piątek, 5 kwietnia 2013

Czerwone jabłko - makijaż z pigmentem Kobo 402 Hot Orange

Ostry, wibrujący czerwono-pomarańczowy pigment Kobo Hot Orange.
Zdjęcia w makijażu niestety nie oddają mu sprawiedliwości, na żywo jest bardzo intensywny.
 
Pigment raczej nie przykułby mojej uwagi, gdyby nie jego zawrotna cena 4,89zł (cena regularna to niemal 20zł). W mojej Naturze różne odcienie były w różnych cenach ok. 5-10zł. Polecam zajrzeć do Natury.

Co:  Kobo, Pure Pigment, 402 Hot Orange
Gdzie: Szafy Kobo (np. Natura)
Ile:6ml
Za ile: cena regularna 19,90zł

W makijażu dominuje czerwień z akcentami ciemnej, średniej i limonkowej zieleni oraz żółci. Czarna kreska cieniem na mokro.
Jeśli chodzi o aplikację pigmentu polecam wklepywanie i stopniowe dokładanie, bo cień może się nieco osypywać przy mocniejszym rozcieraniu. Cienie w formie sypkiej są co prawda trudniejsze w obsłudze, ale warto się z nimi trochę pobawić.

Cienie nakładałam na dzienny makijaż, bez bazy (wybaczcie sfatygowane rzęsy). Kobo jest na całej powiece ruchomej i wyciągnięty powyżej na ciemnym brązie .
Sam makijaż przypomina dojrzewające w słońcu jabłuszko :)


 Użyłam:
-Holika Holika, Clearing Petite BB Cream
- BU, Puder Bambusowy z filtrem UV
-Rimmel, Match Perfection, róż nr 001 Light
-Essence, MRG LE, Róż 
-Cienie: Sleek, Inglot, Miyo, Kobo
-YR, CN, Kredka biała Blanc
-Essence, Wild Craft LE, Paletka do brwi
Avon, Idealny pocałunek, Szminka Pink Wink



Matowe pigmenty Kobo poznałam przy okazji zakupów na blogu Ev.
Kreskę kobaltowym 408 Cornflower pokazywałam TU.
Zazwyczaj używam go właśnie do kresek. Jest bardzo zauważalny i komplementogenny :D

Perłowe pigmenty mam 2 (opalizujące na zielono i niebiesko) i również je polecam, pięknie rozświetlają i zmieniają charakter makijażu w ciemnych odcieniach.
Na pewno jeszcze kupię w promocji, w cenie regularnej raczej się nie skuszę :)

Macie może jakieś z tych pigmentów? W jakie odcienie celować?

46 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie odważne makijaże, (ale... "na kimś" ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym w takim raczej się nie pokazywała na żywo :D

      Usuń
  2. super makijaż, a czerwień powala, szukałam swego czasu takiego koloru i nigdzie nie mogłam go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny maczek ale pewnie go kisiłaś w domu :)
    Pigment wygląda super. Szkoda że nie mam dostępu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobasz w takich kolorach, uważam że Ci do twarzy (i do tęczówki) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      czerwień to najmocniejszy kontrast do zieleni, ale jest dość ryzykowna, także nie sięgam po nią często :S

      Usuń
  5. Lato zawitało na Malineczki powieczkach :)) pięknie Ci w takich mocnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pigment rewelacja, makijaż bardzo ładnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. On jest obłędny, macałam go w drogerii :D Ale chyba odpuszczę, chyba!

    Piękny mejkap :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, fajna cena jak za taki pigment:D. Podoba mi się ten makijaż, jest taki żywy i odważny:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu dużo mówić.. świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny makijaż i ta czerwień(niby orange) na powiekach odważna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest bardziej pomarańczowy:-)

      Usuń
  11. piękny, odważny i pasuje Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale dla mnie to nie do noszenia:-D

      Usuń
  12. w opakowaniu ta czerwień jest bardzo intensywna...chyba muszę zajrzeć do natury:) makijaż śliczny :)http://coffeebreak103.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Na blogach widzę same wiosenne makijaże, może to przywoła wiosnę. :)
    Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba przywołuje, bo robi się coraz jaśniej na dworze :)

      Usuń
  14. Potrafisz wyczarować coś ładnego, ja jestem za kolorkami! :D Niestety u mnie Naturę skasowano, bym mogła szukać tego pigmentu za takie grosze...

    Zapraszam do mnie,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakbym ja umiała taki makijaż jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiedziałam, że czerwony może tak ładnie wyglądać na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam o pigmentach, jednakże nie wiem do końca jak ich używać i czy będę umiała to dobrze robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pac pac pędzlem w pigment, pac pac na oko i już :D

      Usuń
  18. Zapraszam na spotkanie blogerek w Chełmie. szczegóły znajdziesz u mnie na blogu. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ciepły makijaż! :) Ta czerwień skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie całość się prezentuje i bardzo twarzowo! Sama najczęściej robię czerwone kreski, odkryłam, że w zależności od odcienia wspaniale wydobywa kolor niebieskiej tęczówki. Poza tym przekonałam się, że dobrze dobrana czerwień robi wrażenie, tak jak w tym wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo mi miło, że tak uważasz
      ja trochę boję się efektu spłakanego oka :D

      Usuń
  21. Mam ten pigment :p ale stosuję raczej jako dodatek do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...