sobota, 13 kwietnia 2013

"Co to za cień?"

Ostatnio mam mało czasu dla siebie i dla bloga...
Do pracy maluję się bardzo prosto: pełen makijaż twarzy (podkład, korektor, puder, bronzer i/lub róż), koniecznie brwi (!), coś na usta, na powiekach tylko korektor i puder, tusz na rzęsach.

Wczorajszy, nieco bardziej kolorowy makijaż kilka osób pochwaliło, a parę nawet zapytało, jakie to cienie (a mianowicie pełniący główną rolę Orbit z paletki Sleek Darks).

To bardzo miłe :)
Może trzeba jednak wygospodarować te 10 minut więcej na makijaż oka, nawet tak nieskomplikowany jak ten...

A Wy malujecie się mocniej/kolorowo do szkoły lub pracy? Czy raczej nie wypada/źle się czujecie w tym, krzywo patrzą?


Użyłam:
Podkład Revlon CS, 150 Buff
Korektor Bell, Perfect Cover 01

Puder prasowany Maybelline, Affinitone 14
Puder w kulkach Oriflame, GG, Natural Radiance
Róż Essence, Adorable
Cienie: Sleek Darks (Orbit, Dune, Pilow Talk, Thunder)

Kredka Avon, Color Trend, White
Tusz MF, 2000 Calorie

Paletka do brwi Essence, Wild Craft LE

Błyszczyk Bell, FC, nr 402

37 komentarzy:

  1. ja praktycznie w ogole nie maluje sie cieniami, nie mam do tego cierpliwosci... kiedy np. podczas blendowania dwa kolory zmieniaja sie w jeden :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Twoje oczka i buzka oczywiscie perfekcyjne ;*

      Usuń
    2. oj tam, zdarza się :D
      najczęściej powstający nowy odcień to brudnobury ;)

      a dziękuję :*
      buźka zatynkowana na amen :D

      Usuń
  2. Rzeczywiście piękny makijaż, nie dziwię się że zwrócił uwagę :) Ja na co dzień do szkoły stawiam tylko na tusz, kiedy mam więcej czasu i "spokojną" rękę to na eyeliner. Cieni raczej nie używam, a kolorowa to ewentualnie kreska. Ale może jakoś nastroi mnie do tego wiosenne czy letnie słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liner jest trochę bardziej wymagający niż cienie :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż:)lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jak ładnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny i taki wesoły kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jeśli połączony z jasnymi cieniami, można z niego wyczarować też fajnego ciemniucha :D

      Usuń
  6. Świetny kolor!

    Ja się mogę malować i ubierać jak chcę, ale dziwnie się czułabym idąc po ulicy i za bardzo zwracając uwagę... To w moim wypadku mój problem, nie zewnętrzny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to dobrze czuć się ze sobą :)
      ja czasem dziwnie się czuję pomalowana odważniej :D ale można się przełamywać od czasu do czasu

      Usuń
  7. a mnie się bardzo podoba! Piękny, wiosenny kolor-nawet do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym zaakcentowała jeszcze bardziej dolną powiekę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przepadam za tym, bo mam wtedy ciężkie spojrzenie albo tak mi się tylko ubzdurało :D
      jest tylko trochę szarego cienia na 1/3 powieki i kredka na wodnej

      dziękuję za opinię :*

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż, ten kolor do ciebie pasuje ^^Ja zwykle nie maluje się tak kolorowo, ale to wynika z mojego braku umiejętności posługiwania się cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      tu w sumie jakiegoś skomplikowanego cieniowania nie ma :) może spróbuj

      Usuń
  10. ja mam Brights'y, ale na Darks'y wszyscy powoli robią mi chętkę i chyba wreszcie ulegnę ;) bardzo mi leży ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie- promiennie i dziewczęco :D Aż wstyd się przyznać, że mam tę paletkę, ale nie wpadłam na pomysł takiego makijażu :) Jutro to nadrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ta nazwa Darks niepotrzebnie sugeruje zupełnie innego typu makijaże :D

      Usuń
  12. Bardzo ładnie! Ślicznie wyglądasz ;*

    Hmm, ja mam coraz mniej oporów :D Na zajęcia już bym żadnych nie miała, co innego egzamin ustny ;) Do pracy - zależy też jakiej, na razie bezrobocie mnie boli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Ty jesteś bezwstydna :D

      kciuki za pracę :*

      Usuń
  13. ależ Ty jesteś ładna... :-)
    ja na co dzień na oczku mam beżowy cień i krechę (no i tusz oczywiście), zabawę z kolorowymi cieniami, sztucznymi rzęsami itp. zostawiam sobie na wieczorne wyjścia, kiedy to mogę się spokojnie i bez pośpiechu umalować :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny makijaż :) no i świetnie współgra z Twoją urodą;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny makijaż, bardzo Ci pasuje ;-)
    ja na uczelnię raczej coś delikatniejszego wybieram ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie :):) ja tez ostatnio nie mam za wiele czasu dla siebie.. ;/ u mnie makijaż jest ograniczony do totalnego minimum ;) krem na twarz i tusz to rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wygląda mimo, że nie przepadam za niebieskim kolorem na oku.
    Ja na co dzień oka nie maluję jakoś szczególnie, jest albo kredka albo sam tusz albo pojedynczy cień w neutralnych kolorach typu kawa z mlekiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy malowaniu do pracy mam ten sam rytuał, brwi też muszę koniecznie podkreślić ale właśnie w tym tygodniu wybieram sie na ich makijaż permanenty, więc mam nadzieję na zadowalające efekty.

    OdpowiedzUsuń
  19. niepozorny taki a robi kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny i subtelny makijaż;) Ja lubię się czasem mocniej pomalować ale tylko i wyłącznie na "większe" wyjścia;) Na codzień wystarczy mi podkład, róż i tusz do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...