piątek, 19 kwietnia 2013

Amilie - mineralne kosmetyki: Podkłady Beige: Swatche (wszystkie odcienie)

Co: Amilie - mineralne podkłady BEIGE
Gdzie: http://www.amilie.pl/
Ile/Za ile: 

  • próbka saszetkowa 0,1g/1,90zł,
  • próbka w woreczku strunowym 0,3g/2,90zł
  • big w słoiczku 5g/36zł
Opis Producenta:Formuła Coverage zapewnia idealne krycie wszelkich niedoskonałości cery
z budowanym stopniem krycia (każda kolejna warstwa nadaje większe krycie).  
Podkład o gładkiej, jedwabistej konsystencji z delikatnym, promiennym wykończeniem 
(subtelne glow). Odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.

Beige - odcienie chłodne z beżowymi/brązowymi tonami 
  • Vanilla: Chłodny odcień, odpowiedni dla jasnej i bardzo jasnej karnacji
  • Cream Beige: Chłodny odcień, odpowiedni dla jasnej karnacji.
  • Biscuit: Chłodny odcień, odpowiedni dla jasnej i średniej karnacji
  • Beach Sand: Chłodny odcień, odpowiedni dla średniej karnacji. 
  • Cinnamon: Chłodny odcień, odpowiedni dla średniej i ciemnej karnacji. 
Zdjęcia bez żadnej obróbki, tylko przycięte i podpisane, wszystkie w świetle dziennym w różnych pomieszczeniach (pochmurno). Chyba, że w podpisie jest inaczej (w słońcu/z lampą)
Odcienie są zdecydowanie chłodniejsze niż Honey, ale nie wpadają w różowy.

Inne moje swatche Amilie:
-Podkłady Honey
-Róże

zestawienie odcieni ze strony Producenta i saszetek

w słońcu
z lampą
z lampą

13 komentarzy:

  1. przetestowałam wszystkie kolorki z amilie ale niestety żaden odcień mi nie spasował - mam jasną cerę z dość żółtym odcieniem, ale za to róże i korektor sunrise kocham nad życie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak na twarzy wygladaja, bede musiala sie skusic za jakis czas, bo mam wiele do ukrycia a kochane Lumiere cos mi juz nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pasowałoby coś pomiędzy Creme Beige a Beach Sand :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę, żaden by się dla mnie nie nadał :| Czekam niecierpliwie na kolejne swatche może dzięki Tobie nie będę musiała zamawiać tylu próbek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Vanilla i Cream Beige cudne :) nadawałyby się dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie przyszły do mnie AM ale drogie te probki.... Ale dzięki Tobie chyba znalazłam tańszy odpowiednik i to z odcieniami bardziej pasującymi do mojej cery!

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że dałaś tak dużo zdjęć. To się chwali. Mnie się nigdy aż tak wysilać nie chce, aż mi wstyd teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cream Beige wygląda świetnie ! bardzo fajny kolor i myślę, że pasowałby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna gama kolorystyczna:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Się nabiegałaś po całym mieszkaniu/domu.

    Pierwsze słyszę o tej firmie, zaraz spojrzę co tam dobrego mają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne swatche! A gdybyś znalazła chwilkę i zrobiła takie same dla gamy Neutral i Olive, to byłoby po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, już dawno miałam je zrobić, ale nie wiem, gdzie włożyłam próbeczki :D

      Usuń
    2. W takim razie mam nadzieję, że się znajdą i czekam z niecierpliwością! :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...