeśli macie włosy podatne na kręcenie, falowanie, wywijające się to polecam lekturę wątku kręconowłosych na wizażu, a zwłaszcza pierwszy post, gdzie zebranych jest mnóstwo przydatnych informacji, w tym pielęgnacja CG krok po kroku: KLIK!

Zdecydowałam się nieco podciąć włosy pierwszy raz samodzielnie metodą kucykową opisaną m.in. na blogu Anwen (najdłuższy kucyk ok. 3-4cm, kolejne dwa około 2-3cm).
Nie bardzo pewna, czy wyszło równo (zapewne nie, ale to się jeszcze okaże :D) postanowiłam wygnieść fale, bo przy nich nie widać nierówności.
Wyszło zaskakująco fajnie, po dłuższym okresie pseudoprostym.
Włosy podcięte nabrały życia, a z długości specjalnie nie zeszłam, także zadanie wykonane. Jeszcze trzeba zobaczyć co będzie jak tylko wysuszę włosy, pewnie schody ^_^

(z lampą) widać, że trochę spuszone (po keratynie zapewne albo zbyt długo wygniatałam żel) i zrobił się śmieszny przedziałek :D

(sztuczne światło, zdjęcia wyszły trochę niewyraźnie)

 (z lampą błyskową)
(w słońcu, jeszcze dosychające z żelem, stąd trochę strączki :D) widać też, że mam feerię barw po kilku domowych farbowaniach, nie wiem co z tym dalej zrobić... jakieś sugestie?
Pielęgnacja:
-Olejowanie: krem Anida z woskiem pszczelim
-Oczyszczanie: Szampon Barwa pokrzywowy
-Odżywka d/s: Alterra pszenica i morela (wycofana :(, ale mam jeszcze jedną w zapasie)+10 kropel keratyny
-Odżywka b/s: Mrs. Potters (lekko spłukałam chłodną wodą)
Stylizacja:
-Żel Bielenda z odżywką+Joanna mrożący
-suszenie z dyfuzorem

23 komentarze:

  1. jakie one już długie, a jaki skręt! pozazdrościć *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skręt trochę oszukany, bo stylizacja i te sprawy ;)
      ale dziękuję!

      Usuń
  2. Kurcze skręt bardzo fajny :) U mnie raz łatwo uzyskać fale, a raz nie.. I zawsze włosy po prawej stronie głowy kręcą się słabiej niż po lewej i strasznie mnie to irytuje :D I bardzo podoba mi sie ta czarna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka grzeczna, bo zapięta pod samą szyję:-D

      Usuń
  3. uwielbiam skręt Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w takiej długości i w takich falkach *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. masz przepiękne włosy :) :) zdecydowanie częściej powinnaś nam je pokazywać w takiej odsłonie :) piękny skręt :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znana mi jest ta metoda. Wyszło podobnie, teraz obcinam tak tylko część włosów, a z tyłu głowy zapuszczam.
    Na Youtube są ciekawe kursy i patenty na samodzielne obcinanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty i te Twoje kudłacze *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale już długie, piękne, romantyczne falki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczne długie włosy :) bardzo podoba mi się taka fryzura, delikatne, rozwiane fale, moje włosy się niestety nie nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz te włosy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się kręcą, a moje nie chcą :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się błyszczą! Zazdroszczę! Ślicznie się poskręcały!
    No i masz moją ukochaną, wycofaną Alterrę! Szczęściara.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała takie loki!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne masz te loczki no ;) Ja też obcinałam sobie tą metodą ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie dziękuję wszystkim:-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne masz włosy i kolor mi się szalenie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ci wyszło! I to mi przypomniało że trzeba podciąć kłaczyska bo już smętnie zwisają :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w takich falach :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...