niedziela, 14 kwietnia 2013

Co tam u włosów...

Poza tym, że ostatnio było radykalne cięcie grzywki (jak pamiętają niektóre z Was), to nic specjalnego się z włosami nie dzieje. Mam mnóstwo bejbików po Novoxidylu (akurat wykończyłam obie wcierki i szampony)


Właściwie nie wiem dokąd to zmierza. Na razie idzie w długość, ale ani się nie układają tak jak bym chciała, ani kolor mi nie odpowiada.
Z drugiej strony nigdy nie miałam tak długich włosów jak teraz, zawsze w okolicach brody :)

Poniżej włosy z dzisiaj tylko wysuszone suszarką z jonizacją, bez nasadek, trochę żelu w sprayu Pantene. (lampa).

W ostatnich miesiącach farbowałam włosy 2 lub 3 razy i robiłam kilka szamponetek. Jestem ciągle niezadowolona. A do fryzjera nie bardzo chcę iść na koloryzację z obawy, że będzie jeszcze gorzej (już miałam pomarańczowy odrost na głowie po takiej wizycie, także podziękuję na razie).
Na zdjęciach tego nie widać, ale mam trylion kolorów na głowie :P Raz wydają się bardzo ciemne i chłodne, raz prawie rude.
Odrost chłodniejszy ciemny blond, potem zrudziały brązoblond, na końcu ciemne tez z rudawym połyskiem.

w świetle dziennym
z lampą
z lampą
Niby są dość gładkie, niby końcówki się nie rozdwajają, ale takie bidne jakieś, wiszą.
Niestety nie mam zbytnio czasu na stylizację fal, a pseudo-proste wywijasy też mnie nie satysfakcjonują, dlatego najczęściej je wiążę lub upinam.
Fale same się nie ułożą niestety, trzeba w to włożyć trochę serducha i chwilę poświęcić.

dla porównania rok temu w kwietniu, przy wytrwałej pielęgnacji i stylizacji Curly Girl wyglądały tak:
z nieodgniecionym żelem
światło dzienne, po nocy (kwiecień 2012)
światło dzienne, po nocy (kwiecień 2012)
Wyglądały bardzo fajnie, ale też były sporo krótsze i łatwiej je było ogarnąć, dłużej trzymały skręt/.
Teraz stylizowane na fale, na drugi dzień po spaniu wyglądają tak, czyli dość smętnie niestety:


A tak wyglądają wysuszone suszarką z jonizacją, bez nakładek. Odrobina żelu w sprayu.
Jak widać warstwy się gdzieś pogubiły i końce mocno się wywijają, chcą falować.
(zdj. z lampą)


Z pielęgnacją myślę, że sobie radzę całkiem całkiem.
Gorzej z pomysłem na nie.
Macie jakieś sugestie co dalej?
Ściąć?
A może przeczekać i zapuszczać?
Nigdy nie miałam długich włosów, przekroczyłam górną linię zapięcia biustonosza, a teraz mi się marzą takie do talii :D, ale czy przy moich cieniznach warto?
No i co z kolorem?

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jam to, nie chwaląc się, sprawiła :D

      Usuń
  2. Cienizny? Chyba kpisz:D Zapuszczaj, najwyżej póxniwj później jak ci się nie pędą podobać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no grubych włosów to ja nie mam :)

      może i racja, ściąć zawsze można :)

      Usuń
  3. Najbardziej mi się podobają te krótkie kręciołki.
    Są śliczne, cudowne, piękne itp i tak bym mogła w kółko :P

    Ja obecnie jestem na etapie zapuszczania grzywki.
    Ostatnio miałam chwile załamania i "Obetnę się na krótko" ale rodzina i przyjaciele mnie powstrzymali, za długo już zapuszczam.
    W Twoim przypadku grzywka prezentuje się (moim zdaniem) ładniej niż bez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miały swój urok, wtedy łatwiej było się nimi zająć, ale to też zależy od dnia :)

      Usuń
  4. kwiecień 2012 - przepiękne kręcioły :)
    z grzywką Ci do twarzy! :))
    i dzięki Twojemu tutorialowi chwyciłam za nożyczki i sama sobie podcięłam swoją grzywkę i wyszło nie gorzej niż u fryzjera :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o kolor, to poszłabym w kierunku ciepłego brązu z wiśniowymi tonami:) Moim zdaniem taki odcień współgrałby z Twoim typem urody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiśniom, czerwieniom podziękuję na jakiś czas :D
      ale dzięki za sugestię

      Usuń
  6. Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci włosów! *_* Nie chciałabym stanąć z Tobą ramię w ramię, spaliłabym się ze wstydu ze swoimi zniszczonymi, spalonymi rozjaśnianiem włosami. -.-

    Bardzo twarzowo z grzywką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uważam, żeby były jakieś super, ale co prawda nigdy ich nie rozjaśniałam agresywnie, to może uniknęły dużych zniszczeń

      mam nadzieję, że i Twoje szybko dojdą do ładu :)

      Usuń
  7. Loki sprzed jakiegoś czasu są wspaniałe, ale zdjęcie z rozmazanymi oczami jest creepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malina, jakie tam cienizny! Widziałam przecież, fajne włoski masz :)
    Grzywka bardzo na plus :)
    Zeszłoroczne mają więcej życia, tegoroczne są już imponujące i dają dużo możliwości fryzurowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pointa ;)
      Jeśli masz się źle czuć to tnij, włosy nie ręka, odrosną - a op to są, żeby się nimi najlepiej bawić :)

      Usuń
  9. Moim zdaniem długie włosy wyglądają pięknie, czy to falowane, czy puszyste, czy kręcone, czy proste. :) Ważne by były zdrowe, więc jeśli nie masz problemów z łamaniem się włosów to zapuszczaj. :) Masz świetny kolor, falują Ci się bardzo naturalnie, a i wygładzone wyglądają super. :) Wiem z autopsji, że wbrew pozorom z długimi włosami nie ma tyle roboty. Umyję, podsuszę i są ok, czy akurat są idealnie gładkie, czy coś im się odwidzi i końce pofalują. Jak miałam krótkie włosy to falowane końcówki w okolicy brody doprowadzały mnie do szału i zawsze kończyło się prostowaniem, a że od półtora roku nie mam prostownicy to tylko dlatego, że włosy z przodu są prawie do pępka. Nie muszę w ogóle układać włosów jak nie mam na to czasu, a jak mam to można robić najróżniejsze fryzury. Jedyny problem to WIATR, którego nienawidzę, dla długich włosów to największy wróg. :D
    No i tak jak napisała Czarownicująca, jeśli masz się źle czuć to tnij, jednak bardzo Ci do twarzy w takich długich. No i grzywka wyszła Ci przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te loczki miałaś śliczne. ja mam włosy proste jak druty i jeśli mnie miała byś się pytać, to wróć do takich loczków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym żeby byóły długie i tak mocno falowały jak wcześniej (z pomocą pielęgnacji i stylizacji) :D ale chyba obie te rzeczy na raz są w moim przypadku niewykonalne :(

      Usuń
  11. jakie loczki śliczne miałaś...woo:)
    moje niestety nie chca się kręcić:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najfajniejsze masz na trzecim zdjęciu od końca. Jestem posiadaczką kręconych włosów więc wiem jak trudno zrobić tak, żeby dobrze wyglądały, zwłaszcza, że np. ja nie mam czasu rano na godzinne układanie.
    A ja bym zostawiła na razie, zawsze możesz je potem ściąć a im dłuższe tym więcej możliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci w grzywce, ale te loki <3 czarujące!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się twoje włosy podobają. Zapuszczałabym!

    Też będę się dziś bawić w fryzjerkę - henna i podcinanie - samodzielne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      mam nadzieję, że dobrze poszło :D

      Usuń
  15. w kręconych najpiękniej! zawsze się nimi zachwycam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. kręcone najlepsze :) i zapuszczaj, ja jestem niziutka i mnie długie włosy tylko dodatkowo skracają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też do najwyższych nie należę :P

      Usuń
  17. udaje Ci sie samą suszarką uzyskiwac taka prostą grzywkę? ja mam falowane włosy ale czasami je suszę "na prosto" z tym że u mnie zawsze włosy przy twarzy po chwili łapia już jakies dziwne skręty i wywijają się, przez co grzywka chyba byłaby absolutną masakrą. ten żel w sprayu dużo zmienia? mi sie podoba i wersja kręcona i prosta, ale wiem że walka o kręciołki często bywa trudna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzywka suszona po użyciu pianki lub żelu bardzo ładnie się trzyma, nawet specjalnie jej nie układam, tylko suszę w obu kierunkach
      chyba, że jest wilgoć w powietrzu, wtedy zawsze faluje i wygląda śmiesznie :D
      podpinam lub zakładam opaskę wtedy :)

      Usuń
  18. A mnie się podobają takie jakie masz :) choć fale z 2012 robią efekt WOW i szczerze mówiąc, też bym takie chciała, ale w ogóle nie znam się na stylizacji fal (choć włosy falowane mam, ale tak jak Twoje, wywijają się tylko końce, jedynie gdy powietrze wilgotne to wtedy trochę lepiej falują)... i nie wiem czy przy dłuższych włosach jest szansa uzyskać taki efekt :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...